Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Коучингті жүргізуде мен өзіме мынандай мақсаттар алдым

05 сәуір 2014, Сенбі
Категориясы: Әдістемелік көмек
Коучингті жүргізуде мен өзіме мынандай мақсаттар алдым:
1. Коучингке қатысушы мұғалімдерге оқушы жетістіктерін бағалау түрлерін үйрету
2. Критериалдық бағалаудың тиімді жолдарын қолданудың дағдысын жетілдіру.
Күтілетін нәтижені былай болжадым: Коучингке қатысушылар бағалау әдістерін үйренеді, бірлесіп жұмыс істейді. Бағалаудың тиімді жолдарын қолдану дағдысын меңгереді.

Коучингтің басында жиналғандарға сұрақ қоюдан бастадым: Сіздер бұл коучингке қандай мақсатпенен келдіңіздер дей келе олардың жауаптарын қорытындылай отырып ортақ мақсат қойғыздым. Оларға жұмыстарына сәттілік тілей отыра, алғашқы тапсырмамды ұсындым. Бұл тапсырманы жұппен орындаулары қажет болды. Отырған жерлерінде көршілерімен өзара өзі туралы мәлімет беру ұсынылды. Тақтада мәліметті берудің маңызды сұрақтары көрсетілді. 2 минут уақыттан соң көршілер жанындағы көршісін өзі тыңдаған мәліметі бойынша көпшілікке таныстырды. Бұл жерде мен оларға: сіз көршіңіз туралы жаңа мәлімет ала алдыңыз ба? Ол өзін жақсы таныстыра алды ма? деген сұрақтар қойдым. Жауаптарын қорытындылай отырып, кейбір мұғалімдердің есте сақтауы нашар, өздерін берілген критерийге байланысты толық таныстыра алмағанын байқадым.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 883
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Қысқа мерзімді жоспарды құруға әдістемелік көмек
Қысқа мерзімді жоспарды құруға әдістемелік көмек
Мақсаты: Қысқа мерзімді жоспарды құрудың жолдарын, қолданатын әдіс - тәсілдерді пайдалануды үйрету. Нәтижесі: Қысқа мерзімді жоспарды құру, әдіс – тәсілдерді сабаққа енгізуді үйренеді. Ресурстар: ҚМЖ құрылымы туралы слайдтар, оқулық, әдіс - тәсілдер
Қалыптастырушы бағалау арқылы мақсатқа жету жолдары
Қалыптастырушы бағалау арқылы мақсатқа жету жолдары
Мұғалімдерге қалыптастырушы бағалаудың нақты мақсатқа жетелеуші, ынталандырушы құрал екеніне көз жеткізу.
Оқушының оқу жетістігін бағалаудың заманауи әдістері
Оқушының оқу жетістігін бағалаудың заманауи әдістері
Оқушылар өзінің жеке жұмысына немесе бір-бірінің жұмысына жай ғана баға қойғаннан гөрі, өзара бағалаудың (және өзін - өзі бағалаудың) маңызы зор.
Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы
Мектептегі мұғалімнің көшбасшылығы
Тиімділігі жоғары және үнемі жетілдіріп отыратын мектептер оқушыны оқыту мен оқуының сапасын арттыруға бағытталған көшбасшылық қолданатынымен ерекшеленеді.
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Коучинг сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×