Білімділер поралы

Рассказы о животных

Рассказы о животных (Урок 21).

Цели: активизация навыков монологической речи по теме «Животные»; развитие навыков аудирования; совершенствование навыков чтения.
Оборудование: картинка с изображением паровозика; жетоны и карточки со словами для игры «Составь словосочетание»; наборное полотно.

Ход урока
I. Организационный момент
— Good morning, children! (Good morning, Maria Petrovna!)
— I am glad to see you. (We are glad to see you too.)
— How are you? (We are fine, thanks. How are you?)
— I am fine, thank you.
It’s time to say "Hello!” (Hello!)
It’s time to say "Hello!” (Hello!)
It’s time to say "Hello!” (Hello!)
And start our lesson.
— Do you think it is exciting to describe different animals?
— What animal would you like to describe?
— Let’s make up the stories about animals and tell them to our classmates.
(Учитель здоровается с детьми и помогает им сформулировать тему урока.)

II. Фонетическая зарядка
— Listen to the story about the funny train.
(Учитель вывешивает на доске картинку с изображением забавного паровозика и проводит фонетическую зарядку от его имени. Дети повторяют за ним все звуки и движения.)
Паровозик поет песенку ветра: [f], [f], [f], который усиливается [f] — [f] — [f].
Ветер шелестит листочками, и паровозик запел песенку деревьев: [h], [h], [h].
Колеса паровозика тоже поют песенку: [t], [t] — [d], [d] — [t], [t] — [d], [d].
Паровозик слышит, как разговаривают между собой цветочки, и поет их песенку: [n], [n], [n] — [neı], [neı], [neı].
Паровозик задумался и запел романтическую песенку: [m], [m], [m].
Теперь паровозик видит летающих пчелок и поет их песенку: [р], [p], [p].
А вот и комарики: [z], [z], [z].
Веселая песенка получилась у паровозика: [р], [р], [z], [z], [р], [z], [р], [z], [z].
А теперь паровозик выпускает дым из трубы. Вот так: [w], [w], [w].

III. Речевая разминка
— Паровозик привез нам карточки, на которых записаны разные слова. Эти слова запомнились паровозику во время его путешествий. Listen to the words and repeat them.
Примерные слова на карточках:
Ocean, river, farm, zoo, sea, desert, forest, farm, sheep, eagle, dolphin, whale, snake, crocodile, camel.
(Ученики повторяют за учителем слова, записанные на карточках. Затем читают их хором, в парах и индивидуально.)
Игра «Составь словосочетание»
— Now we shall play a game and you will make up the word combinations with these words.
(Учитель предлагает ученикам составить словосочетания со словами на карточках, которые заранее выставляются на наборное полотно. За каждое правильно составленное словосочетание учитель дает учащимся жетоны. В конце игры ученики подсчитывают жетоны и определяют победителя. Можно также провести индивидуальную работу (РЗ, задание В1, с. 29).)

Толық нұсқасын жүктеу

Басқа тақырыптарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 95
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 95
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика