Жұма, 25 Сәуір 2025
  • :
  • :
Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тәрбиеленушілермен жұмыс жүргізуде менің ұстанымым

21 ақпан 2025, Жұма
Категориясы: Ұстаздарға
Тәрбиеленушілермен жұмыс жүргізуде менің ұстанымым
Тәрбие – адам өмірінің негізі, оның тұлға ретінде қалыптасуының басты тірегі. Тәрбиеленушілермен жұмыс жасау – бұл үлкен жауапкершілікті талап ететін, аса маңызды әрі күрделі процесс. Мен өзімнің педагогикалық қызметімде бірнеше негізгі ұстанымды басшылыққа аламын. Бұл ұстанымдар тәрбиеленушілердің жан - жақты дамуына, олардың тұлғалық қасиеттерінің ашылуына және өмірге дұрыс бейімделуіне ықпал етеді.
Әрбір бала – қайталанбас тұлға. Сондықтан мен тәрбиеленушілермен жұмыс жасауда олардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, қабілеттерін ескеремін. Олардың әрқайсысының бойындағы жақсы қасиеттерді дамытуға, өздерін еркін сезінуіне жағдай жасауға тырысамын. Бұл бағытта жеке қарым - қатынас орнату, олардың ішкі жан дүниесін түсіну, ой - пікірлерімен санасу аса маңызды деп білемін.
Тәрбие процесінде сенім мен өзара сыйластық ерекше орын алады. Мен әр тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде құрметтеймін, олардың ойлары мен сезімдерін ескеремін. Балалар мен жасөспірімдер ересектердің оларды түсініп, қолдайтынын сезінгенде ғана ашылып, өз мүмкіндіктерін толықтай көрсете алады. Бұл ұстаным оларға өзін - өзі бағалауды, жауапкершілікті, өз күшіне деген сенімділікті дамытуға көмектеседі.
Балалар сөзден гөрі іс - әрекетке көбірек мән береді. Сондықтан мен тәрбиеленушілерге дұрыс бағыт - бағдар берудің ең тиімді жолы – оларға өз үлгіңді көрсету деп білемін. Мен өзімнің іс - әрекеттерім, мінез - құлқым арқылы оларға адалдықты, әділеттілікті, мейірімділікті, жауапкершілікті үйретуге тырысамын. Балалар мен жасөспірімдер ересектердің шынайы әрекеттерін көргенде ғана оларды қабылдайды және өз өмірлерінде қолдануға тырысады.
Әр бала – болашақтың иесі, сондықтан оларды шығармашылыққа, жаңа нәрселерді үйренуге ынталандыру маңызды. Мен тәрбиеленушілердің қабілеттерін дамыту үшін түрлі әдістерді қолданамын: ойындар, жобалар, шығармашылық тапсырмалар, пікірталастар және тағы басқалар. Балалардың өз ойларын еркін жеткізуіне мүмкіндік беру – олардың логикалық ойлауын, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Тәрбиеленушілерді жауапкершілікке үйрету – тәрбие процесінің маңызды бөлігі. Мен балаларға өз іс - әрекеттерінің салдарын түсінуге, өз шешімдеріне жауап бере алуға үйретемін. Сонымен қатар, оларға белгілі бір еркіндік беріп, өздерін дербес сезінуіне жағдай жасаймын. Бұл оларды өз бетімен ойлауға, таңдау жасауға, өмірлік маңызды дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі.
Әрбір тәрбиеленуші ұжымда өзін жайлы сезінуі керек. Сондықтан мен олардың өзара қарым - қатынас мәдениетін дамытуына ерекше назар аударамын. Топпен жұмыс істеу, бір - біріне қолдау көрсету, сенім арту – бұл қасиеттерді тәрбиелеу арқылы болашақта олардың қоғамда өз орнын табуына көмектесуге болады. Тәрбие үрдісінде түрлі ұжымдық шараларды, ойындарды, тренингтерді қолдану арқылы бұл мақсатқа жетуге болады.
Қорытынды
Мен үшін тәрбиеленушілермен жұмыс жасаудың басты мақсаты – олардың өмірге деген дұрыс көзқарасын қалыптастыру, өзін - өзі дамытуына жағдай жасау және бақытты, саналы, жауапты азамат етіп тәрбиелеу. Осы ұстанымдарды негізге ала отырып, мен өз жұмысымды барынша нәтижелі етуге тырысамын. Балалардың жүрегіне мейірім мен ізгілік ұялату – менің ең басты мақсатым. Өйткені әрбір бала – болашақтың сәулесі, ал біз, тәрбиешілер, сол сәуленің жарық болуына ықпал ететін жандармыз.

Жаңалықтар
Әке – отбасының тірегі
Әке – отбасының тірегі
Әке – әр адамның өміріндегі ерекше орын алатын тұлға. Ол – отбасының тірегі, қорғаны, сүйеніші. Әке балалары үшін асқар тау секілді биік тұлға, ақылшы әрі өмір жолындағы бағыттаушы.
Әлеуметтенудің әлеуметтік - психологиялық аспектісі
Әлеуметтенудің әлеуметтік - психологиялық аспектісі
Адам баласы материалдық және рухани өмірдің ортасында тіршілік етеді де, өзі өмір сүріп отырған қоғамның мүшесі ретінде өзіндік ақыл - парасатымен, жеке бастың өзіне тән ақыл - ой, ерік - жігер, мінез - құлық ерекшелігімен көрінуге тырысып бағады.
Отбасымен педагогикалық байланыс орнату жолдары
Отбасымен педагогикалық байланыс орнату жолдары
Отбасы – бұл баланың өмір сүру ортасы: қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу мен қарапайым біліммен қаруландыру және шешім қабылдай білуге үйрететін ең жақын адамдардың мейірім шуағын сезінетін орта.
Оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыруға сынып ұжымының ықпалы
Оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыруға сынып ұжымының ықпалы
Елiмiздiң болашақ азаматының жеке басының қалыптасуының маңызды кезеңi оның мектепте болған жылдарында өтедi. Сондықтан оқушының жеке тұлға ретінде қалыптасуында бастауыш мектеп ұжымы ерекше роль атқарады.
Сындарлы оқыту
Сындарлы оқыту
ШҚО, Семей «№13 ЖОББМ» КММ Траих пәні мұғалімі:Н. Кульджина
Тәрбие жүйесінің тиімділік өлшемі
Тәрбие жүйесінің тиімділік өлшемі
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы №24 мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Есенжолова Жанаркүл Ақниетқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×