Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жемістер мен көкөністер

17 ақпан 2020, Дүйсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сөйлеуді дамыту»
Өтпелі тақырып: «Дені саудың жаны сау»
Апта тақырыбы: «Жеміс бағы»
Тақырыбы: «Жемістер мен көкөністер»
Мақсаты:
1. Білімділік: Балаларға жемістер мен көкөністер жайында білімдерін кеңейту. Қимылды ойындар арқылы сезім мүшесі мен ойлау қабілетін ұштастыра отырып, жемістер мен көкөністерді бір - бірінен ажырата білуге үйрету.
2. Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа үйрету
3. Дамытушылығы: Тілдерін дамыту, ойлау қабілеттерін арттыру.
Әдіс - тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап ойыны
Билингвалды компонент: жеміс - фрукты, көкініс - овощи
Көрнекіліктер: жемістер мен көкіністердің суреттері, слайд.
Әрекеттердің кезеңдері:
Мотивациялық қозғаушылық
Тәрбиеші: Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң, ұстазым,
Қайырлы таң, достарым.
Шеңберге тұрайық,
Жылулық сыйлайық.
Добрый утра, учитель,
Добрый утро, друзья.
Посмотрите друг на другом,
Пожелаем добра.
Балалар тәрбиешімен бірге қимыл - қозғалыстармен екі тілде қайталайды.
Балалар: - Қайырлы таң, ұстазым,
Қайырлы таң, достарым.
Шеңберге тұрайық,
Жылулық сыйлайық.
Добрый утра, учитель,
Добрый утро, друзья.
Посмотрите друг на другом,
Пожелаем добра.
Іздену - ұйымдастырушылық:
Тәрбиеші:- Балалар бір жылда неше мезгіл бар? атайықшы
- Қазір қандай мезгіл?
- Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?
Балалар: - Бір жылда төрт мезгіл бар. Көктем, жаз, күз, қыс;- күз мезгілі
күн суытады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғаяды, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
Тәрбиеші:- Балалар білесіңдер ме, мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.
Әрі қызыл, әрі тәтті,
Татқан жанды таңырқатты.
Балалар:- алма
Тәрбиеші: Жаздай інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні.
Әкелді әжем бір күні
Құйрығынан суырып.
Балалар:- сәбіз
Тәрбиеші: Жер астында басы бар
Жер үстінде шашы бар
Балалар: қызылша
Тәрбиеші:- Көкөністер мен жемістерді қай мезгілде жинаймыз?
Балалар:- Күзде жинаймыз. З, з, з - күз, күз, күз
Тәрбиеші: Қане, бәріміз тәтті жемістерді жегісі келіп, дәмін татқысы келіп, ұшып жүрген ара болайықшы?
Балалар: - Ыз, ыз, ыз, ыз, ыз, ыз, ыз
Тәрбиеші:- Балалар жемістер ағашта өседі. Оларды өсіретін адамды бағбан дейміз.
Жемістерді атап көрейікші:
Балалар:- алма, алмұрт, жүзім, шабдалы
Көкөністерді атап көрейікші:
Балалар: - қарбыз, қауын, картоп, т. б
Тәрбиеші: Олардың құрамында дәрумендер өте көп.
Есік тоқылдатып, қоян кіріп келеді. Оң қолында сәбізі бар, сол қолында алмасы бар.
Қоян: Сәлеметсіздер ме, балалар!
Балалар: - Сәлеметсіз бе!
Тәрбиеші: Балалар қоянмен бірге бойымызды сергітіп алайықшы.
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп - кішкентай ағаштар
Биік болып өседі.
Балалар: - Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп - кішкентай ағаштар
Биік болып өседі.
Тәрбиеші: Балалар сендер білесіңдер ме? Менің қолымдағы не?
Балалар:- Сәбіз. Ол көкөніс. Түсі сарғыш, ұзын. Ал екінші қолдағы алма. Ол жеміс. Түсі қызыл. Домалақ.
Тәрбиеші: Сендер жемістер мен көкөністер туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Балалар:
Адина:
Кім бар сәбіз шырынын
Жастайынан ішпеген?
Мені жеген адамдар
Кем болмайды күшке де!
Айназым:
Дәмі тілді үйірген
Мен тұздалған күйімде!
Жаңа піскен кезімде
Жейді бәрі сүйсіне.
Ғибрат:
Ауладағы бақшамда
Алма ағашын баптадым,
Майдандағы ағама
Сегіз алма сақтадым.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар!
Дидактикалық ойын: «Бақша да ма, бау да ма?
Ойынның мақсаты: Жемістер мен көкөністер туралы мағлұмат беру. Олардың айырмашылықтарын түсіндіру. Ағашқа жемістерді жинау керек. Себетке көкөністерді жинайды.
Ойынның мазмұны: Тәрбиеші балаларға жемістер мен көкөністердің суреттерін көрсету арқылы олардың атауларын айтқызады. Сонан соң, көкөністердің жерде, жемістердің талда өсетінін түсіндіру арқылы сұрақтар қойып, балалардың ойынға қызығушылықпен қарастырады.
Ойынның көрнекілігі: Жемістер мен көкөністердің суреттерін көрсетеді.
Рефлексті - коррекциялаушы: Сұрақ - жауап арқылы оқу қызметін қорытындылау.
Тәрбиеші:- Балалар жемістерге не жатады екен? Ал, көкөністерге нелер жатады? Не келді қонаққа?
Балалар:- жемістерге алма, алмұрт, банан, лимон т. б жатады. Көкөністерге қияр, картоп, қызылша, қарбыз, т. б. жатады. Қоян келді.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Жемістер мен көкөністерді ажырата білуі;
Түсінік: Жемістер мен көкөністер туралы түсініктері;
Нені біледі:- жемістер бауда, көкөністер бақшада өседі.

Атырау қаласы, Бірлік ауылы,
№35 «Балақай» бөбекжай-бақшасының тәрбиешісі
Уразова Дина Рахымжановна
221
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Күз туралы білімдерін толықтыру, көкөністер мен жемістерді сипаттай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын дамыту, сөздік қорын молайту. Адамдар еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.
Жемістер
Жемістер
Балаларға жемістер туралы түсінік беру, түстер мен пішіндерін ажыратуға. Денсаулыққа пайдасы туралы мағлұмат беру. Үш орталыққа бөлу арқылы берілген тапсырманы мұқият орындай білуге үйрете отырып, «Денсаулық - зор байлық», «Дені саудың - жаны сау»
Күз сыйы. Жемістер мен көкөністер.
Күз сыйы. Жемістер мен көкөністер.
Күз мезгілі туралы білімдерін бекіту. Күздің берер сыйы туралы баяндау. Күз қызықтары туралы әңгімелеу.
Fruits and vegetables, Жемістер мен көкөністер
Fruits and vegetables, Жемістер мен көкөністер
Балалар бүгінгі біздің оқу іс – әрекетіміз жемістер мен көкөністер туралы болады. Сонымен қатар «What is this? Мынау не?», «What colour is it? Түсі қандай?» сұрақтарына жауап бере білуді үйренеміз.
Дидактикалық ойындар еліне саяхат
Дидактикалық ойындар еліне саяхат
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, КМҚК «Ақерке» бөбек -жайы қазақ тілі маманы Шакенова Мерей Төлеубайқызы
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №42 бастауыш мектебінің шағын орталық тәрбиешісі Ержанова Лайла Иманбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.