Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тік төртбұрыш және оның қасиеттері

12 қаңтар 2016, Сейсенбі
Категориясы: Математика
№9 Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі: БисенгалиГүлжамал Дауленқызы

Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыш және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тік төртбұрыштың қасиетін анықтау; оның мәнді белгілерін, ең жақын реті – төртбұрыш, ал түрлік ерекшелігі - барлық бұрыштарының тік болуын тағайындау
Дамытушылық: Есепті әр түрлі тәсілмен шығарып, шешулерін салыстыру, қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері әр түрлі өрнектерді және олардың мәндерін салыстыру дағдыларын, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс. Көрнекілік: Геометриялық фигуралар, тік төртбұрыш кестесі. Қосудың қасиеттері кестесі.

Сабақтың барысы:
Психологиялық дайындық:
а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыптарға шолу, пысықтау.
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Көркем жазу. 8, 9 сандары. 8+9=17
Миға шабуыл ( Топтау стратегиясы). Төртбұрыш сөзін құрастыру.
Азайтудың компоненттерін ата?
Бір таңбалы сандарды ата?
Жұп сандарды ата?
Тақ сандарды ата?
1 сағатта неше минут бар?
1 тәулікте неше сағат бар?
Уақыт бірліктерін топта.
Масса бірліктерін топта.
Ұзындық бірліктерін топта. Жаңа сабақ. Тік төртбұрыштың қасиеті
Электрондық оқулық. Түсіндіру

Графикалық диктант. (Оқу, сыздырту) Оңға 6 тор көз, төменге 4 тор көз, солға 6 тор көз, жоғары 4 тор көз сал. Оқулықпен жұмыс. № 22 - тапсырма. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару. Қызыл – 4 және 5 б.? балық суреті. Жасыл – 3 б. Деңгейлік тапсырма.
І деңгей. Жақшаны орнына дұрыс қой.
6+5+2=9 18 - 10+2=10
6+6 - 10=2

ІІ деңгей. Бос тор көздерді толтыр. 12 ні қосынды түрінде өрнектеп көрсет. Сәйкес айырманы жаз. Олардың мәндерін тап.

ІІІ деңгей. Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып, мысалдарды шығар. Үлгі: 6+(1+4)=(6+4)+1=10+1=11
5+(2+5)=
3+(7+4)=
9+(6+1)=

Сергіту сәті. Қорытындылау.
- Шаршы туралы не білесің?
- Тік төртбұрыш пен шаршының ортақ қасиеті неде?
ВЕНН диаграммасы

Дұрыс қасиетті көрсет:
Қосылғыштардың орындарын ауыстырғанда қосындының мәні өзгермеді Суретте қандай фигуралар бар?

Барлық қабырғалары тең төртбұрыштарды тап.
Олар қандай сандармен белгіленген? Мынау қандай фигура?
Балапанға көмек: (5+3)+2=10
Математикалық жұмбақ шешейік.
Мадақтау, бағалау.
Бүгінгі математика сабағында алғырлықтармен, зейінділіктерін танытқан шәкірттеріме алғысым шексіз.
4 325
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Қайталау.
Қайталау.
Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
Тік төртбұрыш Қосудың  қасиеттері
Тік төртбұрыш Қосудың қасиеттері
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы бастауыш сынып мұғалімі Адилова Мейрамгул
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×