Білімділер поралы

Цилиндр жазбасы, бетінің ауданы

Геометрия 11 сынып
Сабақтың тақырыбы: Цилиндр жазбасы, бетінің ауданы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Цилиндр туралы ұғым, оның элементтерін, қималарын, жазбасын және бетінің аудандарын табу білімдерін жүйелеу.
Дамытушылық: Алған білімдерін әр түрлі жағдайларда қолдана білуге дағдыландыру. Белсендігін көтеруге, ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, тез шешім қабылдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін, шығармашылық қабілеті дамыған тұлға тәрбиелеу. Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету
Сабақтың жабдықтары: интерактивті тақта, маркер, қарындаш, бағалау парағы

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру.
4 топқа бөліну

І кезең
1. «Конверт - сұрақ» стратегиясы
Конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып. барлық топтарға таратады:
Қызыл конверт. Цилиндр – айналу денесі
Көк конверт. Цилиндр қималары
Сары конверт. Цилиндр жазбасы, бетінің денесі
Әр топ топтасып жұмыс жасап, қорғайды.
2. «Тірек - сызбаларды сөйлетейік» (дайын сызбалар бойынша ауызша есептер шығару)

ІІ кезең. Жеке жұмыс (ҰБТ тапсырмаларынан есеп)
І топ. Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналы 26 см - ге, биіктігі 24 см - ге тең. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданын табыңдар?
ІІ топ. Цилиндрдің осьтік қимасының ауданы 120 см2, биіктігі 15 см - ге тең. Цилиндрдің толық бетінің ауданын табыңдар?
ІІІ топ. Цилиндрдің осьтік қимасының ауданы 24 см2, биіктігі 15 см - ге тең. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданын табыңдар?
Тақтамен жұмыс (жеке оқушыларға)
1) Цилиндр табанының диаметрі 1 м, ал биіктігі табанындағы шеңбердің ұзындығына тең. Цилиндрдің бүйір бетінің ауданын табыңдар?
2) Биіктігі 30 см, табанының диаметрі 20 см болатын цилиндр тәрізді шелек жасау үшін қанша метр квадрат қаңылтыр керек?
Сергіту сәті. «Цилиндр өмірде»
Цилиндр – айналамыз
Пирамида – үшбұрыш жасаймыз
Призма – отырып - тұрамыз

ІІІ кезең
«Басқыш» тапсырмалары (топтық жұмыс)
1. Қабырғалары 6 см және 10 см тіктөртбұрышты кіші қабырғасынан айналдырғанда пайда болатын дене бетінің ауданын табыңдар.
2. Цилиндрдің биіктігі 10 см. Осьтік қимасының ауданы 84 см2. Цилиндр табанының ауданын табыңдар.
3. Цилиндр табанының ұзындығы 8p см, ал осьтік қимасының диоганалі 17 см. Цилиндрдің жасаушасын табыңдар.
4. Цилиндрдің толық бетінің және бүйір бетінің аудандары сәйкесінше 50p см2 және 30p см2. Цилиндрдің радиусын және биіктігін табыңдар.
5. Цилиндрдің биіктігі оның радиусынан 12 см артық, ал толық бетінің ауданы 288p см2. Цилиндрдің радиусы мен биіктігін табыңдар?

Цилиндр жазбасы, бетінің ауданы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 219
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 217
Роботтар: 4
Гульжазира --gladiator-
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика