Білімділер поралы

Натюрморт жанры

Бейнелеу өнері 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт жанры
Негізгі түйінді идея: Натюрморт жанрын біледі, сала алады, заттардың орналасуын салыстырады.
Оқу мақсаты: Натюрморт жанрын анықтайды, композициялық шешімін талдау арқылы жинақтайды.
Ұйымдастыру:
Оқушыларды түстер бойынша 3 – топқа бөледі (натюрморт түрлері арқылы топқа бөлу, олар ұлттық натюрморт, геометриялық фигуралар мен көкөністер мен жеміс - жидектер)

Үй тапсырмасы
1. Үй тапсырмасын тексеру
а) Шағылысу дегеніміз не?
б) Шағылысу қалай орындалады?
Бағалау:
Формативті бағалау.
2. Үйге берілген А4 сурет альбомындағы орындалған тапсырма суреттердің дұрыстығын тексеру

Негізгі бөлім
1. Визуалды ойлау.
Тақырыпты ашу үшін түрлі-түрлі тұрмыстағы заттардың суреттерін көрсету арқылы тақырыпты ашу.
Топтық жұмыс:
Үш топтың оқушыларына тексттік тапсырмалар беріледі.
1. Ұлттық натюрморт туралы ақпарат. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
2. Геометриялық фигуралардан құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.
3. Көкөністер мен жеміс - жидектерден құралған натюрморт туралы ақпарат беріледі. Орындалуы, боялу заңдылықтары.

Үш топтың оқушылары өздерінің алған заттары бойынша А4 пішімге орындайды. (жеке жұмыс)
Мысалы:
- Ұлттық натюрморт тобындағы оқушы: ожаудың суретін салыңыз?
- Геометриялық фигуралар тобындағы оқушы: текшенің суретін орындаңыз?
- Жеміс - жидектер тобына: алманың суретін орындаңыз?
Салған суреттерін екі оқушы бірігіп қию арқылы коллаж әдісімен А3 пішіміне композициялық шешімін табу арқылы жабыстырады. (жұптық жұмыс)

Бейнелеу өнері және сызу
Құрымбай Дариға Ермуратқызы

Натюрморт жанры. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 223
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 222
Роботтар: 3
Гаухаш
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика