Білімділер поралы

Жыныстық жолмен берілетін аурулар

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ТАЛДАМАСЫ
Пәні: «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГИЯДАҒЫ МЕЙІРБИКЕ ІСІ»

ТАҚЫРЫБЫ: «ЖЫНЫСТЫҚ ЖОЛМЕН БЕРІЛЕТІН АУРУЛАР» («Жұлдызды сәт» интеллектуалды шоу презентациясымен)

Сабақтың мақсаттары:
Білімділік:
● Жыныс жолдары арқылы берілетін аурулар
● Мерез – этиологиясы, жіктемесі, кауіп-қатер факторлары, жұғу жолдары, мерездің ілкі, салдарлық және туа біткен кезеңдерінің клиникалық көріністері. Диагностикалау және емдеу әдістері. Мерез кезіндегі клиникалык - серологиялық бақылау.
● Соз – этиологиясы, жұғу жолдары, жіктемесі, еркектердегі, әйелдердегі және балалардағы создың клиникалык коріністері, асқынулары, диагностикалау және емдеу әдістері, создан айығу критерийлері, ЖЖБА алдын алу, науқастармен жұмыс істеу кезінде инфекциялық қауіпсіздік, науқастарға күтім жасау кезіңде заттарды зарарсыздандыру тәртібі, медициналық кұжаттамаларды толтыру.
Тәрбиелік:
● Студенттерді – өз ойын анық, дұрыс, дәл жеткізуге үйрету.
● Тақырыптан керекті, маңыздысын реттеп ала білуге үйрету.
● Болашақ мамандықтарына деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Дамытушылық:
Логикалық ойлау қабілеттерін, ізденіспен жұмыс істеуге жұмылдырып, шығармашылық белсенділіктерін арттыру, пәнге деген қызығушылығын туғызу.
Сабақтың түрі: тәжірибелік сабақ
Сабақтың әдісі: «Студенттердің жеке тұлғалық белсенділікті арттырудың педагогикалық мүмкіндіктері»
Пәнаралық байланыс: анатомия, физиология, гистология, латын тілі, патологиялық физиология, ішкі аурулар пропедевтикасы, терапия, денешынықтыру, экология, валеология, фармакология.
Сабақтың көрнекілігі: логикалық сұрақтар, компьютер, интерактивті тақта, слайдтар, видеоматериалдар.
Сабақтың уақыты: 45 минут
Өткізілу орны: 403 аудитория

Сабақтың құрылысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі – 1 минут
II. Білім деңгейін тексеру – 40 минут
Таныстыру – 2 минут
1. кезең «Бәйге» – 6 минут
2. кезең «Жорға» – 24 минут
3. кезең «Дода» – 8 минут
III. Қорытындылау – 2 минут
IV. Бағалау – 2 минут

«Жұлдызды сәт» интеллектуалды шоу.
Сәлеметсіздер ме, қымбатты білім сүйер қауым. «Оқу білім азығы, білім ырыс қазығы» деген халық даналығы. Күн өткен сайын маңызы артып келеді. «Білім теңіз түбіндегі інжу - маржан» деп тегін айтпаса керек. Өскелең ұрпақтың оқуға, білімге ұмтылысы, рухани байлықтың иесі болуға ұмтылыс деп білген. Солардың бірі біздің ойыншылар. Үздіксіз ізденіспен ұдайы ұмтылыс студенттерді білім бәйгесіне біріктірді.
Өмірде дос, ойында ғана қарсылас сайыскерлер, сайысқа сақадай сай.
Сайыскерлердің қарқыны үш айналымнан кейін белгілі болады.
Біз ойынымызды бастаймыз. Алғашқы айналым «БӘЙГЕ».
Қымбатты ойыншылар. Алғашқы айналымның ойын шарты бойынша қазір сіздерге тест түрінде ортақ он екі сұрақ оқимын. Әр сұраққа жауап ретінде үш нұсқа берілген. Бес секунд уақыт беріледі. Сіздер берілген сұрақтардың дұрыс жауаптарын белгілейсіздер. Әр дұрыс жауап бір ұпаймен бағаланады.

I. «БӘЙГЕ»
1. Эпидермисте немесе эпидермис пен дерманың арасына аз ғана
сұйықтықтың жиналуы:
1. Макула
2. Папула
3. Везикула

2. Экссудативті морфологиялық элемент:
1. Түйін
2. Түйіншек
3. Іріңдік

3. Мальпигиев қабатын түзетін эпидермис:
1. Түйіршікті, мүйізгекті
2. Базальды, тікенекті, түйіршікті
3. Тікенекті, базальды, мүйізгекті

4. Бөртпенің біріншілікті морфологиялық элементі:
1. Тыртық
2. Лихенификация
3. Іріндік

5. Остиофолликулиттің қоздырғышы:
1. Стафилококк
2. Бета гемолитикалық стрептококк
3. Стрептококк

6. Стафилококкты сикоз көбінесе кездеседі:
1. Нәрестеде
2. Еркектерде
3. Қыздарда

7. Іріңді аурулардың қоздырғышы:
1. Гонококк
2. Менингококк
3. Пиококк

8. Тырнақ ауруын ата?
1. Онихомикоз
2. Фавус
3. Руброфития

9. Нағыз полиморфизм дегеніміз, ол:
1. Бір мезгілде әр түрлі морфологиялық бөртпелердің шығуы
2. Әр мезгілде әр түрлі морфологиялық бөртпелердің шығуы
3. Бөртпелердің шетіне қарай өсуі, араларында сау терінің қалуы

10. Тамырлары кеңейіп, эндотелийдің қалыңдауын ата?
1. Гиперплазия
2. Акантоз
3. Пролиферация

11. Қатты шанкр – бұл:
1. Вегетация
2. Эрозия
3. Түйін

12. Түйіншекті доғал зондпен басқан кезде қатты ауырсыну сезімін ата?
1. Артюс феномені
2. Никольский симптомы
3. Биет жағасы

Біз жалғастырамыз. Қадірлі сайыскерлер. Алдағы екінші ойын шарттары мынадай. Алғашқы айналымдағы жинаған ұпайларыңыз сақталады.
Қазір сіздерге бес сұрақтан әзірленген алты ұяшық ұсынылады. Ұяшық сұрақтары алғашқа айналымдағы жинаған ұпайлар санына байланысты ойыншылардың орналасу тәртібі бойынша оқылатын болады. Әр дұрыс жауап бір ұпаймен бағаланады. Егер ойыншы өзіне тиесілі ұяшық сұрағына жауап бере алмаған жағдайда менің «қарсыластар» деген сөзімнен кейін алғашқы екі ойыншы жауап бере алады. Сегіз секунд уақыт беріледі
Естеріңізе сала кетейін, бұл мүмкіндікті пайдаланып дұрыс жауап берген зияткерге бір ұпай қосылады. Ал, керісінше қателескен жағдайда бір ұпай алынады.

Келесі кезеңге көшеміз. «ЖОРҒА».

II. «ЖОРҒА»
1. Ұяшықтың сұрақтары.
1. Зақымданған тері үстін әйнекпен басу қалай аталады? (диаскопия)
2. Кеш білінетін туа біткен мерезге тән белгілер: (Гетчинсон үштігі)
3. Көбінесе еркектер мен әйелдердің бадамшалары және тамақтарының шырышты қабығы зақымданады: ісінуі мен қызару, кейде бадамшаларында іріңді қабық, жергілікті (аймақтық) аденит байқалады. Кейбір науқастарда гингивиттер мен стоматиттер кездеседі. Қай ауруға тән белгілер? (Орофариенгалдық соз)
4. Мерездің қоздырғышын ата? (Бозғылт трепонема)
5. Бозғылт трепонема қандай тамырлар арқылы тарайды? (Лимфа тамырлары)
__________________________________________________________________

2. Ұяшықтың сұрақтары.
1. Терінің жүйке - тамырлық аппаратының механикалық тітіркендіру әсерінен дамитын реакциясын зерттеу қалай аталады? (дермографизм)

2. Несеп - жыныс мүшелерінін зақымдайтын, қарапайымдылар тобына жататын, бір клеткалы микроорганизмді ата? (Трихомониаз)
3. Venus латынша атауы, ал қазақша қалай аталады?
(Шолпан, махаббат құдайы)
4. Туа пайда болған мерезде жаңадан пайда болған нәрестенің кейпін ата? (Қарт адам сияқты, терісі қыртыстанған, әжімделген)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 8
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 112
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 111
Роботтар: 2
Оралбекова Назира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика