Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мұғалімнің сабаққа әзірлігі, жоспарлауы тақырыбына арналған тест тапсырмалары

03 маусым 2019, Дүйсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
«Мұғалімнің сабаққа әзірлігі, жоспарлауы» тақырыбына арналған тест тапсырмалары
1. Мұғалім сабақ жоспарын әзірлеуді... бастайды.
*A) мақсаттарды анықтаудан
B) көрнекіліктер әзірлеуден
C) сабақтың қиындықтарын анықтаудан
D) материалды іріктеуден
E) жаттығуларды бөлуден
2. Мұғалімге сабақ жоспарын құру кезінде қажет емес құжат
A) оқулық
B) мұғалімге арналған оқулық
C) стандарт
D) бағдарлама
*E) тәрбие жоспары
3. Сабақтың негізгі көрсеткіші
A) жаңа материалды бекіту бөлімі
B) ұйымдастыру бөлімі
C) қорытындылау бөлімі
*D) сабақ жоспары
E) жаңа білім дағдыларын қалыптастыру
4. Оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі
*A) сабақ
B) өздік жұмыс
C) қосымша сабақ
D) экскурсия
E) факультатив
5. Сабақтың... оның түрін анықтайды
A) сабақ әдісі
B) міндеті
C) кезеңі
D) мазмұны
*E) мақсаты
6. Мұғалімнің басты функциясы – оқыту, тәрбиелеу, дамыту, қалыптастыру
* A) басқару
B) жаңарту
C) жетілдіру
D) өзгерту
E) дамыту
7. Сабақ жоспарын әзірлеуде мұғалімге қажетті емес оқу құралы
А) бағдарлама
B) оқулық
*C) диафильм
D) мұғалім кітабы
E) күнтізбелік жоспар
8. Оқыту құралына жатпайды
A) пластинка
B) слайдтар
C) диафильм
*D) жаттығу
E) суреттер
9. Оқу жылының аяғында оқушының үлгерімін анықтайтын баға
A) жылдық баға
B) емтихан бағасы
*C) қорытынды баға
D) есептелу бағасы
E) тоқсандық баға
10.. Оқыту процесі -.....
A) Көп жақты
* B) Екі жақты
C) Бір жақты
D) Тікелей
E) Үздіксіз
11. Мұғалімге сабақ жоспарын құруға қажет құрал.
A) Күнделік
B) Көрнекілік
C) Оқулық
D) Дәптер
*E) Мұғалімге арналған әдістемелік құрал
12. Сабақты талдау іс - әрекетінің анықтамасын беріңіз
A) оқушының өз бетімен жұмыстану жолы
B) оқушының белсенділігін арттыру
*C) оқыту нәтижесін көрсететін шығармашылық іс
D) оқушының тәжірибесін қорытындылау жолы
E) оқушының шығармашылық ізденіс жолы
13. Мұғалімдер үшін жақсы әдістемелік көмек
A) сабақтарды талдау
*B) үлгі сабақтар
C) конференция
D) лекциялар
E) семинар
14. Сабақты талдау... білуді талап етеді
A) күнтізбелік жоспарды
*B) сабақтың құрылымын, кезеңдерін әдістеме тұрғысынан жақсы білу
C) сабақ үлгісін
D) бағдарламаны
E) стандартты
15. Сабақ жоспары негізделген құжат.
A) оқулық
B) оқу бағдарламасы
C) оқу жоспары
D) оқу - әдістемелік кешен
*E) тақырыптық жоспар
16. Сабақ жоспарының түрлері
A) күнтізбелік және апталық
B) жылдық және апталық
*C) күнтізбелік және күнделікті сабақ жоспары
D) әр тоқсанға арналған
E) күнтізбелік және айлық

17. Сабақ талдау дегеніміз -...
*A) оқыту процесінің нәтижесін көрсететін, көп бөліктен тұратын шығармашылық іс
B) сабақтың міндеттерін анықтау
C) сабақтың мақсаттарының орындалуын тексеру
D) сабаққа қатысу
E) баға қою
18. Әр нәрседе себеппен қатар нәтижеде болатындығына баланың түсініп, көзінің жетуі
A) реттеу
*B) ұғыну
C) үйрену
D) түсіну
E) ойлау
19.... әдісінің тәсілі өтіну, кеңес беру, мақұлдау, аңғарту, ескерту
A) ынталандыру
B) өнеге
C) түсіндіру
D) пікір талас
*E) талап
20. Мұғалім жаңа оқу - жылы сабақтарына даярлану қажет.
А) Тоқсан соңында
*В) Оқу жылы басталмас бұрын
С) Тоқсан басында
Д) Оқу жылы ортасында
Е) Оқу жылы соңында.
21. Сабақ жоспарын... құрастырады:
А) Психолог маман
В) Оқу ісінің меңгерушісі
С) Тәрбие ісінің меңгерушісі
Д) Директор
*Е) Пән мұғалімі
22. Мұғалім мен оқушының мақсатты іс – әрекеті арқылы білім, іскерлік, дағдыны
қалыптастыру
А) Білім беру
В) Дамыту
С) Әлеуметтендіру
Д) Тәрбие
*Е) Оқыту
23. Сабақ жоспарын.... бекітеді
А) Психолог маман
*В) Оқу ісінің меңгерушісі
С) Тәрбие ісінің меңгерушісі
Д) Директор
Е) Пән мұғалімі
24. Оқу бағдарламасының жекелеген тақырыптарын, бөлімдерін оқып болған соң өткізілетін тексеру түрі
А) жазбаша
*В) бақылау
С) барлығы
D) ауызша тексеру
Е) тест
25. Сабақ жоспары дегеніміз -...
A) мұғалімге арналған оқулықтың бір бөлігінің көшірмесі
*B) мұғалімнің оқыту құралы
C) қосымша құрал
D) негізгі құрал
E) оқушылардың сабақ үстіндегі әрекетін анықтайтын құжат
26. Мұғалімнің түзету мен бақылау жұмыстары айқын көрінетін сабақтың түрі
А) кіріспе
*В) бекіту
С) жаңа білімді хабарлау
D) аралас
Е) білімді дамыту
16 162
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 5 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 5 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 5 - сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 7 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 7 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7 - сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша мұғалімге жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 10 сынып
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР информатика 10 сынып
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Үйден оқитын оқушыға сабақ беретін мұғалімге қажетті материал
Үйден оқитын оқушыға сабақ беретін мұғалімге қажетті материал
Үйден оқитын оқушыға сабақ беретін мұғалімге қажетті материал Оқушының динамикалық даму күнделігі
Мұғалімнің кәсіби өз білімін жетілдіруі және өзін - өзі дамыту – педагогикалық шеберлікке бастар жол.
Мұғалімнің кәсіби өз білімін жетілдіруі және өзін - өзі дамыту – педагогикалық шеберлікке бастар жол.
Мұғалім қандай болуы керек? Бұл сұраққа мұғалім білімді, кәсіби шебер болу керек деп оңай жауап беруге болады. Мұғалімге тек кәсіби шеберлік пен білім жетпейді.
Тәлімгерлік жұмыс жоспары. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы
Тәлімгерлік жұмыс жоспары. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы
Тәлім алушының оқыту мен оқудың табыстылығы туралы заманауи бай білімді игеруі. Тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал ету үшін тәлімгерлік тәжірибесін қалыптастыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×