Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Орал тауы

Сабақтың тақырыбы: Орал тауы (физикалық география 8 сынып)
Теңіздер мен көлдер (жаратылыстану 5 сынып)


Сабақ мақсаты:
Білімділік: Орал тауының табиғатын, негізгі ерекшеліктерін сипаттауды біледі.
Міндеттері:
- оқушылардың өздігінен, жұппен, топпен жұмыс жасау, ойлау, сөйлеу, пікірталасқа түсу, шешім қабылдау қабілеттері дамиды;
- оқушылар бір - бірін сыйлауға, қолпаштауға, тыңдауға дағдыланып, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: Оқулық, атлас, А3 қағазы, интербелсенді тақта, бейнеролик, флипчарттар мен фломастерлер, маркерлер, кескін карта, стикер.
Әдіс - тәсілдер: диалог, мозайка, топпен, жұппен, сұрақ - жауап
Оқыту нәтижесі: оқушылар Орал тауы табиғатының негізгі ерекшеліктерін біледі, өздері талқылаудан өткізіп, өздігінен білім алу қабілетін дамытады.
Сілтеме: Оқулық, Б. Бейсенова

Ұйымдастыру кезеңі 2 мин
Амандасу
Психологиялық ахуал. Бір - біріне тілек айту.
Топқа бөлу (3 суреттің қиындылары: биік, аласа таулар және жазықтың суреті)

Тақырыпты ашу кезеңі (білу) 3 мин
Суреттер құрастырылғаннан кейін тақырыпқа шығу үшін сұрақтарды қою.
1. Қай сурет артық болып саналады?
2. Осы топтарды қандай топтарға бөлуге болады?
3. Осы суреттерге қарап сабақ тақырыбын кім айта алады?
4. Сабақтың мақсаты қандай болады?
Нені білемін? деген сұраққа ойын стикерге жазып плакатқа іледі

Түсіну 11 мин
Тақырыпты бөлу:
Дорбаға киндер сюрприз ормасына тақырыпшаларды салып әр топқа таңдауға ұсыну.
1 топ: Географиялық орны. Жер бедері мен геологиялық құрылысы;
2 топ: Пайдалы қазбалары мен климат;
3 топ: Су қоры. Табиғат зоналары. Өсімдік және жануарлары.
1, 2, 3 санау арқылы топ мүшелерімен ауысады
Әр топқа кесте беріледі

География пәні мұғалімі Успанова Жанара Жумабаевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 67
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 67
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика