Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Реттік санаумен танысу

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы №19
Білім беру саласы: «Таным».
Бөлімі: ҚМТҚ.
Тақырыбы: Реттік санаумен танысу. Жоғарыда оң жақ бұрышы, төменгі оң жақ бұрышы, жоғарғы сол жақ бұрышы, төменгі сол жақ бұрышы, ортасы.
Мақсаты: 5 саны көлемінде реттік санау, сандық және реттік санауды айыра білу (есептік және реттік санау), «қанша?», «нешінші?» сұрақтарына жауап беру. Қағаз бетінде бағдарлауға үйрету, заттардың арасынан геометриялық фигураларды таба білуге үйрету, 5 затты ұзындығына сәйкестендіру, заттардың ұзындығының кемуіне және өсуіне қарай сәйкестендіру, заттардың ұзындығының кемуіне және өсуіне қарай бір қатарға орналастыру.
Үлестірмелі материал: әр балаға ұзындығы 20 - дан 12 см - ге дейін біртіндеп қысқарып отыратын 5 жолақша беру, тақырыптың мазмұнын ашатын суреттер.
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: Қағаз бетінде бағдарлау жұмыстары
Қостілділік компонент/билингвальный/: жолақша - полоски, ұзындық - длина

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Балабақшам базарлы үй,
Ауылдағы ажарлы үй.
Күлкісі бар шуақты,
Өз үйіміз сияқты.
- Жарайсыңдар!
Ал оқу қызметі басталды, іске сәт!
№1 сурет бойынша реттік санауды үйретемін.

- Балалар суретте не көріп тұрсыңдар?
- Қане, ретімен санайықшы.
- Реттік санауды білесіңдер ме?
- Қанекей, реттік санап үйренеміз. Ол үшін мына суретке назар аударыңдар?
Есептік және реттік санаудың сұрақтары “қанша?”, “нешінші” болады.
Суретті кезекпен санап шығайықшы.
Бірінші не тұр? Екінші, үшінші, төртінші, бесінші, алтыншы деп жалғастырылады.
Осы топтағы балаларды айтсақ, бірінші қатарда кім бірінші болып тұрады?
Сонымен балалар реттік санауды түсіндік пе?
Қане, қайталап санап шығайық!
Кеме нешінші тұр? Үйшік ше? Т. б жалғастырылып, білімдері пысықталады.
№2 суретті көрсете отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау, ашық сұрақтар арқылы зейінін шоғырландыру.

Ұйымдастырушылық - ізденушілік
- Балалар суретте не көріп тұрсыңдар?
- Суретте қандай аңдар бейнеленген?

- Бұл қай ертегі? Естеріңе түсті ме?
- Жарайсыңдар!
- Жоғарыда оң жақ бұрышында не тұр?
- Төменгі оң жақ бұрышында ше?
- Жоғарғы сол жақ бұрышында не көріп тұрмыз?
- Төменгі сол жақ бұрышында ше?
- Ал енді ортасында не тұр?
- Сонымен бүгін біз, реттік санаумен, жоғарыда оң жақ бұрышы, төменгі оң жақ бұрышы, жоғарғы сол жақ бұрышы, төменгі сол жақ бұрышы, ортасы тақырыбын меңгеріп алуымыз керек. Ол үшін бірнеше тапсырмаларды мұқият орындайық.
№3 суретте неше зат бар? Олар қалай орналасқан?
Жоғарыда сол жақта не тұр?
Төменде сол жақта не тұр?
Төменде оң жақта не тұр?
Жоғарыда оң жақта ше?

Сергіту сәтін жүргізу:
Бас бармағым - атам,
Балалы үйрек – әжем,
Ортан терек — әкем,
Шылдыр шүмек – анам,
Кішкене бөбек – мен.
Міне, менің барлық отбасым.
Суреттермен жұмыс: Д\о: «Кеңістікті бағдарла» мақсаты: Суреттегі заттардың орналасқан орнын айту, төмен, жоғары биік, аласа, оң, сол жақ сөздерін қолдану. Еске сақтау қабілетін арттыру.

Реттік санаумен танысу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 87
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 87
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика