Білімділер поралы

Абай Құнанбаев «Жаз»

ҚМЖ 6 сынып
Абай Құнанбаев «Жаз»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: А6. Әсерлі және қызықтырушы сөздерді пайдалану.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: өлеңді оқиды, түсінеді, көркемдегіш сөздерді тауып, оқиды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңдегі әсерлі сөздерді қолданып, суреттер мен өлең сөздерін сәйкестендіреді, мазмұндайды;
Кейбір оқушылар орындай алады: жаңа сөздер мен көркемдегіш сөздерді пайдаланып өлеңді талдайды, мазмұндайды.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: өлеңді мәнерлеп оқып, көркемдегіш әсерлі сөздерді табады, мазмұндайды. ТКО әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.
Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері): көкорай шалғын, күркіреген өзен, бұлтылдап, жоғары - төмен, бұрала басып, сабадан құйдырып, кілем төсеп, салтанатты байлар, бәйге атындай.
Суреттерді сәйкестендіруге арналған тірек сөздер: көкорай шалғын, бәйшешек, күркіреп жатқан өзен, жылқылар, үйрек - қаз, қыз - келіншек, сабадағы қымыз, салтанатты байлар, төселген кілем, бәйге аттары.
Пәнаралық байланыс: Әдебиет.

Алдыңғы оқу
Қызығушылықты ояту 3 мин
(оқушылар туған күндеріне байланысты жыл мезгілдеріне топтастырылады)
Таныстырылым: 3 слайд беріледі: күз, қыс, жаз. Бұл қандай жыл мезгілдері?
Жаз
Жаздыгүн шілде болғанда,
Көкорай шалғын, бәйшешек,
Ұзарып өсіп толғанда
Күркіреп жатқан өзенге
Көшіп ауыл қонғанда...
Бұл өлең қай жыл мезгіліне сәйкес келеді?
Бұл өлеңнің авторы кім?
Сабақ тақырыбын анықталады.
Мақсаты хабарланады
Бағалау дескрипторлары ұсынылады (тақтада көрсетіледі)

Мұғалімнің аты-жөні: Базарова Газиза Советовна

Абай Құнанбаев «Жаз». жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика