Білімділер поралы
Африк материгін зерттеу тарихындағы финикиялықтар мен гректердің ұғымы, сол сияқты португалдықтардың ашқан жерлері мен Д. Ливингстон және В.Юнкердің зерттеулеріне тоқтала отырып әрбір топпен бірге материкке қайта экспедицияға шығу.
Жариялаған Керимшеева Б.   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушыларды топтастыру арқылы олардың ойын жан-жақты талқылау. Сын тұрғысынан түрлі сұрақтар қою арқылы тақырыпты өмірмен байланыстыратын мысалдар арқылы тақырыптың мазмұнын ашу.
Жариялаған Керимшеева Б.   Категориясы: Кембридж тәсілі

Ауаның маңызы

Ауаның тіршілік үшін, тірі табиғат үшін пайдасын ғылыми түрде дәлелдеу, ауаның серпімділік, сығымдық қасиеттерін тәжірибелер жасау арқылы көрсету.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгереді, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Айналмалы қозғалыс үшін импульстік түрдегі Ньютонның екінші заңымен таныстыру. Импульс моментінің сақталу заңы ұғындыру. Гираскоп туралы мәліметтер беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушыларды отансүйгіштікке, білімділікке, еліміздің рәміздерін қорғап, сақтауға тәрбиелеу; Ата заңымыз туралы мәліметтер беру
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Өзара бірлесе отырып тиімді шешім қабылдауға, білім сапасында кездесіп жатқан кедергілерді бірлесе шешуге топта талдауға, анализ жасауға, бірлесіп жұмыс істеуді, бір - бірін тыңдауды, басқаның көзқарасымен санасуды қалыптастырады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздердің жазылуы. Сөзді сөз құрамын талдау. Оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайтып тіл байлығын, ой қорыту машығын арттыру. Ұйымшылдыққа, сауаттылыққа, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Мәтіннің мазмұнын ашуға, негізгі ойды ұғына білуге жағдай туғызу, мәтіннің авторы туралы және мәтін жайлы әңгімелей отырып, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетудің әдептілік екенін түсіне білуге жол ашу.
Жариялаған Айгүл Мейрамқызы   Категориясы: Кембридж тәсілі
Менің білуімше, жоспарды жасамас бұрын,«Жаңа цикл туралы» ақпарат жинақтау қажет. Яғни, үдеріс басталмас бұрын бұл жұмысқа мектеп ішінде және мектепте істемейтін адамдардан кімдерді тарту және оларды қалай тартуды, ойластыру, мектептің құндылықтарын, мақсаттарын, даму тұжырымдамасын қайта қарап, ұжым қандай жетістіктерге жеткісі келетінін шешіп алу керек.
Жариялаған aijan_65_65   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ойын-сауық отауы
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 37
Роботтар: 3
Орыншат
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика