Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары
Қазіргі қоғамда ерекше білім беру қажеттілігі (ЕБҚ) бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеу маңызды мәселелердің бірі болып табылады. Инклюзивті білім беру мен әлеуметтік ортаға бейімдеу арқылы олар толыққанды қоғам мүшесі ретінде дамып, өз әлеуетін жүзеге асыра алады. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары қарастырылатын эссе.
ЕБҚ бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің басты тәсілі – инклюзивті білім беруді дамыту. Инклюзивті мектептер мен балабақшаларда барлық балалар бірге оқып, қарым - қатынас жасайды. Бұл орта:
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеу кешенді тәсілді талап етеді. Инклюзивті білім беру, жеке оқыту әдістері, психологиялық қолдау, мұғалімдер мен ата - аналарды оқыту, сондай - ақ қоғаммен ынтымақтастық – бұл балалардың толыққанды өмір сүруіне және өз әлеуетін жүзеге асыруына ықпал ететін негізгі факторлар. Әр бала ерекше және қолдауға лайық, сондықтан қоғам болып олардың дамуына жағдай жасауымыз қажет.
Қазіргі қоғамда ерекше білім беру қажеттілігі (ЕБҚ) бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеу маңызды мәселелердің бірі болып табылады. Инклюзивті білім беру мен әлеуметтік ортаға бейімдеу арқылы олар толыққанды қоғам мүшесі ретінде дамып, өз әлеуетін жүзеге асыра алады. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары қарастырылатын эссе.
ЕБҚ бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің басты тәсілі – инклюзивті білім беруді дамыту. Инклюзивті мектептер мен балабақшаларда барлық балалар бірге оқып, қарым - қатынас жасайды. Бұл орта:
- Ерекше қажеттіліктері бар балаларға тең мүмкіндіктер береді;
- Басқа оқушылардың төзімділік пен қамқорлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді;
- Білім беру сапасын жақсартып, әр баланың әлеуетін ашуға көмектеседі.
- Дифференциалды оқыту – оқу материалы әр баланың қабілетіне қарай бейімделуі тиіс;
- Визуалды және тактильді құралдарды пайдалану – көрнекі және практикалық әдістер арқылы түсінуді жеңілдету;
- Қарапайым және түсінікті нұсқаулар беру – ақпаратты қарапайым, нақты түрде жеткізу;
- Оқу үдерісіне ойын элементтерін енгізу – қызықты, мотивацияны арттыратын әдістерді қолдану.
- Психологтар мен әлеуметтік педагогтардың көмегін ұйымдастыру – балалардың эмоционалды жағдайын бақылау;
- Құрдастарымен қарым - қатынас орнатуға көмектесу – достық қарым - қатынасты дамыту;
- Өзін - өзі бағалауды арттыру – жетістіктерін мадақтау және қолдау көрсету.
- Арнайы тренингтер өткізу – мұғалімдер мен ата - аналарға қажетті білім мен дағдыларды үйрету;
- Ата - аналармен тығыз қарым - қатынас орнату – баланың дамуы үшін бірлескен әрекеттерді ұйымдастыру;
- Педагогикалық қолдау орталықтарын құру – тәжірибе алмасу алаңдарын қалыптастыру.
- Қоғамдық ұйымдармен серіктестік орнату – әлеуметтік жобалар мен еріктілер қозғалыстарын дамыту;
- Спорттық және шығармашылық іс - шараларға қатыстыру – балалардың қабілеттерін дамыту;
- Жұмысқа орналасуға қолдау көрсету – болашақта қоғамда өз орнын табуға мүмкіндік беру.
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеу кешенді тәсілді талап етеді. Инклюзивті білім беру, жеке оқыту әдістері, психологиялық қолдау, мұғалімдер мен ата - аналарды оқыту, сондай - ақ қоғаммен ынтымақтастық – бұл балалардың толыққанды өмір сүруіне және өз әлеуетін жүзеге асыруына ықпал ететін негізгі факторлар. Әр бала ерекше және қолдауға лайық, сондықтан қоғам болып олардың дамуына жағдай жасауымыз қажет.
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар әлеуметтік ортаға бейімдеу тиімді стратегиялары эссе шығарма ұстаздарға эссе
Жаңалықтар

Арнайы білім берудегі заманауи тенденциялар: оқу үрдісін қалай бейімдеу қажет?
Қазіргі уақытта арнайы білім беру жүйесі қарқынды дамуда. Бұл саладағы заманауи тенденциялар инклюзия, технологияларды пайдалану, жеке оқыту тәсілдерін жетілдіру және педагогтардың кәсіби дағдыларын арттыруды қамтиды.

Инклюзивті білім беру: мәселелері мен болашағы
2020 жылдың 28 мамырында «Өрлеу» БАҰО» АҚФ ҚР Білім беру жүйесінің басшы және ғылыми - педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыратын республикалық институты «Инклюзивті білім беру: мәселелері мен болашағы» тақырыбында оn - line режимінде

Үйде оқытылатын балаларды жалпы білім беру мектебінің оқу бағдарламаларымен оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар.
Білім алуға құқығын қамтамасыз ету, білім алуға қажетті әлеуметтікэкономикалық жағдайлар жасау, тегін мектепалды, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім алу Қазақстан Республикасының азаматтары үшін білім беру саласындағы

Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу және түзете - дамыту сабақтарын тиімді әдіс - тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.

Мектептегі инклюзивтік оқыту
Қостанай облысы, Меңдіқара ауданы, Теңіз ауылы, Теңіз негізгі мектебінің әлеуметтік педагогы Мусина Балдырған Әлиқызы

Ересек топтағы балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту
«Алақай» балабақшасы «Алақай» балабақша меңгерушісі Куаншалина Алма Аблайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.