Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Педагогикадан тест жұмысы

31 қазан 2018, Сәрсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Педагогика пәнінен тест жұмысы
1. Педагогика ғылымы:
А) оқушының даралығын;
В) мектептегі оқу - тәрбие процесін;
*С) оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің заңдылығын;
Д) оқыту мен тәрбиенің заңдылығын;
Е) баланы оқытуды зерттейді.

2. Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары:
А) орта, мұрагерлік, тәрбие;
*В) тәрбие, оқыту, білім беру;
С) білім, тәрбие, дағды;
Д) оқыту, оқу, сабан бюеру;
Е) тәрбие, қалыптасу, даму.

3. Ғылыми педагогиканың негізін қалаушы:
А) Ж. Ж. Руссо;
В) Ы. Алтынсарин;
С) К. Д. Ушинский;
Д) А. С. Макаренко;
*Е) Я. А. Каменский.

4. Педагогиканы өз алдына жеке ғылым ретінде бөліп көрсеткен ғалым:
А) Я. А Каменский;
*В) Ф. Бэкон;
С) Ж. Ж. Руссо;
Д) К. Д. Ушинский;
Е) Р. Оуэн.

5. Тәрбие - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
*А) нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;
С) оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д) сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е) табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.

6. Оқыту - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А) нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
*В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;
С) оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д) сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е) Е) табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.
7. Білім беру - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А) нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;
С) оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д) сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
*Е) табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.

8. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін анықта:
*А) табиғи эксперимент;
В) үлгі - өнеге;
С) рейтинг;
Д) қоғамдық пікір;
Е) проблемалық баяндау.

9. Оқу - тәрбие процесінің сандық және сапалық көрсеткішін анықтау:
А) тест;
В) педагогикалық озат тәжірибені модельдеу;
*С) математикалық - кибернетикалық әдіс;
Д) сұхбаттасу;
Е) бақылау.

10. Социометриялық әдіс:
А) табиғи, лабораториялық түрлері бар;
*В) алдын ала дайындалған жоспар бойынша ұйымдастырылады;
С) іс - қағаздарын оқып үйрену;
Д) ұжымдағы адамдардың бір - бірімен қарым - қатынас деңгейін анықтау;
Е) оқу - тәрбие жұмысының сандық - сапалық көрсеткіштері.

11. Іс - қағаздарын, күнделіктерін оқып - үйрену, талдау қандай әдіс::
А) эксперимент;
В) социометриялық әдіс;
С) сауалнама;
Д) байқау;
*Е) мектеп құжаттарын зерттеу.

12. Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу әдісі:
А) нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені;
В) оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т. б. зерттеу;
С) мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
Д) құжаттармен терең жан - жақты танысу;
*Е) жаңашыл мұғалімдердің іс - тәжірибесімен танысу, насихаттау.

13. Педагогикалық эксперимент:
*А) нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені;
В) оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т. б. зерттеу;
С) мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
Д) құжаттармен терең жан - жақты танысу;
Е) жаңашыл мұғалімдердің іс - тәжірибесімен танысу, насихаттау.

14. Тест сөзі қай тіл ден енген:
А) латын;
В) грек;
С) орыс;
*Д) ағылшын;
Е) араб.

15. Сауалнаманың қандай түрлері бар:
А) лабораториялық;
В) табиғи;
*С) ашық, жабық;
Д) жасанды;
Е) ғылыми.

16. «Педагогика»термині қандай мағынаны білдіреді:
А) басқарушы;
*В) жетектеуші;
С) көмекші;
Д) мұғалім
; Е) үйретуші.

17. Педагогика ғылымының салалары:
А) психология, физиология, мектеп гигиенасы;
В) тәрбие теориясы, дидактика, мектептану;
С) педагогикалық психология, этика, эстетика;
*Д) мектепке дейінгі педагогика, емдік педагогика, арнайы педагогика, еңбектік түзету педагогикасы;
Е) педагогикалық шеберлік, археология, мәдениеттану.

18. Білім беру жүйесі дегеніміз:
*А) оқу - тәрбие мекемелерінің жиынтығы;
В) білім, іскерлік, дағдының көлемі;
С) белгілі мақсатқа жету жолы;
Д) арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс - шаралар;
Е) оқу - тәрбие процесін басқару.

19. Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесін::
*А) тұтас педагогикалық процесс;
В) оқыту процесі;
С) оқу процесі;
Д) тәрбие процесі;
Е) даму процесі.

20. Заңдылық дегеніміз:
*А) педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс;
В) тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы;
С) адамдық қасиеттер туралы теория;
Д) мақсат көзделінген процесс;
Е) мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс.

21. Тәрбие мен өзін - өзі тәрбиелеудің бірлігі::
А) тәрбиенің принципі;
*В) тұтас педагогикалық процестің заңдылығы;
С) тәрбие әдісі;
Д) тұтас педагогикалық процестің принциптері;
Е) тәрбие тәсілдері.

22. «Принцип»қандай мағынаны білдіреді:
А) үйретуші, мұғалім,
В) бастапқы, әдіс;
С) заңдылық, принцип;
Д) әдіс, тәсіл, құрал;
*Е) бастапқы, негізгі, қағида.
23. Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс - әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне игі әсер етеді::
*А) мақсаттылық принципі;
В) мектептің өмірмен байланыс принципі;
С) оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі;
Д) түсініктілік принципі;
Е) жүйелілік пен бірізділік принципі.

24. Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет:
*А) оқыту мен тәрбиенің мақсаты, мазмұны, формалары мен әдістері, нәтижесі;
В) оқыту процесі мен формалары;
С) оқыту принциптері мен заңдылықтары;
Д) білім берудің мазмұны мен білім беру жүйесі,
Е) оқыту диагностикасы.

25. «Дидактика»ұғымын алғаш ғылымға енгізген:
А) А. С. Макаренко;
В) Я. А. Каменский;
С) А. Дистерверг;
Д) К. Д. Ушинский;
*Е) Ратке
Педагогикадан тест жұмысы. жүктеу
100 322
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дефектологиялық тапсырмалар
Дефектологиялық тапсырмалар
Дефектология (лат. defectus – жетімсіздік және гр. λόγος – ілім) – педагогиканың көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл - ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін арнаулы саласы.
Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары
Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары
Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары
Тест педагогика
Тест педагогика
1. Тұлғаны әлеуметтендіру механизмдеріне қандай ұғымдар жатады? А) форма, әдіс, тәсіл; В) отбасы, мектеп, микросреда (шағын орта); С) диспут, тәрбие сағаты, конференция; Д) педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік; Е) ата - аналар жиналысы.
Бейінді оқыту-жеке тұлғаны дамыту құралы
Бейінді оқыту-жеке тұлғаны дамыту құралы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №170 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Әбдіхалықова Жайнагүл
Педагогика тест
Педагогика тест
Педагогикадан тест сұрақтары жауаптарымен
Тәрбие теориясы
Тәрбие теориясы
Тәрбие - қоғамның негізгі қызметтерінің бірі, жеке адамды мақсатты, жүйелі қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірибесін кейінгі буынға меңгертіп, олардың сана - сезімін, жағымды мінез - құлқын дамытушы. Ересек буын қоғамды тарихи өмірде
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×