Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Good morning. Where are you from?

19 қыркүйек 2017, Сейсенбі
Категориясы: Ағылшын тілі
Ағылшын тілі 5 сынып
Тақырыбы: Good morning. Where are you from?
Мақсаты: Отбасына байланысты сұрақтарға ағылшынша жауап беріп, өзінің отбасы жайлы айтуға үйрету. Жаңа сөздермен және оның айтылуымен таныстыру.
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады. Жаңа сөздерді оқи алады.
Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері, қолданылатын модульдер: 1. 1. бихевиористикалық тәсіл
2. (оқушылардың жас ерекшелік
3. - теріне сәйкес оқыту)
2. Миға шабуыл, өрмекші әдісі
(Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету)
3. Сұрақ - жауап (Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер)
4. Бағалау (Оқыту үшін және оқу үшін бағалау)
5. АКТ
Сілтеме: Ағылшын тілі оқулығы: Т. Аяпова, Алматы Атамұра 2015 жыл.
Электронды оқулық
Ресурстар: Маркер, смайликтер, суреттер.

Қызығушылықты ояту.
«Миға шабуыл» әдісі
Тренинг
Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жаңа сабақ
Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастырады.
Ұсынылған смайликтер арқылы сыныпты топқа бөледі
Жаңа сөздермен таныстыру
мақсаты: жаңа сөздердің оқылуын, жазылуымен аудармасын білу
Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.
Сұрақ - жауап арқылы сабақ тақырыбын ашады
Good morning
Good afternoon
Good evening
Good bye
Where
You
In

to be - етістігімен where are you from? құрылымымен таныстыру
To be - етістігі

Кітаппен жұмыс:
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін толықтыру.
Where are you from? – I am from ….
ex: 1. At page 20
Суретпен жұмыс
1 топ
ex: 2. 3. At page 21
диалогты рольдерге бөліп оқу, адару.

2 топ
Ex: 4, 5 at page 21
Суретке қарап диалог құру және рөлдерге бөлініп оқу.
Жаңа сөздерді қайталату
Where are you from? - мәтінін үн таспадан тыңдау.

1 - 10 санау
Электронды оқулық
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 0
six four two three seven eight ten

Рефлексия
Оқушылар стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайликтің тұсына жапсырады.

Бағалау
Смайликтер арқылы бір - бірін бағалау керек екендігін және неліктен баға қойғанын оқушыларға айту
Смайликтер арқылы бағалау
Үй тапсырмасы: Ex: 12, 19. At page 24 - 25

Good morning. Where are you from? жүктеу
2 789
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Test yourself
Test yourself
Оқушылардың білім деңгейін тексеру Оқушылар өздерінің білім деңгейін көреді
How are you? How old are you?
How are you? How old are you?
Қал жағдайымен, жасы туралы ағылшынша айтуға үйрету. Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады.
My name is Omar. ҚТЕ - мен таныстыру
My name is Omar. ҚТЕ - мен таныстыру
Жаңа сөздердің оқылуы және аудармаларымен таныстыру. Сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза білу. Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады.
Қазақша сөйлейміз
Қазақша сөйлейміз
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×