Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен
Жунисова Нурзила Муратовна
Тақырыбы: Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен.
Мақсаты:
♦ Оқушыларды экономикалық сауаттылыққа баулу;
♦ Өз беттерімен шешім қабылдай білуге дағдыландыру;
♦ Бірін-бірі сыйлау, тыңдау, бағалай білуге үйрету.
Көрнекілігі: Презентация PowerPoint, сынып бөлмесін безендіру, бағалау бетшелері, ұпай көрсеткіштері.
Өткізілу түрі: Экономикалық КТО.
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, тұжырымдаулар, шешімдер.
Жүру барысы.
1. Ұйымдастыру.
(Ынтымақтастық атмосферасы).
Сынып оқушыларын топтарға бөлу
2. Мұғалімнің кіріспе сөзі.
3. Топтардың сайысын бағалап отыратын қазылар алқасын сайлау.
4. Оқушыларды ойын шартымен таныстыру.
1. Сұраққа жауап беру (10 с)
2. Дұрыс жауап берген топқа-5 ұпай
3. Дұрыс, бірақ толық емес жауапқа - 3 ұпай
4.Жауап бере алмаған топқа - 0 ұпай
5. Тәртіп бұзған топтан екі ұпай кемітіледі.
Қатысушы топтар 5 түрлі шарт бойынша бәсекеге түседі.
1. Сәлемдесу.
2. Банкирлер бәсекесі.(сұрақ-жауап)
3. Мықтылар сайысы (халық ауыз есептері)
4. Ойымды жалғастыр.(Анықтамаларды бірінші топ бастайды, екінші топ аяқтайды)
5. Тапқырлық.
6. Қорытынды.
Тақырыбы: Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен.
Мақсаты:
♦ Оқушыларды экономикалық сауаттылыққа баулу;
♦ Өз беттерімен шешім қабылдай білуге дағдыландыру;
♦ Бірін-бірі сыйлау, тыңдау, бағалай білуге үйрету.
Көрнекілігі: Презентация PowerPoint, сынып бөлмесін безендіру, бағалау бетшелері, ұпай көрсеткіштері.
Өткізілу түрі: Экономикалық КТО.
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, тұжырымдаулар, шешімдер.
Жүру барысы.
1. Ұйымдастыру.
(Ынтымақтастық атмосферасы).
Сынып оқушыларын топтарға бөлу
2. Мұғалімнің кіріспе сөзі.
3. Топтардың сайысын бағалап отыратын қазылар алқасын сайлау.
4. Оқушыларды ойын шартымен таныстыру.
1. Сұраққа жауап беру (10 с)
2. Дұрыс жауап берген топқа-5 ұпай
3. Дұрыс, бірақ толық емес жауапқа - 3 ұпай
4.Жауап бере алмаған топқа - 0 ұпай
5. Тәртіп бұзған топтан екі ұпай кемітіледі.
Қатысушы топтар 5 түрлі шарт бойынша бәсекеге түседі.
1. Сәлемдесу.
2. Банкирлер бәсекесі.(сұрақ-жауап)
3. Мықтылар сайысы (халық ауыз есептері)
4. Ойымды жалғастыр.(Анықтамаларды бірінші топ бастайды, екінші топ аяқтайды)
5. Тапқырлық.
6. Қорытынды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Саяхатқа шығу
Күш жақсы, күштен іс жақсы. Өнерпаздың он қолы бар. Ерінбеген етікші болады. Күшіңе сенбе, ісіңе сен.
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, №4 Алға орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Жарикова Гульназ Абдешовна
Кім іскер және кім шебер? (сайыс сабақ)
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласындағы №6 орта мектептің технология пәні мұғалімі Рыскалыев Жанболат Ондасынович
Географиялық алаң
Бұл өсімдікті орта ғасырларда ежелгі гректер жыланның шаққан жеріне бірден бір ем ретінде қолданған. Сондықтан оны "жылан өсімдігі" деп атаған. Ал ежелгі Мысырда оны пирамида құрылысы кезінде мыңдаған құлдарға күн сайын беріп тұрған.
Банк дегеніміз не?
Физика және экономика пәнінің мұғалімі Жунисова Нурзила Муратовна 5 сынып. Пәні: Қаржы сауаттылығы және экономика негіздері
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.