Білімділер поралы

Тест биология (50 - вариант)

52 - вариант
БИОЛОГИЯ

1. Алқа тұқымдас өсімдік:
A) Баклажан.
B) Бидай.
C) Алма.
D) Алмұрт.
E) Бұршақ.
2. Бауыр, ұйқы безінің өзектері ашылатын мүше:
A) Қарын.
B) Ауыз.
C) Өңеш.
D) Тоқ ішек.
E) Ұлтабарұшы.
3. Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар -
A) Су, ауа.
B) Жылу.
C) Су.
D) Ауа, жылу.
E) Су, жылу, ауа.
4. Астық тұқымдас өсімдіктер тамыры:
A) Шашақ
B) Жанама
C) Кіндік
D) Қосалқы
E) Негізгі
5. Жасушалар бір - бірімен … арқылы байланысады.
A) жасуша ядросы
B) вакуоль
C) жасушааралық заттар
D) жасуша сұйықтығы
E) цитоплазма
6. Адамның қимыл - әрекетін реттеп дене тепе - теңдігін сақтайтын:
A) мишық
B) ортаңғы ми.
C) бас ми бағаны
D) аралық ми
E) алдыңғы ми
7. Өлген ағзаларды қарашірікке айналдыратын бактериялар:
A) көк жасыл
B) сүт
C) топырақ
D) ашыту
E) шіріту
8. Халықаралық Адам және биосфера бағдарламасына қатысушы мемлекеттер -
A) Қорықшалар ұйымдастырады.
B) Микроқорықтар ұйымдастырады.
C) Табиғат ескерткіштерін ұйымдастырады.
D) Биосфералық қорықтар ұйымдастырады.
E) Кәдімгі қорықтар ұйымдастырады.
9. Өрмекші тәрізділерге жататындар:
A) дафния
B) аскарида
C) кенелер
D) ақ планария
E) айқұлақ
10. Организмдердің күн мен түннің ұзақтығына жауап қайтарып анықтай білу қабілеті -
A) Биологиялық ырғақ.
B) Физиологиялық бейімделу.
C) Биологиялық сағат.
D) Маусымдық өзгерістерге бейімделу.
E) Фотопериодизм.
11. Теңіз тасбақаларының аяқтарының ерекшелігі:
A) саусақтарының арасында жарғақтары бар
B) тек қана артқы аяқтарында ғана жүзу жарғақтары болады
C) ұзын тырнақты болады
D) құрлықтағы тасбақалардай
E) ескек аяққа айналған
12. Қанда глюкозаның үнемі болуын реттейтін без
A) Бүйрек үсті безі
B) Ұйқы безі
C) Қалқанша без
D) Бауыр
E) Гипофиз
13. Зиготадағы хромосома жиынтығы:
A) Триплоидты.
B) Тетраплоидты.
C) Диплоидты.
D) Пентаплоидты.
E) Гаплоидты.
14. Қантамырларының қабырғасы түзіледі:
A) Көлденең жолақты қаңқа ұлпасынан.
B) Көлденең жолақты жүрек ұлпасынан.
C) Екібасты бұлшық еттен.
D) Бірыңғай салалы бұлшық ет ұлпасынан.
E) Үшбасты бұлшық еттен.
15. Гидрада қорытылмаған қорек қалдығының шығарылуы:
A) Аузы арқылы.
B) Табан арқылы.
C) Эктодерма арқылы.
D) Энтодерма арқылы.
E) Сабақша арқылы.
16. Картоптың гүлдері:
A) Екі үйлі
B) Қос жынысты
C) Жыныссыз
D) Дара жынысты
E) Бір үйлі
17. Ағзаның иммунитет жүйесін құрайтын қан компоненті:
A) Тромбоцит.
B) Фибриноген.
C) Гемоглобин.
D) Лейкоцит.
E) Эритроцит.
18. Балаларда мешел ауруының дамуы мына витаминнің (дәруменнің) жетіспеуінен болады -
A) Д.
B) А.
C) В12.
D) В1.
E) С.
19. Физикалық жұмыс кезінде жылудың теріден сыртқа шығарылу себебі:
A) Қанда қанттың көбеюінен.
B) Лүпілдің баяулауынан.
C) Бауырдың күшті жұмысынан.
D) Тердің булануынан.
E) Лүпілдің артуынан.
20. Майлардың, көмірсулардың синтезделу әрекеті жүреді:
A) Гольджи комплексінде.
B) Тегіс бетті эндоплазмалық торда.
C) Лизосомада.
D) Ядрода.
E) Вакуольде.
21. Неандертальдықтар -
A) Саналы адам.
B) Антропоидтар (адамтектес маймылдар).
C) Ертедегі адамдар.
D) Тік жүретін адам.
E) Жартылай маймылдар.
22. Өкпеден жүрекке баратын қантамыр бай:
A) азотқа
B) оттегіне
C) бөгде газдарға
D) азот оксидіне (II)
E) көмірқышқыл газына
23. Ақ сұлама денесін құрайтын ұлпаларға жатпайтыны:
A) қан
B) дәнекер
C) жабын
D) бұлшық ет
E) жүйке
24. РНҚ молекуласының тізбегі:
A) 2
B) 3
C) 1
D) 5
E) 4
25. Күріштің, қант қамысы, көптеген көкөніс дақылдарының отаны:
A) Орталық Америка орталығы.
B) Абиссиния орталығы.
C) Шығыс Азия орталығы.
D) Оңтүстік Азияның тропиктік орталығы.
E) Жерорта теңізі орталығы.
26. Заттың пішіні мен түсін ажырататын көздің
A) қасаң қабықшасы.
B) көз бұршағы.
C) ақ қабықшасы.
D) тор қабықшасы ішіндегі құтыша.
E) нұрлы қабықшасы.
27. Биогеоценоздың ауысуына байланыссыз жүретін өзгерістер:
A) Биогеоценоздағы организмдердің тіршілік ортасына байланысты өзгеруі.
B) Табиғаттағы түрлі апаттар.
C) Климаттың өзгеруі.
D) Адамның түрлі шаруашылық әрекеттері.
E) Ағзалардың табиғаттағы маусымдық өзгерістерге бейімделуі.
28. Тоспа ұлуының қан айналым жүйесі:
A) тұйық
B) үлкен қан айналу жүйесі
C) кіші қан айналу жүйесі
D) болмайды
E) ашық
29. Ақ мүк деп аталу себебі:
A) Шымтезекке айналуынан.
B) Өлі жасушаларының іші ауаға толы болғандықтан.
C) Тамыры болмағандықтан.
D) Ризоидтары болмағандықтан.
E) Батпақта өсетіндіктен.
30. Түрлер арасында қоректері біркелкі болған жағдайда туындайтын:
A) Жыртқыштық.
B) Тіршілік үшін күрес.
C) Селбесу.
D) Паразиттік.
E) Арамтамақтық.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

20-40 дейін вариант қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика