Білімділер поралы

Саяхатқа шыққанда не алу керек?

Қазақ тілі 11 - сынып
Сабақтың атауы: Саяхатқа шыққанда не алу керек?
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Психологиялық ахуал
– Балалар, айналамызда көңіл - күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір - бірімізге жақсы көңіл - күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі - көңіл ажары!
Күліп өмір сүрейік!

Қызығушылықты ояту
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау
Әсерімен бөлісу
Әңгімелесу

Сергіту сәті «Сен маған, мен саған»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Сөйлесім
1 - тапсырма
Берілген тірек сызбаны қолдана отырып, диалог құрастыру
«Класстер» әдісі
Жүзеге асыру қадамдары
1. «Саяхатқа не алу керек?» тақырыбына тақтада класстер жасау;
«Шатыр», «Төсекқап»,»Жолдорба»;
2. Оқушыларға осы бағыттағы тақырып бойынша жеке сөздерді өз дәптерлеріне жазғызу.
3. Жеке жазуды топта талқылауға салу, жалпы топтың атынан жауап дайындау
4. Класстер бойынша топтың жауабын жалпы тақтаға жазу

2 - тапсырма
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру
Сұрақтар
1. Саяхатқа бармастан бұрын ең алдымен нені анықтауымыз керек?
2. Саяхатқа шыққанда қандай заттар алуымыз керек?
3. Қандай қажетті киім алуымыз керек?
4. Азық - түлік алғанда неге баса назар аударуымыз керек?
5. Тағы қандай заттарды алуға болады деп есептейсіңдер?

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмысы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 299
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 298
Роботтар: 2
Айгул Ертаевна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика