Тест педагогика
ПЕДАГОГИКА
1 - НҰСҚА
1. Тұлғаны әлеуметтендіру механизмдеріне қандай ұғымдар жатады?
А) форма, әдіс, тәсіл;
В) отбасы, мектеп, микросреда (шағын орта);
С) диспут, тәрбие сағаты, конференция;
Д) педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік;
Е) ата - аналар жиналысы.
2. Дидактика нені қарастырмайды?
А) оқыту әдістерін;
В) таным процесінің заңдылықтарын;
С) оқыту принциптерінің құрылымын;
Д) оқыту процесінің құрылымын;
Е) оқытудың жалпы теориясын.
3. Адамның әлеуметтік субъект ретінде қалыптасуын не білдіреді?
А) саналы іс - әрекетке тәуелсіз, әр түрлі жағдайлардың адамға деген ықпал әсерін;
В) адам ағзасындағы сандық өзгерістерді және оның нәтижесін;
С) меңгерілген білім негізінде, теориялық және тәжірибелік істерді атқару дайындығын;
Д) нақты тәрбие мәселелерін шешуге бағытталған нәтиже мен үрдісті;
Е) барлық әлеуметтік, идеологиялық, психологиялық және т. с. с. ықпалымен.
4. Тұлғаны қалыптастыруда шешуші фактор болып не табылады?
А) іс - әрекет;
В) макросреда;
С) микросреда;
Д) жолдастары;
Е) ақпарат құралдары.
5. Педагогикалық қарым - қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:
А) болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;
В) Қарым - қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;
С) Қарым - қатынасты басқара білу;
Д) Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;
Е) Қарым - қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.
6. Педагогтың шығармашылық потенциялы ненің бар - жоғына байланысты емес?
А) әлеуметтік тәжірибенің;
В) психологиялық – педагогикалық және пәндік білімдерінің;
С) жаңа идеялдарының;
Д) педагогикалық практикадан алынған нақты материалдардың;
Е) біліктіліктің және дағдылықтың.
7. 5 - 8 сынып оқушыларының қарым – қатынасына не әсер етеді?
А) ата – анасының пікірі;
В) жолдастарының пікірі;
С) оқытушының пікірі;
Д) өз пікірі;
Е) туыстарының пікірі.
8. Жеке тұлғаның дамуына не әсер етеді?
А) тұқымқуалаушылық;
В) ұжымдағы психологиялық жағдай;
С) ата - анасы;
Д) жолдастары;
Е) мұғалімдерінің пікірі.
9. Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.
А) ата – ананың;
В) жолдастарының;
С) мұғалімнің;
Д) өз;
Е) ұжым.
10. Тәрбиенің мақсатына берілген алғашқы анықтама:
А) Адамзат құндылығын қалыптастырудағы жағымды қатынас;
В) Жеке тұлғаның еркін қалыптасуы;
С) Джентельмен тәрбиелеу;
Д) Мәдениетті адам тәрбиелеу;
Е) Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.
11. Дүниетанымдық негізге нені жатқызуға болмайды?
А) Ғылыми білім;
В) Білімге көзқарасы;
С) Сенімі;
Д) Іс - әрекет түрлері;
Е) Білім беретін мекемелер.
12. Тәрбиенің мақсаты:
А) Тәрбиені гуманизациялау;
В) Тәрбиені гуманиторландыру;
С) Еңбек және политехникалық білім беру;
Д) Эстетикалық тәрбие;
Е) Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.
13. Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына қай оқыту зор әсер етеді.
А) ғылыми негіздерін;
В) проблемалық;
С) бағдарламалық;
Д) догмалық;
Е) технологиялық.
14. Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері:
А) музыкалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;
В) сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;
С) өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;
Д) ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;
Е) олимпиада, әңгімелесу, жарыс.
15. Оқушылардың сабақтан тыс іс - әрекетінің түрі:
А) Олимпиада, лекторлық, қызығушылық клубы;
В) Танымдық, құндылық бағдар, қоғамдық саяси;
С) Ізгілік, демократиялық, педагогикалық ынтымақтастық;
Д) Оқушылардың рейтингісін анықтау;
Е) Анкета.
16. Отбасы тәрбие әдісіне не жатады?
А) гуманизациялау, демократияландыру;
В) үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдау;
С) мұғалімдермен кездесу;
Д) ата – аналар комитетінің отырысын өткізу және қатысу;
Е) баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.
17. Тәрбие әдісіне жататындар:
А) кітап мазмұны;
В) ересек адамның үлгі көрсетуі;
С) тәрбие сағаты;
Д) тақырыптық кеш;
Е) экскурсия.
18. Оқушылардың қабілетін есепке алатын, дидактикалық принцип:
А) Белсенділік принципі;
В) саналылық;
С) көрнектілік;
Д) жеткіліктілік;
Е) ғылымилық.
19. Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған:
А) Я. А. Коменский;
В) В. Ратке;
С) Ж. Ж. Руссо;
Д) И. Т. Песталоцци;
Е) И. Ф. Гербарт.
20. Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз:
А) Тәжірибелк жұмыс;
В) Жаттығу байқау;
С) Иллюстрациялау;
Д) Әңгіме түсіндіру, оқулықпен жұмыс;
Е) Лабораториялық сабақ иллюстрация.
21. Дидактиканың мәні:
А) оқыту, үйрету олардың өзара әрекеттестігі;
В) оқытудың мазмұндылық аспектісі;
С) тәрбие процесі;
Д) мектепті басқару;
Е) дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру.
22. Мектептегі білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттар:
А) Оқулықтар, оқу жоспары, оқу бағдарламасы;
В) Газет журнал және басқа да баспасөз беттері;
С) Әдістемелік оқулықтар;
Д) Мектептегі тәрбие жұмысының жоспары;
Е) Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары.
23. Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды:
А) тематикалық;
В) жылдық;
С) перспективалық;
Д) тәрбиелік;
Е) жарты жылдық.
24. Оқытудың сынып - сабақ жүйесіне кіреді:
А) жаттығу, байқау, сабақ;
В) практикум мен семинар;
С) лекция, әңгімелесу, үзіліс;
Д) оқу жылы, сабақ, демалыс, оқу күні;
Е) ата – аналар жиналысы, үзіліс, оқу тоқсаны.
25. Ұжымдық шығармашылық әдісіне жататын:
А) жеке жұмыс;
В) алдын – ала диагностикалау;
С) сыныптық активін таңдау;
Д) ұжымдық жоспарлау;
Е) оқушылардың өзін - өзі басқаруын пайдалану.
26. Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататыны қайсысы?
А) Білімді тәжірибеде қолдану;
В) бақылау;
С) бекіту;
Д) педагогикалық диагностика;
Е) Жаттығу.
27. Бақылау түрлерінің тізіміне бақылау жұмысы жатпайды:
А) күнделікті;
В) элементар;
С) алдын – ала;
Д) қорытынды;
Е) аралық.
28. Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:
А) Е. М. Ильин, Ш. А. Амонашивили;
В) К. Д. Ушинский;
С) Л. Н. Толстой;
Д) С. А. Макаренко;
Е) Ы. Алтынсарин.
29. Оқу пәндерінің құрамы әр жыл сайын қай құжатпен реттеледі.
А) мектептің жылдық жоспары;
В) мектеп жарғысы;
С) оқу бағдарламасы;
Д) оқу жоспары;
Е) күнтізбелік жоспары.
30. Мектептану – бұл оқу тәрбие мекемелерін басқару:
А) Оқу және тәрбие теориясын оқытатын педагогиканың тарауы;
В) Кейбір жеке пәндерді оқыту әдістемесін қарастыратын педагогиканың бөлімі;
С) басқару туралы ғылым;
Д) Оқытудың түрлері туралы ғылым;
Е) Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.
2 - НҰСҚА
1. Қазіргі оқыту теориясының әдіснамалық негізін құрайды.
А) таным теориясы;
В) табиғаттың даму заңдылығы;
С) қоғамның даму заңдылығы;
Д) білім алушылардың жас ерекшеліктері;
Е) білім беру туралы деректі құжаттар.
2. Қазіргі білім берудің даму терциясына процессі қайшы келеді.
А) ақпараттандыру;
В) ұлттандыру;
С) ізгілендіру;
Д) демократияландыру;
Е) компьютерлендіру.
3. Баланың жасын ескеретін педагогика қатарына кіреді.
А) сәбилер педагогикасы, мектеп педагогикасы, жоғарғы мектеп педагогикасы,
ересектер педагогикасы;
В) сурдопедагогика, тифлопедагогика, олигофренопедагогика;
С) педагогика тарихы;
Д) салыстырмалы педагогика;
Е) этнопедагогика.
4. Тұлғаның дамуына әсер ететін негізгі қозғаушы күш деп аталады.
А) тұқымқуалаушылық;
В) тәрбие принциптері;
С) тәрбие әдісі;
Д) өзін - өзі тәрбиелеу әдісі;
Е) қарама – қайшылық.
5. Педагогикалық қарым - қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:
А) болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;
В) Қарым - қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;
С) Қарым - қатынасты басқара білу;
Д) Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;
Е) Қарым - қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.
6. Оқушылардың дамуы бір – бірімен байланысты 3 бағытта жүреді:
А) Биологиялық, психологиялық, әлеуметтік;
В) Психологиялық, физиологиялық, адамгершілік;
С) Әлеуметтік, еңбек, экономикалық;
Д) Құқықтық, ақыл – ой, экологиялық;
Е) Тұқым қуалаушылық, биологиялық, эстетикалық, діни.
7. Өзін - өзі тәрбиелеу әдісіне негізделген:
А) салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру;
В) мадақтау және жазалау;
С) ұжымда жағымды дәстүр туғызу;
Д) оқушының тәртібін қадағалау;
Е) өзін басқа адамның орнына қою.
8. Тұлғаның дамуы ұғымы нені білдіреді?
А) адам ағзасында сандық өзгерістердің жиналып өсуін;
В) ескіні жою, жаңаның пайда болуын;
С) өмір мен қызмет барысында жүзеге асатын адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасуын;
Д) уақыт ішінде әрқилы факторлардың ықпалымен жүзеге асатын адам ағзасындағы сандық және сапалық өзгерістерін;
Е) алдын – ала көзделген сапалық қасиеттердің адамдарда қалыптасуының белгілі бір мақсатқа бағытталған процесін.
9. Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.
А) ата – ананың;
В) жолдастарының;
С) мұғалімнің;
Д) өз;
Е) ұжым.
10. Педагогикалық зерттеу қорытындысы негізделінеді.
А) ішкі сезімге;
В) педагогикалық экспериментке;
С) ресми оппонент пікіріне;
Д) экспериментке қатысушылар құрамына;
Е) зерттеуші тұлғаға.
11. Б. Т. Лихачев тұтас педагогикалық үрдіс ретінде қарастырады.
А) тәрбие мен оқыту бірлігін;
В) оқытуда білім берушілік, дамытушылық және тәрбиелік функциялардың бірлігін;
С) оқушылардың өзара қатынасын;
Д) оқудан тыс уақыттағы, оқу – тәрбие процесіне қатынасушылардың өзара қатынастарын;
Е) даму шарттар бірлігін.
12. Тәрбиелеу барысында шарты заңдылықпен туындайды.
А) тәрбиені қоғамдық талапқа сәйкестендіру;
В) тәртіппен мінез – құлықтың бірлік;
С) педагогикалық талап;
Д) оқушының жеке өзіндік қажеттілігін ескеру;
Е) әлеуметтік орта талабының.
13. Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына оқыту зор әсер етеді.
А) ғылым негіздерін;
В) проблемалық;
С) бағдармалық;
Д) догмалық;
Е) технологиялық.
14. Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері
А) музыкалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;
В) сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;
С) өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;
Д) ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;
Е) олимпиада, әңгімелесу, жарыс.
15. Ұжымдағы тұлға аралық қатынасты оқыту әдісі:
А) Оқушылардың іс - әрекетін оқып үйрену;
В) Интервью алу;
С) Сациометрия;
Д) Ранжирлеу;
Е) Рейтинг.
16. Отбасы тәрбиесінің негізін құрайды:
А) Еңбек тәрбиесі;
В) Нарықтық қатынас;
С) Азаматтық құқық;
Д) Әкімшілік құқық;
Е) Құқықтық тәрбие.
17. Оқушылардың мінез – құлқы және іс - әрекетін ынталандыру әдісіне жататындар:
А) Жаттығу;
В) Үлгі;
С) Мадақтау;
Д) Сынып сабағы;
Е) Диспут.
18. Оқушылардың мотивациялық іс - әрекетін ынталандыру деп аталады.
А) лекция;
В) өмірден мысал келтіру;
С) байқау;
Д) жаттығу;
Е) жазалау.
19. Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған
А) Я. А. Коменский;
В) В. Ратке;
С) Ж. Ж. Руссо;
Д) И. Т. Песталоцци;
Е) И. Ф. Гербарт.
20. Оқу – танымдық іс - әрекет тізбегі болып келеді.
А) іс жүзінде білімді пайдалану – оймен талдау;
В) есте сақтау – ұғу, қабылдау;
С) ұғу, қабылдау – есте сақтау – іс жүзінде білімді пайдалану;
Д) оймен талдау - есте сақтау – іс жүзінде білімді пайдалану;
Е) ұғу, қабылдау – іс жүзінде пайдалану.
21. Оқытудың көрнектілік әдістерін көрсетіңіз:
А) Байқау, демонстрациялау;
В) Лекция, әңгімелеу;
С) Жаттығу, лабораториялық сабақ;
Д) Әңгіме демрнстрациялау;
Е) Оқулықпен жұмыс.
22. Оқыту мазмұны талаптарына ескеру принципі жатпайды.
А) ғылыми бағытты өмірмен;
В) байланысты ұлттық ерекшеліктерді;
С) ата – аналардың талаптарын;
Д) қызықтыру, түсінікті тілде жеткізу, бала жасын;
Е) білімді кіріктіру, жаңа технологияны.
23. Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды
А) тематикалық;
В) жылдық;
С) перспективалық;
Д) тәрбиелік;
Е) жарты жылдық.
24. Төменде келтірілген логикалық қатардағы артық жолды көрсетіңіз:
А) Лабораториялық жұмыс;
В) Факультативтер;
С) Практикум;
Д) Экскурсия;
Е) Сабақ.
25. Білімнің көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтан бөлу:
А) Индуктивтік және дедуктивтік әдістер;
В) Ынталандыру, іс - әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін - өзі бақылау әдістері;
С) Проблемалық бірен - саран және зертеу әдістері;
Д) Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері;
Е) Сөздік, көрнектілік және тәжірибелік.
26. Педагогикалық іс - әрекеттің нәтижесі:
А) Өте жақсы баға;
В) Білімді, тәрбиелі, дамыған жеке тұлға;
С) Жақсы денсаулық;
Д) Жақсы көрсеткіш;
Е) Жақсы психологиялық ахуал.
27. Білімді бағалау түріне жатпайды:
А) Оқушының сабақтағы жағдайы;
В) Тапсырманы карточка арқылы орындау;
С) Шығарма;
Д) Үй жұмысы;
Е) Дискуссиялық клубтарда сөйлеуі.
28. Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:
А) Е. М. Ильин, Ш. А. Амонашивили;
В) К. Д. Ушинский;
С) Л. Н. Толстой;
Д) С. А. Макаренко;
Е) Ы. Алтынсарин.
29. Мемлекеттік білім беру стандарты:
А) Жалпы білім беру мазмұны;
В) Жеке алынған білім беру мекемесінің өзіндік ерекшелігін бейнелейтін құжат;
С) Мектеп бітірушілердің жалпы білімдік даярлығына қойылатын талаптардың
міндетті деңгейі және осы талаптарға сәйкес келетін оқытудың мазмұны, әдістері, түрлері, құралдары және бақылау;
Д) Білім, ғылым және іс - әрекет түрлерінің үздіксіз білім алудың технологиялары;
Е) Әр оқу жылындағы оқу жүктемесінің көп мүшелері.
30. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы міндетіне жұмысы жатпайды.
А) мектептегі сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;
В) тәрбиелік іс шараларды ұйымдастыруда сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсету;
С) сабақ кестесін жасау;
Д) тәрбие жұмысы жоспарының орындалуын бақылау;
Е) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізуде әдістемелік көмек көрсету.
Тест педагогика. жүктеу
1 - НҰСҚА
1. Тұлғаны әлеуметтендіру механизмдеріне қандай ұғымдар жатады?
А) форма, әдіс, тәсіл;
В) отбасы, мектеп, микросреда (шағын орта);
С) диспут, тәрбие сағаты, конференция;
Д) педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік;
Е) ата - аналар жиналысы.
2. Дидактика нені қарастырмайды?
А) оқыту әдістерін;
В) таным процесінің заңдылықтарын;
С) оқыту принциптерінің құрылымын;
Д) оқыту процесінің құрылымын;
Е) оқытудың жалпы теориясын.
3. Адамның әлеуметтік субъект ретінде қалыптасуын не білдіреді?
А) саналы іс - әрекетке тәуелсіз, әр түрлі жағдайлардың адамға деген ықпал әсерін;
В) адам ағзасындағы сандық өзгерістерді және оның нәтижесін;
С) меңгерілген білім негізінде, теориялық және тәжірибелік істерді атқару дайындығын;
Д) нақты тәрбие мәселелерін шешуге бағытталған нәтиже мен үрдісті;
Е) барлық әлеуметтік, идеологиялық, психологиялық және т. с. с. ықпалымен.
4. Тұлғаны қалыптастыруда шешуші фактор болып не табылады?
А) іс - әрекет;
В) макросреда;
С) микросреда;
Д) жолдастары;
Е) ақпарат құралдары.
5. Педагогикалық қарым - қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:
А) болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;
В) Қарым - қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;
С) Қарым - қатынасты басқара білу;
Д) Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;
Е) Қарым - қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.
6. Педагогтың шығармашылық потенциялы ненің бар - жоғына байланысты емес?
А) әлеуметтік тәжірибенің;
В) психологиялық – педагогикалық және пәндік білімдерінің;
С) жаңа идеялдарының;
Д) педагогикалық практикадан алынған нақты материалдардың;
Е) біліктіліктің және дағдылықтың.
7. 5 - 8 сынып оқушыларының қарым – қатынасына не әсер етеді?
А) ата – анасының пікірі;
В) жолдастарының пікірі;
С) оқытушының пікірі;
Д) өз пікірі;
Е) туыстарының пікірі.
8. Жеке тұлғаның дамуына не әсер етеді?
А) тұқымқуалаушылық;
В) ұжымдағы психологиялық жағдай;
С) ата - анасы;
Д) жолдастары;
Е) мұғалімдерінің пікірі.
9. Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.
А) ата – ананың;
В) жолдастарының;
С) мұғалімнің;
Д) өз;
Е) ұжым.
10. Тәрбиенің мақсатына берілген алғашқы анықтама:
А) Адамзат құндылығын қалыптастырудағы жағымды қатынас;
В) Жеке тұлғаның еркін қалыптасуы;
С) Джентельмен тәрбиелеу;
Д) Мәдениетті адам тәрбиелеу;
Е) Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.
11. Дүниетанымдық негізге нені жатқызуға болмайды?
А) Ғылыми білім;
В) Білімге көзқарасы;
С) Сенімі;
Д) Іс - әрекет түрлері;
Е) Білім беретін мекемелер.
12. Тәрбиенің мақсаты:
А) Тәрбиені гуманизациялау;
В) Тәрбиені гуманиторландыру;
С) Еңбек және политехникалық білім беру;
Д) Эстетикалық тәрбие;
Е) Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.
13. Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына қай оқыту зор әсер етеді.
А) ғылыми негіздерін;
В) проблемалық;
С) бағдарламалық;
Д) догмалық;
Е) технологиялық.
14. Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері:
А) музыкалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;
В) сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;
С) өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;
Д) ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;
Е) олимпиада, әңгімелесу, жарыс.
15. Оқушылардың сабақтан тыс іс - әрекетінің түрі:
А) Олимпиада, лекторлық, қызығушылық клубы;
В) Танымдық, құндылық бағдар, қоғамдық саяси;
С) Ізгілік, демократиялық, педагогикалық ынтымақтастық;
Д) Оқушылардың рейтингісін анықтау;
Е) Анкета.
16. Отбасы тәрбие әдісіне не жатады?
А) гуманизациялау, демократияландыру;
В) үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдау;
С) мұғалімдермен кездесу;
Д) ата – аналар комитетінің отырысын өткізу және қатысу;
Е) баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.
17. Тәрбие әдісіне жататындар:
А) кітап мазмұны;
В) ересек адамның үлгі көрсетуі;
С) тәрбие сағаты;
Д) тақырыптық кеш;
Е) экскурсия.
18. Оқушылардың қабілетін есепке алатын, дидактикалық принцип:
А) Белсенділік принципі;
В) саналылық;
С) көрнектілік;
Д) жеткіліктілік;
Е) ғылымилық.
19. Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған:
А) Я. А. Коменский;
В) В. Ратке;
С) Ж. Ж. Руссо;
Д) И. Т. Песталоцци;
Е) И. Ф. Гербарт.
20. Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз:
А) Тәжірибелк жұмыс;
В) Жаттығу байқау;
С) Иллюстрациялау;
Д) Әңгіме түсіндіру, оқулықпен жұмыс;
Е) Лабораториялық сабақ иллюстрация.
21. Дидактиканың мәні:
А) оқыту, үйрету олардың өзара әрекеттестігі;
В) оқытудың мазмұндылық аспектісі;
С) тәрбие процесі;
Д) мектепті басқару;
Е) дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру.
22. Мектептегі білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттар:
А) Оқулықтар, оқу жоспары, оқу бағдарламасы;
В) Газет журнал және басқа да баспасөз беттері;
С) Әдістемелік оқулықтар;
Д) Мектептегі тәрбие жұмысының жоспары;
Е) Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары.
23. Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды:
А) тематикалық;
В) жылдық;
С) перспективалық;
Д) тәрбиелік;
Е) жарты жылдық.
24. Оқытудың сынып - сабақ жүйесіне кіреді:
А) жаттығу, байқау, сабақ;
В) практикум мен семинар;
С) лекция, әңгімелесу, үзіліс;
Д) оқу жылы, сабақ, демалыс, оқу күні;
Е) ата – аналар жиналысы, үзіліс, оқу тоқсаны.
25. Ұжымдық шығармашылық әдісіне жататын:
А) жеке жұмыс;
В) алдын – ала диагностикалау;
С) сыныптық активін таңдау;
Д) ұжымдық жоспарлау;
Е) оқушылардың өзін - өзі басқаруын пайдалану.
26. Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататыны қайсысы?
А) Білімді тәжірибеде қолдану;
В) бақылау;
С) бекіту;
Д) педагогикалық диагностика;
Е) Жаттығу.
27. Бақылау түрлерінің тізіміне бақылау жұмысы жатпайды:
А) күнделікті;
В) элементар;
С) алдын – ала;
Д) қорытынды;
Е) аралық.
28. Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:
А) Е. М. Ильин, Ш. А. Амонашивили;
В) К. Д. Ушинский;
С) Л. Н. Толстой;
Д) С. А. Макаренко;
Е) Ы. Алтынсарин.
29. Оқу пәндерінің құрамы әр жыл сайын қай құжатпен реттеледі.
А) мектептің жылдық жоспары;
В) мектеп жарғысы;
С) оқу бағдарламасы;
Д) оқу жоспары;
Е) күнтізбелік жоспары.
30. Мектептану – бұл оқу тәрбие мекемелерін басқару:
А) Оқу және тәрбие теориясын оқытатын педагогиканың тарауы;
В) Кейбір жеке пәндерді оқыту әдістемесін қарастыратын педагогиканың бөлімі;
С) басқару туралы ғылым;
Д) Оқытудың түрлері туралы ғылым;
Е) Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.
2 - НҰСҚА
1. Қазіргі оқыту теориясының әдіснамалық негізін құрайды.
А) таным теориясы;
В) табиғаттың даму заңдылығы;
С) қоғамның даму заңдылығы;
Д) білім алушылардың жас ерекшеліктері;
Е) білім беру туралы деректі құжаттар.
2. Қазіргі білім берудің даму терциясына процессі қайшы келеді.
А) ақпараттандыру;
В) ұлттандыру;
С) ізгілендіру;
Д) демократияландыру;
Е) компьютерлендіру.
3. Баланың жасын ескеретін педагогика қатарына кіреді.
А) сәбилер педагогикасы, мектеп педагогикасы, жоғарғы мектеп педагогикасы,
ересектер педагогикасы;
В) сурдопедагогика, тифлопедагогика, олигофренопедагогика;
С) педагогика тарихы;
Д) салыстырмалы педагогика;
Е) этнопедагогика.
4. Тұлғаның дамуына әсер ететін негізгі қозғаушы күш деп аталады.
А) тұқымқуалаушылық;
В) тәрбие принциптері;
С) тәрбие әдісі;
Д) өзін - өзі тәрбиелеу әдісі;
Е) қарама – қайшылық.
5. Педагогикалық қарым - қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:
А) болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;
В) Қарым - қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;
С) Қарым - қатынасты басқара білу;
Д) Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;
Е) Қарым - қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.
6. Оқушылардың дамуы бір – бірімен байланысты 3 бағытта жүреді:
А) Биологиялық, психологиялық, әлеуметтік;
В) Психологиялық, физиологиялық, адамгершілік;
С) Әлеуметтік, еңбек, экономикалық;
Д) Құқықтық, ақыл – ой, экологиялық;
Е) Тұқым қуалаушылық, биологиялық, эстетикалық, діни.
7. Өзін - өзі тәрбиелеу әдісіне негізделген:
А) салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру;
В) мадақтау және жазалау;
С) ұжымда жағымды дәстүр туғызу;
Д) оқушының тәртібін қадағалау;
Е) өзін басқа адамның орнына қою.
8. Тұлғаның дамуы ұғымы нені білдіреді?
А) адам ағзасында сандық өзгерістердің жиналып өсуін;
В) ескіні жою, жаңаның пайда болуын;
С) өмір мен қызмет барысында жүзеге асатын адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасуын;
Д) уақыт ішінде әрқилы факторлардың ықпалымен жүзеге асатын адам ағзасындағы сандық және сапалық өзгерістерін;
Е) алдын – ала көзделген сапалық қасиеттердің адамдарда қалыптасуының белгілі бір мақсатқа бағытталған процесін.
9. Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.
А) ата – ананың;
В) жолдастарының;
С) мұғалімнің;
Д) өз;
Е) ұжым.
10. Педагогикалық зерттеу қорытындысы негізделінеді.
А) ішкі сезімге;
В) педагогикалық экспериментке;
С) ресми оппонент пікіріне;
Д) экспериментке қатысушылар құрамына;
Е) зерттеуші тұлғаға.
11. Б. Т. Лихачев тұтас педагогикалық үрдіс ретінде қарастырады.
А) тәрбие мен оқыту бірлігін;
В) оқытуда білім берушілік, дамытушылық және тәрбиелік функциялардың бірлігін;
С) оқушылардың өзара қатынасын;
Д) оқудан тыс уақыттағы, оқу – тәрбие процесіне қатынасушылардың өзара қатынастарын;
Е) даму шарттар бірлігін.
12. Тәрбиелеу барысында шарты заңдылықпен туындайды.
А) тәрбиені қоғамдық талапқа сәйкестендіру;
В) тәртіппен мінез – құлықтың бірлік;
С) педагогикалық талап;
Д) оқушының жеке өзіндік қажеттілігін ескеру;
Е) әлеуметтік орта талабының.
13. Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына оқыту зор әсер етеді.
А) ғылым негіздерін;
В) проблемалық;
С) бағдармалық;
Д) догмалық;
Е) технологиялық.
14. Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері
А) музыкалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;
В) сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;
С) өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;
Д) ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;
Е) олимпиада, әңгімелесу, жарыс.
15. Ұжымдағы тұлға аралық қатынасты оқыту әдісі:
А) Оқушылардың іс - әрекетін оқып үйрену;
В) Интервью алу;
С) Сациометрия;
Д) Ранжирлеу;
Е) Рейтинг.
16. Отбасы тәрбиесінің негізін құрайды:
А) Еңбек тәрбиесі;
В) Нарықтық қатынас;
С) Азаматтық құқық;
Д) Әкімшілік құқық;
Е) Құқықтық тәрбие.
17. Оқушылардың мінез – құлқы және іс - әрекетін ынталандыру әдісіне жататындар:
А) Жаттығу;
В) Үлгі;
С) Мадақтау;
Д) Сынып сабағы;
Е) Диспут.
18. Оқушылардың мотивациялық іс - әрекетін ынталандыру деп аталады.
А) лекция;
В) өмірден мысал келтіру;
С) байқау;
Д) жаттығу;
Е) жазалау.
19. Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған
А) Я. А. Коменский;
В) В. Ратке;
С) Ж. Ж. Руссо;
Д) И. Т. Песталоцци;
Е) И. Ф. Гербарт.
20. Оқу – танымдық іс - әрекет тізбегі болып келеді.
А) іс жүзінде білімді пайдалану – оймен талдау;
В) есте сақтау – ұғу, қабылдау;
С) ұғу, қабылдау – есте сақтау – іс жүзінде білімді пайдалану;
Д) оймен талдау - есте сақтау – іс жүзінде білімді пайдалану;
Е) ұғу, қабылдау – іс жүзінде пайдалану.
21. Оқытудың көрнектілік әдістерін көрсетіңіз:
А) Байқау, демонстрациялау;
В) Лекция, әңгімелеу;
С) Жаттығу, лабораториялық сабақ;
Д) Әңгіме демрнстрациялау;
Е) Оқулықпен жұмыс.
22. Оқыту мазмұны талаптарына ескеру принципі жатпайды.
А) ғылыми бағытты өмірмен;
В) байланысты ұлттық ерекшеліктерді;
С) ата – аналардың талаптарын;
Д) қызықтыру, түсінікті тілде жеткізу, бала жасын;
Е) білімді кіріктіру, жаңа технологияны.
23. Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды
А) тематикалық;
В) жылдық;
С) перспективалық;
Д) тәрбиелік;
Е) жарты жылдық.
24. Төменде келтірілген логикалық қатардағы артық жолды көрсетіңіз:
А) Лабораториялық жұмыс;
В) Факультативтер;
С) Практикум;
Д) Экскурсия;
Е) Сабақ.
25. Білімнің көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтан бөлу:
А) Индуктивтік және дедуктивтік әдістер;
В) Ынталандыру, іс - әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін - өзі бақылау әдістері;
С) Проблемалық бірен - саран және зертеу әдістері;
Д) Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері;
Е) Сөздік, көрнектілік және тәжірибелік.
26. Педагогикалық іс - әрекеттің нәтижесі:
А) Өте жақсы баға;
В) Білімді, тәрбиелі, дамыған жеке тұлға;
С) Жақсы денсаулық;
Д) Жақсы көрсеткіш;
Е) Жақсы психологиялық ахуал.
27. Білімді бағалау түріне жатпайды:
А) Оқушының сабақтағы жағдайы;
В) Тапсырманы карточка арқылы орындау;
С) Шығарма;
Д) Үй жұмысы;
Е) Дискуссиялық клубтарда сөйлеуі.
28. Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:
А) Е. М. Ильин, Ш. А. Амонашивили;
В) К. Д. Ушинский;
С) Л. Н. Толстой;
Д) С. А. Макаренко;
Е) Ы. Алтынсарин.
29. Мемлекеттік білім беру стандарты:
А) Жалпы білім беру мазмұны;
В) Жеке алынған білім беру мекемесінің өзіндік ерекшелігін бейнелейтін құжат;
С) Мектеп бітірушілердің жалпы білімдік даярлығына қойылатын талаптардың
міндетті деңгейі және осы талаптарға сәйкес келетін оқытудың мазмұны, әдістері, түрлері, құралдары және бақылау;
Д) Білім, ғылым және іс - әрекет түрлерінің үздіксіз білім алудың технологиялары;
Е) Әр оқу жылындағы оқу жүктемесінің көп мүшелері.
30. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы міндетіне жұмысы жатпайды.
А) мектептегі сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;
В) тәрбиелік іс шараларды ұйымдастыруда сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсету;
С) сабақ кестесін жасау;
Д) тәрбие жұмысы жоспарының орындалуын бақылау;
Е) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізуде әдістемелік көмек көрсету.
Тест педагогика. жүктеу
Жаңалықтар
Дефектологиялық тапсырмалар
Дефектология (лат. defectus – жетімсіздік және гр. λόγος – ілім) – педагогиканың көру, есту, сөйлеу мүшелерінде, ақыл - ойының дамуында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін арнаулы саласы.
Әдістемелік бірлестік туралы ереже
Әдістемелік бірлестік білім мекемесіндегі (БМ) әдістемелік қызметтің негізгі құрылымдық бөлігі болып табылады. Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша оқу - тәрбие, әдістемелік, эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды
Педагогикадан тест жұмысы
Педагогика пәнінен тест жұмысы 1. Педагогика ғылымы: А) оқушының даралығын; В) мектептегі оқу - тәрбие процесін; *С) оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің заңдылығын; Д) оқыту мен тәрбиенің заңдылығын; Е) баланы оқытуды зерттейді.
Жеке тұлғаны қалыптастыруда жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
Жақсыбай Ардақ Ермекқызы Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Саға мектеп – бала бақшасы биология пәні мұғалімі
Оқытушының рейтинг картасы
Оқытушының рейтинг картасы Психологиялық-педагогикалық білімі оқыту процесінің психологиялық түйінін білуі оқыту процесінің педагогикалық заңдылықтарын білуі білім беру стандарты және оқыту ақпаратын талдаудың тәсілдерін меңгеруі оқыту ақпаратын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.