Тәлімгерлік жұмыс жоспары. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы
Тақырыбы: Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы
Тәлімгерліктің жалпы мазмұны:
1. Тәлім алушының оқыту мен оқудың табыстылығы туралы заманауи бай білімді игеруі.
2. Тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал ету үшін тәлімгерлік тәжірибесін қалыптастыру.
Тәлімгерліктің мақсаты:
Тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал ету;
Тәлім алушыны оқушылардың топтық жұмыстың жаңа әдіс-тәсілдерімен таныстыру, өз тәжірибесіне бейімдеп енгізуге ұсыныс жасау;
Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін бағалау (жиынтық және формативтік) тиімділігін қамтамасыз етуде тәлім алушыға көмек көрсету;
Жаңа сабақ жоспарының тәлім алушының нақты сабағында тиімділігін тексеру.
Тәлімгерлік нәтижелері:
7 модуль туралы түсінігі қалыптасады;
Топтық жұмыстағы жаңа әдіс - тәсілдерді өз тәжірибесінде қолданады және
топтық жұмыстың тиімділігіне көз жеткізеді;
Тәлімгер ретінде жүргізілетін іс - шаралар жоспары
Жүргізілетін жұмыс түрі
1. Тәлім алушымен сұхбат, келісім парағын толтыру, қажеттілігін анықтау
2. Курстың мақсаты, мазмұны және 7 модульмен таныстыру
3. Тәлім алушы мұғалімге қажеттілігіне сәйкес әдістемелік көмек көрсету
4. Оқушыларды бірлесе зерттеу жоспарын құру
5. Коучинг сабақтарға қатыстыру
6. Жаңаша сабақтың жоспарын құрастыру
7. Тізбектелген сабақтарға қатыстыру
8. Сабақ кестесі бойынша тәлім алушының өзгертілген сабақтарына қатысу
9. Өткізілген сабақтарға талдау жасау
10. Пед. кеңесте тәлім алушы мұғалімнің іс - тәжірибесімен бөлісу
11. Тәлім алушы мұғалімнің ашық шарасына қатысу
12. Тәлім алушы топ мұғалімдерінің апталығына қатысу
13. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы (бейресми сұхбат)
14. Қорытынды (сұхбат)
Тәлімгерлік жұмыс жоспары. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы. жүктеу
Тәлімгерліктің жалпы мазмұны:
1. Тәлім алушының оқыту мен оқудың табыстылығы туралы заманауи бай білімді игеруі.
2. Тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал ету үшін тәлімгерлік тәжірибесін қалыптастыру.
Тәлімгерліктің мақсаты:
Тәлім алушының кәсіби дамуына ықпал ету;
Тәлім алушыны оқушылардың топтық жұмыстың жаңа әдіс-тәсілдерімен таныстыру, өз тәжірибесіне бейімдеп енгізуге ұсыныс жасау;
Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін бағалау (жиынтық және формативтік) тиімділігін қамтамасыз етуде тәлім алушыға көмек көрсету;
Жаңа сабақ жоспарының тәлім алушының нақты сабағында тиімділігін тексеру.
Тәлімгерлік нәтижелері:
7 модуль туралы түсінігі қалыптасады;
Топтық жұмыстағы жаңа әдіс - тәсілдерді өз тәжірибесінде қолданады және
топтық жұмыстың тиімділігіне көз жеткізеді;
Тәлімгер ретінде жүргізілетін іс - шаралар жоспары
Жүргізілетін жұмыс түрі
1. Тәлім алушымен сұхбат, келісім парағын толтыру, қажеттілігін анықтау
2. Курстың мақсаты, мазмұны және 7 модульмен таныстыру
3. Тәлім алушы мұғалімге қажеттілігіне сәйкес әдістемелік көмек көрсету
4. Оқушыларды бірлесе зерттеу жоспарын құру
5. Коучинг сабақтарға қатыстыру
6. Жаңаша сабақтың жоспарын құрастыру
7. Тізбектелген сабақтарға қатыстыру
8. Сабақ кестесі бойынша тәлім алушының өзгертілген сабақтарына қатысу
9. Өткізілген сабақтарға талдау жасау
10. Пед. кеңесте тәлім алушы мұғалімнің іс - тәжірибесімен бөлісу
11. Тәлім алушы мұғалімнің ашық шарасына қатысу
12. Тәлім алушы топ мұғалімдерінің апталығына қатысу
13. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы (бейресми сұхбат)
14. Қорытынды (сұхбат)
Тәлімгерлік жұмыс жоспары. Бір әріптеске (тәлім алушыға) тәлімгерлік етудің маңызы. жүктеу
Жаңалықтар
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында критериалды бағалау жүйесін информатика пәнін оқытуда қолдану
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы — заман талабына сай тың бағдарлама
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Коучинг - сессия жоспары: Кәсіби қоғамдастық – педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде.
Кәсіби қоғамдастықтың маңызы туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Мектептер арасындағы ынтымақтастық, мектептерде оқитын оқушылардың ғана емес, барлық балалардың мүддесі
2 деңгей мұғалімдеріне көмек
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
1 деңгей мұғалімдеріне көмек
Мектептегі тәжірибе кезеңінде жасалатын басты қадамдар. 1. Мектеп әкімшілігімен сұхбат (даму жоспарына ұсынылған өзгерістерді талқылау, тәжірибелік кезеңнің жоспарымен таныстыру ).
Этнопедагогика
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, Байырқұм елді мекені М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.