Білімділер поралы
загрузка...

Абай Құнанбайұлы ұлы суреткер

Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы
Ұлы суреткер
Сабақтың мақсаты:
а) А. Құнанбайұлының шығармашылығынан мәлімет бере отырып, білімдерін жүйелеу, жинақтау және шығармашылық жұмыстар арқылы Абайды жан-жақты таныту;
ә) оқушыларды адамгершілікке, имандылыққа, асыл қасиеттерге тәрбиелеу;
б) мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ой - өрісін, ойлау қабілетін, шығармашылық ізденісін дамыту;
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену т. б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, дидактикалық материалдар т. б
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:

Ақынның өмірі
І деңгей /міндетті деңгей/
1. Абайдың әкесі кім?
А) Өскенбай
В) Ырғызбай
С) Кененбай
*Д) Құнанбай
2. Абай қай жылдары өмір сүрді?
А) 1845 – 1904
*В) 1845 – 1905
С) 1846 – 1905
Д) 1946 - 1906
3. Семейдегі алғашқы сабақ берген молдасы кім?
А) Әбдіжаппар
В) Ғабулжаппар
С) Ахмет – Риза
Д) Әбдірахман
4. Абай болыс болды ма?
А) Жоқ
*В) Иә
С) мүлдем
Д) ешқашан
5. Абайдың рухани ізбасары, әлем әдебиетінің классигі, «Абай жолы» роман - эпопеясының авторы кім?
А) М. Жұмабаев
В) С. Сейфуллин
С) М. Әуезов
Д) І. Жансүгіров
6. Сөзжұмбақты шешіңдер.
1 А
2 Б
3 А
4 Й

1) Құнанбайдың Абайға еркелетіп қойған аты? /қарашұнақ/
2) Абайдың үлкен әкесі, атақты би /Өскенбай/
3) Абай қай айда туды? /тамыз/
4) Абайдың әйелі. /Әйгерім/

ІІ деңгей /алгаритімдік деңгей/
1. Абайдың шын аты кім?
А) Абай
В) Телғара
*С) Ибраһим
Д) Ибрағали
2. Әкесі Абайды неше жасында оқуға берді?
А) 9
В) 10
С) 11
Д) 12
3. «Кәрі әже» ауылдың кімге қойған аты?
А) Ділдаға
В) Зереге
С) анасы
Д) немересі
4. Ұлжан Абайға кім болып келеді?
А) әжесі
В) қызы
*С) анасы
Д) немересі
5. Абай қай рудан шықты?
А) Арғын
*В) Тобықты
С) Шекті
Д) Найман
6. Абай кім?
winked: Абай кім?

ІІІ деңгей /эврестикалық деңгей/
1. Абайдың Ұлжаннан туған ағасы кім?
А) Құдайберді
*В) Тәңірберді
С) Оспан
Д) Ысқақ
2. Абайдың ең алғашқы өлеңдер жинағы қай жылы жарық көрді?
А) 1907
В) 1908
С) 1909
Д) 1910
3. Абайдың дүниеге көзқарасының қалыптасуына игі әсер еткен революционер - демократ кім?
А) Крылов
В) Лермантов
С) Пушкин
Д) Михаэлис
4. Абайдың сүйген жары Әйгерімнің азан шақырып қойған есімі кім?
А) шырын
В) Шынар
*С) Шүкіман
Д) Шырайлы
5. Құнанбайдың замандас құрдасы Тана мырзаның мешіт салдырған жерін анықтаңыз.
А) Үржар
В) Семей
С) Көкпекті
Д) Алматы
6. Абайдың қандай ақын шәкірттерін білесіңдер?
_________________________

IV деңгей /шығармашылық деңгей/
Кестені толтырыңдар.

Абай шығармаларын Мұхтар Әуезов
5 түрге жіктейді
1. Абайдың жас шағындағы өлеңдері
2. Абайдың лирикасы
3. Абайдың поэмалары.
4. Абайдың аудармалары
5. Абайдың қара сөздері

Абай шығармаларын сен неше түрге бөлер едің?

Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: «Сүйемін мен Абайдың өлеңдерін» тақырыбында өлең шығару немесе ой толғау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 55
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 54
Роботтар: 2
Боратаева Салиха
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика