Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Менің анам

13 желтоқсан 2017, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тақырыбы: Менің анам
Оқу мақсаттары: 1. 1. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не туралы екенін түсіну;
1. 2. 2. 1 Сурет бойынша 2 - 3 сөйлеммен ойын білдіру.
1. 3. 2. 1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.
1. 5. 1. 5 Мұғалімнің көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
1. 5. 1. 2. Мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын ауызша тілде қолдану.

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: ақылды, әдемі, күшті сөздерін отбасы мүшелерін сипаттауда қолдана алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сұрақтарға жауап бере алады, отбасы мүшелерінің атын атай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: отбасы мүшелерін сипаттауда басқа да сөздер қатарын орынды қолдана алады.
Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер, тақырыпқа байланысты лексикалық тірек сөздер: әдемі, күшті, ақылды.
Алдыңғы оқу: "Доп лақтыру " әдісі. Өткен тақырыпқа байланысты үш тілде сөздерді айту.

Білу Басы 1. Мұғалім сынып назарын сабаққа аударады.
Шаттық шеңбері
Қол алысып қане біз,
Достасайық бәріміз.
Қайырлы күн жер Ана!
Қайырлы күн достарым.

Сабақ мақсатымен таныстыру
Үнтаспадан 1 - тапсырмадағы сөйлеу үлгілерін тыңдатады.(Менің анам әдемі. Менің әкем ақылды) Берілген үлгі бойынша оқушылар әдемі сөзін еске түсіріп, ақылды, күшті сөздерімен танысады. Жаттығады.
Критерийі: Тыңдаған материалдың кім, не екенін түсіну.
Дискрипторлар:
1. Сөздерді атай алады.
2. Басқа отбасы мүшелеріне қатысты қолдана алады.
Қалыптастырушы бағалау "Бағдаршам"

2 - тапсырма. Кесте арқылы аға - әпке, іні - қарындасы туралы (бар/жоқ екенін) айтуды үйренеді
Критерийі: отбасы мүшелеріне қатысты бар/жоқ екенін айту.
Дискрипторлар:
1. Аға - әпке, іні - қарындасты ажырата алады.
2. Тәуелдік жалғауды қолдана алады.
Қалыптастырушы бағалау."Бас бармақ"

Түсіну 3 - тапсырма.
"Дара құты" әдісі. Мәтін бойынша әр топ постер қорғайды.
Отбасы мүшелері
Критерийі: Отбасы мүшелерін топтастыру.
Дискрипторлар:
1. Суреттерді пайдаланып, отбасы мүшелерін ажыратады.
2. Сөздерді жатқа қайталайды
3. Мәтіндегі сөздерді түсінеді.
Қалыптастырушы бағалау. " Жұлдызша"

Қолдану
4 - тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді.
Критерийі: Үлгі бойынша отбасы мүшелері туралы сөйлесу, үш сөдзі ағылшын тілінде айту.
Дискрипторлар:
1. Отбасы мүшелеріне қатысты сөздерді орынды қолдана алады.
2. Ана, әке, ата, әже сөздерін ағылшынша айта алады
Қалыптастырушы бағалау. Смайлик

Сергіту сәті
Бас бармақ – әкем
Балаң үйрек - шешем
Ортан терек - апам
Шылдыр шүмек - әпкем
Кішкене бөбек - мен
Бір үйде нешеуміз?
Бір үйде бесеуміз
Дәптердегі тапсырмаларды орындайды.

Менің анам. жүктеу
800
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Өзім және отбасым
Өзім және отбасым
Түрлі дерек көздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру. Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Мен шырын ішемін
Мен шырын ішемін
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Сөйлеу барысында мұғалім көмегімен етістіктің шақтарын; бұйрық рай; болымсыз етістікті қолдану.
Емханаға бару
Емханаға бару
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым(кім? не? қандай? ) сұрақтарға жауап беру Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздерді оқиды.
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Тұрақты тіркестер
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.