Білімділер поралы

Қыс қызығы

Ересек тобындағы ұйымдастырылатын кешенді оқу іс - әрекетінің технологиялық картасының жобасы.
Білім беру саласы. Әлеуметтік орта, қатынас, шығармашылық.
Тобы: Ересектер
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Қыс қызығы
Құзыреттілікке жеткізетін оқу іс - әрекетінің мақсат - міндеттері
Ақпараттық құзыреттілік
Табиғаттағы маусымдық қыс мезгіліндегі өзгерістер (аяз, қар жауу, өзендер мен су қоймаларына мұз қату, қарлы жер, жапырақсыз ағаштар мен бұталар, жануарлардың қыс мезгіліндегі тіршілігі), адамдар мен қоршаған орта жағдайының арасындағы байланысты анықтау мақсатында түрлі ортадағы жануарлардың тіршілігі жөніндегі түсініктерін қалыптастыру үшін жағдай жасау керектігі туралы білімдерін жинақтау, қыс мезгіліне тән ерекшеліктер туралы белгілі ақпараттарды құрылымдау, қыс мезгілін бейнелеуді (сипаттама беру, тақпақтар айту, әңгімелеу, сурет салу), баланың тірі табиғат нысандарына қатысты оларға қызығушылық пен білуге құштарлық негізінде өзін - өзі дұрыс ұстау жайлы түсініктерін алгоритмдеу арқылы меңгерту.

Ұйымдастырылатын оқу іс - әрекет түрі: Кешенді
Пәнаралық байланыс: Экология, тіл дамыту, көркем әдебиет
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінде пайдаланатын технологиялар мен әдіс - тәсілдері АКТ, ойын; ой қозғау, түсіндіру, әңгімелесу, өлеңдер оқу, жұмбақ жасыру; слайд көрсету; компьтермен тапсырма орындау.
Алдын - ала жұмыс: Бейнефильм көру, тақпақтар жаттау, суреттер бойынша әңгіме жүргізу.
Пайдаланатын оқыту құралдары: Компьютерлер, проектор. Үлестірмелі жануарлар бейнеленген суреттер, дидактикалық ойынға арналған карточкалар, смайликтер.
Мотивациялық – қозғаушы
- Ой қозғау
Балалар мен сіздерге өлең оқимын, ал сендер қай жыл мезгілі туралы айтылғанын атау керексіз.
Ендеше барлығымыз көзімізді жұмып қысқы орманда жүргенімізді елестетейік.
Көзімізді ашайық, қандай екен қысқы орман. Кім айтады. Дұрыс.
Мына суреттерге қараңызшы орман қалай бейнеленген?

Өте жақсы.

Іздену – ұйымдастырушы
- Балалар мына суретке зейін қойын қарап назар аударыңызшы. Суретте қыс мезгіліне тән қандай ерекшеліктері бейнеленген?

- Қыс айларын кім атап береді.
- Кім қыс туралы тақпақтар біледі.

Балаларға жұмбақ жасырып, жануарлар туралы мәлімет беремін, қысқы тіршілік ету жағдайларын анықтаймын.
Олардың қыс мезгіліндегі тіршілік етуіне не әсер етеді?
- Дыбыстан қашып,
Қаққан безек.
Қорқақ, жасық,
Бұл не...?
Қысқы азығын жинамайды. Ол бұтақтармен қоректенеді. Қоян маусымға байланысты өз түсін өзгертіп отырады.

- Қырда жүрер ол жортып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұлдартып,
Қандай аң ол алдайтын?
Түнде құстарға, қояндарға және кірпі аулауға шығады.

- Бұтақтарға секіріп,
Әр жерден қылт етеді
Үйде жаңғақ кеміріп.
Жоғары өрлеп кетеді.
Қысқа тиын қорегін дайындайды. Ең жақсы жаңғақтарды өзіне жинайды.
- Сұрғылт тартқан түсі бар,
Ақсиған көп тісі бар.
Тыным таппай жүгіріп.
Сілекейі шұбырған
Қыстау маңын ториды,
Ауылдың өш бар иті.
Қасқыр иісті 1, 5 км жерден сезінеді. Түнде қандай да болса жануарларды ұстап алуда белсенділік білдіреді. Аш болғанда 10 кг ет жи алады. Қасқырлар арнайы шабуыл жасауға дайындалмайды, топша болып жабылады.

Тәрбиеші: Ахметова Самал

Қыс қызығы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 51
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 51
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика