Білімділер поралы

Зерделілер мен Зейінділер

«Зерделілер» мен «Зейінділер»
І кезең. Сәлемдесу
а) Таныстыру
ә) команда эмблемасы
б) ұран
в) қарсыластарына сәлем
г) әділқазы алқасына сәлем
ІІ кезең. «Қалауың білсін» (таңдалып алынған тапсырма)
ІІІ кезең. «Қателеспе» (формула біліктілігін тексеру)
ІV кезең. «Қапы қалма» (топтарға есептер тапсырылады)
V кезең. «Капитандар сайысы»
VI кезең. «Үйтапсырмасы»

1 - жүргізуші:
Уа, халайық!
Бәріңе бірдей жар салайық
Химия тілін үйренем деушілерге
Химия тілін білмек ойлы балаларға
Химия құмарлығын арттыруға, талпынушыларға
Бүгін болатын кешімізді арнаймыз.

2 - жүргізуші:
Жасымда ғылым бар деп ескермедім
Пайдасын көре тұра тексермедім
Ер жеткен соң түспеді уысыма
Қолымды мезгілінен кеш сермедім, - деп Абай атамыз айтқандай уақытында химия сырын түсінбей кейіннен уысымызға түспей қалмас үшін, бүгінгі таңда химия ғылымымен әрі қарай сырласып, кейбіреулермен мұңдасып қалу үшін өткізілгелі отырған кешімізді бастауға рұқсат етіңіздер. Ортаға бүгінгі «Зерделілер мен Зейінділер» атты сайысқа қатысушыларымызды шақырамыз.
І топ – 10 сынып оқушылары
ІІ топ – 9 сынып оқушылары
ІІІ топ – 8 сынып оқушылары
Жүргізуші:
Шеберлікті, білімді
Сараптап сіздер көріңіздер
Әділқазы алқасы
Әділ баға беріңіздер!
Сайысымызды әділқазы мүшелерімен таныстыруға рұқсат етіңіздер
Бірінші сайыс: «Сәлемдесу» әр топ өздерінің атымен, ұранымен, қарсыластары мен әділқазылар алқасына сәлем жолдайды.
Екінші сайыс: «Қалауың білсін!» әр топ бір - бір қатысушыны ортаға шақырамыз, ұсынған ұяшықтардың біреуін таңдайды. (кубик 1, 2, 3, 4)
1 2
3 4
1 – ұяшық сұрақтары
1. Бір элементтің бірнеше жай зат түзу қасиеті (аллотропия)
2. Индекс, коэффициент дегеніміз не? (индекс атом саны, коэффициент – молекула саны)
3. Ас содасының формуласы (NaHCO3 - натрий гидрокарбонаты)
4. Оттектің сұйылту температурасы қандай? ( сұйық (О2)= - 180 градус С)
5. Жер бетіндегі тіршілік атырабы (биосфера)
6. Д. И. Менделеев ескерткіші қай қалада қойылған (Тобольск, Мәскеу, Ленинград)
7. 61 жас неше мүшел (5 мүшел)
8. Ауада неліктен алма сарғаяды ( темір(ІІ) ионы темір (ІІІ) ионына айналады)
9. Ылғал тартқыш қышқыл ( H2SO4 - күкірт қышқылы)
10. Тоңазытқыштарда қолданылатын газ (NH3 - аммиак)

2 – ұяшық сұрақтары
1. Гидрлену реакциясы дегеніміз не? (сутектің қосылу реакциясы)
2. Ломоносов «корпускула» деп нені атаған (молекула)
3. Бактериоциттік қасиеті бар қай металл (күміс)
4. Судың агрегаттық күйлерін ата (мұз, сұйық, бу)
5. Қай орыс ғалымы химик, белгілі музыкант болған (А. П. Бородин)
6. Сутекті ашқан ғалым (Г. Кавендиш)
7. 70 - 80 аралығын қалай атаған (қария, қарт, ақсақал)
8. Патша сұйығы деген не (1 көлем азот қышқылы мен 3көлем тұз қышқылы қоспасы)
9. Тұздар мен су арасындағы реакция (гидролиз)
10. Х. Колумб Американы қай жылы ашты (1492)

3 – ұяшық сұрақтары
1. Заттың құрамы мен қасиеті сақталатын ең кіші бөлшегі (молекула)
2. Фосфор деген сөз қандай мағына береді (жарық тасушы)
3. Теңіз капустасы – ламинария қандай элементке бай (йод)
4. Иммунитет дегеніміз не (ағзаның жұқпалы ауруға қарсы тұру қасиеті)
5. Қай бұлшықет өте күшті (ауыз бұлшықеті)
6. Жердің терең қабатындағы балқыған зат (магма)
7. «Белоксыз тіршілік жоқ, азотсыз белок жоқ» сөздерінің авторы (Ф. Энгельс)
8. Алғашқы орыс профессоры, химик (М. В. Ломоносов)
9. Индекс нені көрсетеді (атом санын)
10. Қайсы артық 1кг мақта, әлде 1 кг темір (бірдей)

Зерделілер мен Зейінділер. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 134
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 134
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика