Білімділер поралы

Фетр матасынан сөмке дайындау

Сабақтың тақырыбы: Фетр матасынан сөмке дайындау
Сабақтың мақсаты: Фетр матасына қойылатын талаптарды өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. Жас ұрпаққа осы заман талабына сай өзгеріп келген жүнмен жұмысты үйрету негізінде ұлттық өнерді қастерлеуге, дәстүрді сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сарамандық
Пәнаралық байланыс: Тарих, математика, бейнелеу
Көрнекіліктер: слайд, фетр мата, жіп түрлері, қайшы, схема, шаблон, суреттер.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сабақ барысымен таныстыру.
2. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
3. Қауіпсіздік ережелері

ІІ. Қызығушылықты ояту
Фетр матасынан жасалған бұйымдарынан көрме ұсыну.
Оқушылардың зейінін аудару.
Мата таңдау арқылы, жұпқа бөлініп отырады.

ІІІ. Мағынаны тану
Халықтық сәндік - қолданбалы өнер – әлемдік көркем мәдениеттің негізі.
Даналық пен әсемдіктің таусылмас қайнар көзі. Қолөнер туындылары қайталанбас және алуан түрлі. Пішіндердің ықшам да мәнді үйлесімі, түстердің жоғары талғамы, өрнектердің әсемдігі, композициялық шешімі, көздің мүлтіксіздігін, қолдың дәлдігін және қиял ұшқырлығын ұштастырып, шебердің өзіне тән тәсілдермен орындауына жеткізеді. Киіз – түрік тілінен «жамылғы», ағылшын тілінде – felt, неміс тілінде – filtz. Барлық осы атаулар киіз басу тарихы кезінде пайда болды. Бұның бәрі Нұх заманында аңызға сәйкес басталды. Бірінші басылған кілем Нұх кемесінде пайда болды. Сол кемемен жүзген қойлар тар қораларда ұсталды. Олардың бүйірлерінің жүндері жерге түсіп, су болып қалатын, тұяқтарының астында тапталып, ұрылатын. Қойлар кемеден шыққан кезде, жерде әдемі жүнді кілем қалып қоятын. Археологтар бірінші басылған бұйымдарды пайда болуын біздің заманымызға дейін VI - V ғасырдағы мерзімді айтты

ІҮ. Ой толғаныс
Оқушылар жұптық жұмыста бірін - бірі бақылап жасайды.
Сарамандық жұмыс
Үлгі шаблондар арқылы фетр матасын қиып пішеді.
Қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Ү. Қорытынды
Қоржынның 1 - ші қалтасынан мата қиындыларын алады.
2 - ші қалтасынан орындалатын тапсырмаларды алады.
• СҚӨ - әлемдік көркем мәдениеттің негізі
• Қосымша табыс көзі
• Кәсіп
• Өнер адамзаттың ақыл - ойы, маңдай тері, үлкен қоғамдық сипаты
• Өнер — бейнелі ойлау
• Өнер - өмірдің өзіндей мәңгілік
• Қолөнер дегеніміз – ол кәсіптің бірі де, бірегейі.
• Кәсіпкерлік – ол адам баласының тіршілік көзі.

Жұмыстарын жарнамалау арқылы қорғайды
Жұптар бір - бірінің жұмыстарын талдап пікірлерін айтады.

Пән мұғалімі: Утегалиева Баян Жауынбаевна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика