Ата – аналар жиналысына қолданылуға арналған тренингтер жинағы
«Ата – ана сіздер үшін.....»
(Ата – аналар жиналысына қолданылуға арналған тренингтер жинағы)
«Мұрын мен құлақ» әдісі
Мақсаты: оқушылар мен ата - аналар арасында сыни сұрақтар қою арқылы жағымды қарым - қатынас орнату
Өту барысы: баласы анасына қыстырғыштар қадау арқылы сұрақтар қойып, анасы оған дұрыс жауап беруі керек.
«Ортақ портрет» әдісі
Мақсаты: ата - аналардың бір - біріне деген көзқарасын аңықтау
Өту барысы: ата - аналар жұптаса отырып, келесі топты сипаттап жазады.
«Мейірімді жүрек» әдісі
Мақсаты: ата - аналар мен бала арасындағы қарым - қатынасты анықтау
Өту барысы: Ата - аналарға А4 парақтары үлестіріледі, содан жүрекшелер қию арқылы баласына деген сезімін өлең шумақтарын жазу.
«Ана - бәйтерек, бала - жапырақ» әдісі
Мақсаты: Өмірде кездесетін қиындықтарды шеше білуге баулу.
Өту барысы: берілген құрал - жабдықтарды пайдалана отырып, жағдаяттарды шешу арқылы бәйтерек бейнесін құрастырып шығару.
Ата – ана сіздер үшін. жүктеу
(Ата – аналар жиналысына қолданылуға арналған тренингтер жинағы)
«Мұрын мен құлақ» әдісі
Мақсаты: оқушылар мен ата - аналар арасында сыни сұрақтар қою арқылы жағымды қарым - қатынас орнату
Өту барысы: баласы анасына қыстырғыштар қадау арқылы сұрақтар қойып, анасы оған дұрыс жауап беруі керек.
«Ортақ портрет» әдісі
Мақсаты: ата - аналардың бір - біріне деген көзқарасын аңықтау
Өту барысы: ата - аналар жұптаса отырып, келесі топты сипаттап жазады.
«Мейірімді жүрек» әдісі
Мақсаты: ата - аналар мен бала арасындағы қарым - қатынасты анықтау
Өту барысы: Ата - аналарға А4 парақтары үлестіріледі, содан жүрекшелер қию арқылы баласына деген сезімін өлең шумақтарын жазу.
«Ана - бәйтерек, бала - жапырақ» әдісі
Мақсаты: Өмірде кездесетін қиындықтарды шеше білуге баулу.
Өту барысы: берілген құрал - жабдықтарды пайдалана отырып, жағдаяттарды шешу арқылы бәйтерек бейнесін құрастырып шығару.
Ата – ана сіздер үшін. жүктеу
Жаңалықтар
Ата - аналар жиналысының хаттамасы
Оқушылардың ІI тоқсан бойынша қорытынды бағаларын, оқушылардың пәндерге ынтасы мен қызығушылығын мәлімдеу.
Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда ата - аналармен бірлесе жұмыс істеу, сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата - ана арасындағы қарым – қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау.
Ата-аналар жиналысы: Баланың балабақшаға бейімделуі.
Ата - ана, бала, тәрбиеші үштігі арасында өзара сенім мен сыйластық орнауына ықпал ету. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру; Отбасы мүшелінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым - қатынасты
Бала – адамның бауыр еті (ата – аналармен тренинг)
Отбасындағы ата – ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту, ананың мейірімін, махаббатын, жақсылығын түсініп, оған балалық сүйіспеншілікпен жауап бере білуге баулу. Балаларға адамгершілік тәрбиесін бере отырып, оларды өзін - өзі тәрбиелеуге,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.