Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дос іздеген бота

06 мам 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Тақырыбы: «Дос іздеген бота»
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Тіл дамыту, көркем әдбиет, музыка.

Мақсаты: Балалар бойындағы ертегі кейіпкерлерінің іс - қимылдарын мәнеріне келтіріп ойнау қабілеттерін дамыту. Балалардың достық сезімдерін қалыптастыру, бір - біріне деген көмек көрсете білу сезімдерін нығайту.
Көрнекі құралдар: ертегілерге арналған сюжетті суреттер, ертегі кейіпкерлердің киімдері, күй таспа.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, ертегіні драматизациялау, ғажайып сәт, түсіндіру, көрсету, тақпақтар айту, жұмбақ шешу.

Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберінде амандасу.
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды қаламыз
Жарқырайды бақшамыз
Қайырлы таң, балалар!
Қайырлы таң, апайлар!

Балаларға сұрақтар беру арқылы жауаптарын есту.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс
- Қыс айларын атаңдар.
- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
- Жыл мезгіліне байланысты тақпақ білеміз бе?

1 - бала: Желтоқсан, қаңтар, ақпан
Азынайды боран.
Желтоқсан бұл қыс басы
Әйнекке ою ояды
Осы деп қас нұсқасы

2 - бала: Қаңтар келді ышқынып
Сірескен қар жан - жағын
Үдегенмен үскірік
Күн ұзарды қар қатып.

3 - бала: Ақпанда қыс ызғары
Қайтпағанмен, күн жылып
Айналаның мұз - қары
Бір қатады, бір еріп.
- Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме?
- Иә.
- Қандай ертегіні білесіңдер?
-“Бауырсақ”,”Шалқан”,”Мақта қыз бен мысық”,”Қорқақ қоян”,”Түлкі мен ешкі”,”Маша мен аю”.
- Ондағы кейіпкерлерді атаңдаршы?
- Аю, қоян, түлкі, қасқыр.
- Оларды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Аңдар.
- Аңдар туралы тақпақ білеміз бе?
- Кім айтады, кәнеки?

1 - бала: Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы қырлы жерлермен
Ытқып, ытқып жүгірді.
2 - бала: Алып батыр балпаңмын
Ақ ниетім дарханмын
Басқа аңға тимеймін
Балпаң, балпаң билеймін.

Ғажайып сәт: (музыка ойнайды, бөлмеге Қызыл телпек кіреді)
Қызыл телпек: Сәлеметсіздер ме, балалар? Мен ертегілер елінен “Күншуақ” тобына сиқырлы сандық әкелдім. Не барын ашқан соң көресіңдер.
Тәрбиеші: Балалар, сандықты ашып көрелік. Ой, балалар, мынау не?
Балалар: Түйе.
Тәрбиеші: Дұрыс таптыңдар. Ол бізге қай ертегіден келді деп ойлайсыңдар?

Ертегіні драмтизациялау: “Дос іздеген бота”

Автор: Ерте. ерте, ертеде бір боталы түйе болыпты. Түйе өзінің жібек жүнді, сүйкімді баласына мейірімділікті, адалдықты үйретіпті. Мөлдір көзді бота өте ақылды болып өседі. Бір күні анасы оған ақыл айтып тапсырыпты.

Түйе: Мен түйе, түйе, түйемін
Жануармын киелі
Жан - жағыма қараймын
Күн мен түнді санаймын.
Автор: Түйе баласына ақыл айтыпты.

Түйе: Боташым қара көзің мөлдіреп
Қызықтырмай қоймайды
Жібек жүнін үлбіреп
Қара көзің тоймайды.
Түйенің ботаға айтар сөзі.- Боташым, мен саған жақсы достан басқасының бәрін бердім. Енді тура өзің сияқты дос тап. доссыз өмір қиын, әрі қызық емес.(Бота басын изеп тұрады)
Автор: Бота өзіне ұқсайтын жалт - жұлт еткен жүні бар, жағымды үні бар дос іздеп жолға шығады.
Бота: Бота, бота, ботамын
Ақылды боп атандым
Тостағандай көзім
Әдемімін өзім.
Автор: Бота жайылып жүрген қозы мен лаққа келеді.(Қозы мен лақ гүл жинап жүреді).
Бота: Бө - өө, мен дос іздеп жүрмін.
Қозы:- Мә - ә, мен қошақан қозымын
Момақанның өзімін.
Лақ: Мен лақпын қандаймын
Аппақ болған таңдаймын
Кел, бәріміз дос болайық
Бота: Жо - жоқ, сендер сияқты дос емес.
Қозы мен лақ: Мүмкін күшік болар.
Автор: Бота күшікке келеді.
Бота: Бө - өө мен дос іздеп жүрмін.
Күшік (үреді): Гаф, гаф. Мен күшікпін саққұлақ
Үй күзетем шапқылап
Дыбыс шықса маңайдан
Гаф, гаф деймін қаттырақ
Кел екеуміз дос болайық.
Бота: Жо, жоқ, сен сияқты дос емес.
Балапан: Мүмкін, Бақа болар.

Автор: Бота бақаға келеді.
Бота: Бө - өө мен дос іздеп жүрмін.
Бақа: Бақа, бақа балпақ
Басым содан жалпақ
Жәндіктерді көп жедім
Жүз жасаймын мен деймін. Кел, екеуміз дос болайық, бақ - бақ.
Бота: Жо - жоқ, сен сияқты дос емес.
Бақа: Мүмкін ара болар.
Автор: Бота, ұшып жүрген араға келеді.
Бота: Бө - өө мен дос іздеп жүрмін.
Ара: З - з - з. Ұшып келсем қасыңа
Менен, сен шошыма
Сен тимесең, тимеймін
Қастығым жоқ, досыма з - з - з
Кел, екеуміз дос болайық
Гүл терейік, бал жинайық.
Бота: Жо - жоқ, сен сияқты дос емес.
Автор: Ара қуа жөнеледі. Бота арадан зорға қашып құтылады. Басы салбырап, дос таба алмай, өзі анасына келеді.
Түйе:- Дос таптың ба, боташым?
Бота:- Жоқ, анашым сенбесеңіз көктегі күннен сұраңыз. Тура мен сияқты ешкім жоқ екен.
Түйе:- Өзің сияқты дегенім, адалдығыңды айтқаным, ботам.
Автор: Бота қуанып өзінің адал достары қозы, лақ, күшік, мысық, әтеш, балапан, бақа, араны ертіп келіпті.
Тәрбиеші: Балалар, ертек не туралы?
Балалар: Дос іздеген бота.
Тәрбиеші: Бота өзіне кімдерді іздейді?
Балалар: Дос іздейді.

Күтілетін нәтиже:
Білу: адамдар бір - біріне қиын жағдай туғанда көмектесу керек екендігін білді.
Меңгеру: Ертегі кейіпкерлерінің іс - қимылын мәнеріне келтіру. Ойнауды меңгерді, тілдерді дамытады. Сөздік қоры молайды.
Жасай білу: Қиын кезде бір - біріне көмекке келуді үйрене білу.
17 094
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дос іздеген бота
Дос іздеген бота
Оқушылардың үй жануарлары туралы алған білімдерін тексеріп, бекіту. Үй жануарларына деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.
Ертегілер әлемінде
Ертегілер әлемінде
«Бауырсақ» ертегісі желісі арқылы баланың оқу іс - әрекетіне деген қызығушылықтарын оятып, сахналау шеберлігін арттыру. Қиялын, тіл байлығын ойлау қабілетін дамыту. Саусақ моторикасын дамыту.
Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз бен мысық
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Балдырған» балабақшасы тәрбиешісі Утегенова Рада Изгабдиевна
Уақытты бағдарлау
Уақытты бағдарлау
Сабақтың тақырыбы: Уақытты бағдарлау
Жұмбақтар әлемі
Жұмбақтар әлемі
Жамбыл облысы, Тараза қаласы, №4 "Балдырған" балабақшасы Ансатбаева Света
Армысың, қыс қонақ!
Армысың, қыс қонақ!
Қоңырова Нағира Аманқызы Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №6 орта мектебінің МАД «Б» тобының мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×