Білімділер поралы
Жидек жеміс: A) Тұшалада, алмада, асбұршақта. B) Қызанда, жаңғақта, тұшалада, бидайда. C) Қарақатта, жүзімде, шиеде, алхорыда. D) Қарақатта, жүзімде, тұшалада, қызанда. E) Жүзімде, алмада, шиеде, қызанда
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Лейкопластардың қызметі: A) Көбеюге қатысу. B) Фотосинтезге қатысу. C) Қор затын жинауға қатысу. D) Гүл, жеміске қызыл, сары түс беру. E) Өсімдікке жасыл түс беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Лептесік дегеніміз: A) Жасушааралық қуыс. B) Хлоропласт. C) Жасушамен шектелген саңылау. D) Жапырақ өңі. E) Фотосинтездеуші ұлпа.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Гүлден дамиды: A) Тұқым пен тостағанша жапырақша B) Күлте жапырақша мен гүлсағақ C) Жеміс пен тұқым D) Аталық пен күлте жапырақша E) Аналық пен тостаған жапырақша
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
загрузка...
Мәдени өсімдіктер: A) Теңгежапырақ, самырсын, жоңышқа B) Беде, қара алқа, қойбүлдірген C) Адамның қолымен өсірілетін өсімдіктер D) Қоңыр балдырлар, қыналар, шаңжапырақтәрізділер E) өздігінен өсіп - өнетін өсімдіктер
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Жабайы өсімдіктер: A) Сәбіз, қауын, қияр B) Барлық бақша өсімдіктері C) Жоңышқа, қызан, итмұрын D) Жұмыршақ, асқабақ, түймедағы E) өздігінен өсіп - өнетін өсімдіктер
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 29
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 29
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика