Білімділер поралы

Әуезов мұражайы

Сабақтың тақырыбы: Әуезов мұражайы
9 сынып
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: М. Әуезовтің өмірімен танысу, М. Әуезов мұражайына шолу жасау. Мұражай үйімен таныстырып өту, мәлімет беру.
ә) дамытушылық: Өзіндік тұжырым - пікір жасау дағдыларына үйрету, сөйлеу тілін қалыптастыру, ұйымшылдық, ізденушілік, еңбекқорлық қасиеттерін дамыту.
б) тәрбиелік: Қазақ халқының ұлы жазушысы М. Әуезов туралы білімдерін кеңейтіп, шығармаларын білуге, оны құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, стикер, «Тілек ағашы»
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ – жауап, түсіндіру, түртіп алу стратегиясы
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу
Әнұран орындау
оқушыларды түгелдеу

«Шаттық шеңбері» сабақта білім шыңына жету үшін шеңберге тұрып,
бір – бірімізге игі тілектер айтамыз.

ІІ. Үй тапсырмасына шолу: өтілген тақырыптар бойынша сұрақ – жауап жүргізу:

1. Мұражай дегеніміз не?
2. Онда нелер болады?
3. Мұражайдың қандай түрлері бар?
4. Неологизм сөздер дегеніміз не? Мысал келтіру.
5. Қос сөздер дегеніміз не? Мысал келтіру.
6. Біздің қаламызда қандай мұражайлар бар?
7. «Мұражай» сөзіне морфологиялық талдау жасаңыз.

Оқушыларды қос сөздер, неологизмдер арқылы 2 топқа бөлу:
Ата - ана, ыдыс - аяқ, зымыран, түйіндеме, бір - біріне, елтаңба, айта - айта, ұжым, бала - шаға, ағза, мұражай, әп - әдемі, азды - көпті, сыйақы
(әр оқушы мұғалімнен берілген сөздерді алып, аудара ды, қандай сөз екенін анықтайды)

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру:
«Жазушы өмірінен мәлімет»: интербелсенді тақтадан М. Әуезов туралы мәліметті балаларға оқытып, аударту. Негізгі мәліметтерді дәп - терлеріне түртіп алады.
«М. Әуезовтің мұражай – үйіне саяхат» интербелсенді тақта арқылы мұражаймен таныстыру.
Жаңа сөздермен жұмыс: дәптерге жазып алу

Қаулы – постонавление
Есте қалдыру – запомнить
Мағлұмат – информация
Қолжазба – рукопись
Нұсқа – вариант
Қор – фонд
Мұрағат – архив
Түпнұсқа - оригинал

Мәтінмен жұмыс: мәтінді екі топқа бөліп беріп, оқытып, аударту.
«Сергіту сәті» балалар орындарынан тұрып, музыка ырғағымен билейді.

Дәптермен жұмыс:
1) Диалогті толықтырындар
1........
- Мұражай 1963 жылы М. О. Әуезовты мәңгі есте қалдыру мақсатында ашылған
2.........
- Ол жазушының соңғы он жыл бойы тұрған үйінде орналасқан
3.........
- Онда жазушының өмірінен, шығармашылығынан мағлұмат беретін бөлмелер бар
4.........
- Әуезов мұражайы жазушының әдеби мұрасын жинау, жариялау, зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
5.........
- Әуезовтың жеке мұрағатында оның шығармаларының түпнұсқасы түгел сақтаулы

2) Берілген сөздердің синонимдерін жазыңдар:
Мағлұмат, қаламгер, дүние жүзі, бейнелеу, негізгі, өмір.
3) Берілген сөздерге жұрнақ қосып сын есім жасау,
сөз тіркестерін жасаңдар:

Ғылым, мәдениет, тарих, әдебиет, мемориал, дүние жүзі, өнер.
ІҮ. Сабақты қорытындылау: «Мұражайда адам өз - өзін қалай
ұстау керек?» деген сұрақ аясында бір топ не жасауға болады,
екінші топ неге тыйым салынатыны туралы әңгімелеу.
Ү. Оқушыларды бағалау: әр топ біліміне қарай бағаланады
ҮІ. Үйге тапсырма «М. Әуезов үйі» ғылыми мұражайы туралы
зерттеп, баяндама жазып келіңдер
Кері байланыс: бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы пікірлерін стикерге жазып, «Тілек ағашына» іледі.

Титов атындағы
№ 20 мектеп - гимназияның
қазақ тілі пәнінің мұғалімі:
Умирбекова Камила Сахановна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 348
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 344
Роботтар: 2
гаухар547 aiboll login Дамира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика