Білімділер поралы
загрузка...

Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарын жауап беретін сөздер.

Жезқазған қаласы
№10 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Абдраимова Женисгул Абибуллаевна

Сабақтың тақырыбы: Кім? Кімдер? Не ? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер.

Сабақтың мақсаты:
а)оқушыларға кім? не? кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді меңгерту.
ә)ойлау қабілетін арттыру, сөйлету арқылы сөздік қорын молайту.

Сабақтың көрнекілігі:Суреттер т.б
Сабақтың түрі:Аралас.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап.
І.Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ:Жаңа тақырыпты баяндау.
Балалар,бүгін біз «Ғарышқа саяхат» жасаймыз.Онда бірнеше станциялар бар ,соларға жауап беріп мүдірмей өтуіміз керек.
І.«Тексеру»станциясы.Өткенді қайталау.
Балалар үйге қандай тапсырма бердім,тексеру, дәптер жинау,тарату.Кәне балалар енді буындардан өткен сабақ бойынша сөздер құраймыз.енді,сөзді тасымалдаңдар:
Мұғалім: мұға-лім,мұ-ғалім.
Терезе: тере - зе,те-резе.
ІІ.«Сынақ» станциясы. Жаңа сабақ
Балалар мынау кім?- мұғалім
не?- қой
не?- доп
кімдер?- оқушылар
нелер?- парталар.
Міне балалар кім? не ?кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер заттың атын білдіретін сөздер.
Қазақ тілінде адамға кім?кімдер деген сұрау қойылады. Малға, жансыз заттарға не ?нелер?деген сұрақтар жауап береді.
Орыс тілінде: Мынау не?- қой
Это что?- баран
Мынау не?- ит
Это что?- собака
ІІІ.«Бағдарлау»станциясы.Кітаппен, дәптермен жұмыс.
Күнді, сынып жұмысы деп жазу
142-жаттығу.
Аю - не? Кім?
тал
ұшқыш
бүркіт
шопан
нан
тігінші
143-жаттығу.
Кім?- Айжан, Марат.
Не?- ит, доп, шелек.

Ойын:кім? не? кімдер? нелер?
144-жаттығу
Бұл қай кезде болады.
Жыл мезгіліне тоқталу.
Қай мезгіл.

ІV.«Спорт»станциясы.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбырды.
Ойлы қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып жүгірді.

V.«Білім тексеру станциясы».
Жаңа сабақты қорытындылау арқылы сұрақтар:
- Бүгін қандай тақырып өттік?
- Заттың атын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады екен?
- Адамға ше?
- Жансыз және жан-жануарларға ше?
- Орыс тілінде қалай екен?

VІ.«Қызықты ойындар»станциясы.
Ойын: Кім жылдам ?
Кім?------------------Кімдер? ---------------Не?------------------- Нелер?
Оқушы--------------Мұғалімдер ----------Кітап ------------------Балапандар
Бала ---------------- апалар -----------------дәптер ----------------қаламдар
Айнұр -------------- әжелер-----------------өшіргіш--------------- терезелер

Қорытынды: сұрақ-жауап алу арқылы сабақты аяқтау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 56
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 56
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика