Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Менің жанұям

23 сәуір 2015, Бейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Ағылшын тілінен ашық сабақ
Тақырыбы: «Менің жанұям» My Family.
Мақсаттары:
1. Балалардың жанұя туралы жақын адамдары туралы ойлау қабілетерін дамыту.
2. Өзі туған - туысқандарына қамқор болуға тәрбиелеу.
3. Өз ұрпақ тарихына қызығшулық дамыту, және де басқалармен бөлісуге үйрету.
4. Суретке қарап, өзінң жанұясы туралы қысқаша әңгіме құрастыру.
Керекті құралдар: Элис қуыршағы, жаңұя сүреттері, отбасы ағашы, смайлдар, отбасы мүшелеріне арналған заттар.
Ата - аналармен жұмыс: Отбасы ағашы, отбасы туралы тақпақтар жаттау.
Сабақ барысы:
Сәлеметсіңдір ме, құрметті қонақтар балалар!
Good morning, Good morning,
Good morning, to you.
Good morning, Good morning,
I am glad to see you.
Бүгін бізге қоннаққа Америкадан Элис қуыршағы келді. Балалар Элиспен амандасайық.
Hello! Hello! Hello!
Hello, how are you?
I like to be with you?
And you, and you, and you.
Элис: Hello! Boys and girls! I like to be with you too. I want to speak about family.
Мұғалім: Yes of course, Alice.
Мұғалім: Элис өте жақсы жауап берген балаларға смайликтер ұсынады, сабақтың аяғында кім көп смайлик жинайды, сол бала ағылшын тілін жақсы білетінің анықтаймыз.
Мұғалім: Yes of course, Alice. Бүгін біз сендермен біздің ең жақын адамдарымыз туралы әнгімелесеміз. Кім туралы балалар кім біледі? Әрине жаңұя туралы (My family ) Жаңұя деген не? What is this my family?
Жаңұя деген – ол бір - бірін құрметтейтін, бір - біріне көмек, қамқор көрсететін адамдар. Біз өз отбасымызда әрқашан жылы сөздер айтуымыз керек. Жаңұя барлығымызды біріктіреді.
Мұғалім: Балалар, ойын ойнаймыз ба «Actros and actrees»
- Балалар ата - аналардың көңіл күйлері керемет болғанын көрсетеміз.(Merry mood face
- Ал егер олар ашулы болса.( Angry face)
- Егер олар таңғалып тұрса.(Astonishment face )
- Егер олар жұмыстан шаршап келсе.( Tired facе)
Мұғалім: Alice, did you like?
Alice: Yes.
Мұғалім: And now let s play the game «Chain».
Балалар, ойынның шарты осындай сендер суреттерді жастарына сай, қыздарды бір жаққа,(grandmother, sister, mother ) ұлдарды (grandfather, father, brother ) екінші жаққа толықтырамыз.
Мұғалім: Now children, do you want to listen to music? Let s begin. Stand in a circle. Make a circle big and round. Ал қазір біз жаңұя туралы өлең тындап жаттаймыз. Мұқият тыңдаймыз, I see you ( Мен сені көріп тұрмын). you сөзін естігенде шеңбердің ортасына шығамыз, өлең айтып, секіріп, бұйрықтарды орындаймыз.
Father, Father, Father,
I see you!
Mother, Mother, Mother,
I see you!
Father, lets dance, dance!
Mother, lets dance, dance!
Brother, Brother, Brother,
I see you!
Sister, Sister, Sister,
I see you!
Brother, let’s jump, jump!
Sister, let’s jump, jump!
Baby, Baby, Baby,
I see you!
Father, Mother, Sister, Brother. Dance, dance.
Father, Mother, Sister, Brother. Dance, dance.
Мұғалім: Балалар Элис өз жаңұясымен таныстырғысы келеді.
Мұғалім: Балалар, біз сендермен ойын ойнаймыз, осы қуыршақтар Элистің әпкелері, олар мерекеге бара жатыр, оларға көмек керек біз олардың шарларын әртүрлі түспен бояуымыз керек.
1. Қызыл түспен боя.(Red )
2. Жасыл түспен боя.(Green )
3. Төқ сары түспен боя.( Orange)
4. Сары түспен боя.( Yellow)
5. Көк түспен боя.( Blue)
Керемет жақсы балалар, сендер Элистің әпкелеріне көмектестіндер, енді олар мерекеге бара алады.
Мұғалім: Біздің саусақтарымыз шаршап қалған шығар, олармен ойын ойнаймық. Show me your fingers. Let s repeat our poem. Менің артымнан қайталап отырамыз.
Саусақтар жаттығуы: «Happy family» екі отбасы Смит және Джонс.
This is my Father. This is my Father.
This is my mother. This is my mother.
This is my brother. This is my brother.
This is my Sister. This is my Sister.
This is my little brother. This is my little brother.
Мұғалім: Let s play game «Whose things?»
Мұғалім: отбасы мүшелерінің заттарды қөрсетіп кімге арналған екенің айту.(Көзілдірік - eye glasses, галстук - tie, алшапқыш - apron, бантик - bow, соска,- baby s dummy, газет - newspaper, далап - lipstick, көлік - car, кітап - book.)
Мұғалім: Демалдық, ал қазір үйде ата - аналармен дайындаған отбасы ағаштарымен жұмыс. (Балалардың бірнеше жауаптары.)
Балалар: My name is …This is my family. I have a father. His names… I have a mother. Her name is… I have a brother. His names … I have a sister. Her name is … I lovely my family.
Мұғалім: Very good! Балалар біз сабақта не істедік? Не қайталадық? Нені білдік? Керемет өте жақсы бүгін сендер өте қызықты әңгіме айттыңдар. Сабаққа жақсы қатыстыңдар. Рахмет балалар сендерге. Дипломдарды тарату.
Мұғалім: Be happy and kind. Good bye, dear children.
2 573
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Astana is the heart of the country
Astana is the heart of the country
Мақсаты: балаларға Астана қаласының әсем ғимараттарымен таныстыру. Елорда туралы түсініктерін кеңейту, балалардың сөйлеу дағдыларын арттыру.
My pet
My pet
to teach new words related to animals. To develop student’s listening, reading, speaking skills.
My cousins
My cousins
Балалар, сендер өз ата - аналарың, аға – әпкелері туралы әңгімелей аласыңдар. Бүгінгі сабақта біз «Менің туысқандарым» тақырыбы бойынша көбірек сөздік жаттаймыз және 20 - ға дейін санауды үйренеміз.
Sport
Sport
Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Лобанов орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Сыйлыгул Захайқызы
My flat
My flat
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Опорный орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Мекеева Замира
Movies
Movies
Қызылода облысы, Шиелі ауданы, №127 Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп - лицейі ағылшын тілі пәні мұғалімі Ұлтарақова Қалдыгүл Секенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×