Білімділер поралы

Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім

Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім
/Аудандық бастауыш сынып мұғалімдерінің аймақтық семинары/
Жалпы мақсат: Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда ата-аналармен бірлесе жұмыс істеу, сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата-ана арасындағы қарым-қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау.
Оқу нәтижесі: Барлығы: Топта белсенді жұмыс атқарады
Көпшілігі: Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындау арқылы, белсенділік танытып, дұрыс пікір айтуға тырысады
Кейбірі: Кейбірі көшбасшылық танытып, топты алға жетелейді.
Түйінді идеялар: Ы. Алтынсариннің өмірі, ағартушылық - білім саласындағы еңбегі, заманауи білім
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, бағалау парақтары.
Оқыту әдістері: АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Дереккөздері: Ы. Алтынсарин «Өнер - білім бар жұрттар» Алматы «Жалын» 1991 ж
Аңыз адам журналы «Ы. Алтынсарин» 2016 жыл №5
Интернет сайттары
Егемен Қазақстан газеті 2016 жыл

Топқа бөліну /2 минут/
Өлең шумақтары жазылған тапсырма арқылы топқа бөлу.
(өлең шумақтары жазылады)
І топ: Ата - аналар
/«Ананың сүюі»/
ІІ топ: Оқушылар
/«Кел, балалар, оқылық»/
ІІІ топ: Ұстаздар
/«Өнер - білім бар жұрттар»/

Психологиялық ахуал туғызу (3 минут)
«Комплименттер бұрқасыны» (бір сөйлем) тренингін ұйымдастыру.
Шарға тілектер жазады. (тұтас сөйлем жазу)

Ыбырай Алтынсарин және заманауи білім. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 33
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 33
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика