Білімділер поралы

Күбі. Күбіні қолдану әдістері

ОҚО, Шымкент қаласы,
№55жалпы орта мектеп сызу, технология пәні мұғалімі
Назаров Батырхан Досболович

Сабақтың тақырыбы: Күбі. Күбіні қолдану әдістері.
Сабақтың мақсаты: Ертеден қолданылып келе жатқан бұйым күбі туралы мағлұмат беру Қалай қолдануды көрсету және үйрету.
Күтілетін нәтижелер: Ынтымақтастық ахуалды қалыптастырады, күбі туралы толық мағлұмат алады, қалай қолдану керектігін үйренеді. Тарихын біледі. Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап, ой қозғау, интерактивті әдіс тәсілдер, Топтық жұмыс, деңгейлік тапсырма беру, жеке жұмыс, диалог.
Дереккөздер: Интерактивті тақта, нотбук, интернет, слайдтар, оқулық технология 8сынып « Мектеп» 2008ж. «Қазақтың қолданбалы өнері» Д. Шоқпарұлы, Д. Дәркембайұлы, « Алматыкітап» 2007ж. Мұражай бұйымдары
Мерзімі:
Сыныбы: 9 «А» сыныбы
Сабақ өткізген мұғалім: Назаров Батырхан Досболович
Мұғалімнің іс әрекеті
1. Ұйымдастыру:
Сәлемдесу, түгелдеу.
Сыныптың ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында әр топ бір біріне тілек айту.
Өткен тақырыпта өтілген ұршықтың бөлік атауларынан топқа бөлу «Ұршық»», «Қаңғалақ», «Мұрындық».
Топтық жұмыстың ережесімен тәртібін: берілген тапсырмадан ауытқып кетпеулерін түсіндіру. Топ басшыларын бекітіп, міндеттерімен таныстыру. Топтық жұмыс кезінде тәртіп сақтауды түсіндіру.

2. Өткен сабақты қайталау.
Сұрақ жауап.
Ұршық туралы не білеміз?

1. Шебердің жұмыс істейтін орнын қалай деп атайды?
2. Ұршықты не үшін пайдаланамыз?
3. Ұршықты қандай ағаштан жасайды?

4. Үй тапсырмасын сұрау.
Күбі қандай бұйым? Күбі туралы не білесің?

5. Жаңа тақырыпты оқып білу.
Сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын түсіндіру.
Миға шабуыл.
Тұсаукесер: Интерактивті тақтада Күбі туралы слайдтар көрсету.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 344
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 343
Роботтар: 2
Nursagila
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика