Білімділер поралы

Мекен үстеуі. Мен оқушымын.

Қазақ тілі 6 сынып.
Сақтың тақырыбы: Мен оқушымын. Мекен үстеуі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу
3. Диалогті досыңмен оқу
4. Жазылымы
Қыс – жылдың............ 1. ұнайды
Мен қыс мезгілін өте жақсы...... 2. Туған күнім болады
Қыста әсем қаламыз Астанада....... 3. Шанамен, конькимен сырғанаймыз
Қарағай мен қайың ақ кимешек..... 4. Ең тамаша мезгілі
5.«Мен оқушымын» тақырыбына шағын шығарма жазу

IV. Жаңа сабақты бекіту:
1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру
Мекен үстеуі – қимылдың болу орны мен бағытын білдіреді. Сұрағы: Қайда? Қалай қарай? Қайдан?
Мысалы: ілгері, осында, төмен, бері
Сөйлемдер құрастыру

V. Сабақты қорыту:
А) Төмендегі сөйлемдерден үстеуді тауып, астын сызып шығыңдар:
Ол артқа жылжи берді.
Сыртта жүрме!
Мұнда күте тұршы.
Бері келіңдер
Мен осында отырмын, ол анда отыр.
Құстар төмен ұшып кетті.
Ә) Тест парақшаларын тарату
21 вариант

Үстеу
1. Іс - әрекеттің мезгілін, мекенін, сын - қимылын білдіретін сөз табын... дейміз.
а. сын есім
ә. есімдік
б. үстеу

2. Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді?
а. қандай? қалай? қашан?
ә. қалай? қашан? қайда?
б. қашан? қай? нелер?

3. Артық сөзді табыңдар:
а. ертегі
ә. ертең
б. ерте

4. Көп нүктенің орнына тиісті үстеуді жазыңдар:
Аңшылар... түлкі әкелді.
а. кенет
ә. төмен
б. бүгін

5. Дұрыс жауабын табыңдар:
Әсел қашан келді?
а. дереу
ә. кеше
б. тез

6. Артық сөзді табыңдар:
а. асықпай
ә. бірден
б. таулы

7. Үстеуді көрсетіңдер:
а. туралы, сол
ә. жас, кәрі
б. зорға, әрең

8. Жауабын көрсетіңдер:
Сабақты қалай оқиды?
а. асықпай
ә. ертең
б. кешқұрым

9. Үстеуді көрсетіңдер:
а. сыбырла
ә. қараңғы
б. күндіз

10. Артық сөзді табыңдар:
а. тез оқиды
ә. ерте оянады
ф
б. кешке келеді
VI. Үй тапсырмасын беру: 108 - бет
VII. Бағалау. Рефлексия

Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 148
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 148
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика