Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пішіндер

17 наурыз 2016, Бейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Солтүстік Қазақстан облысы,
Ақжар ауданы, Талшық селосы
"Балдырған" балалар бөбек бақшасы тәрбиешісі
Токушева Айнагуль Шокенаевна

Ұйымдастырылған оқу – іс әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Таным. 24. 02. 2016
Бөлім: Сенсорика.
Тақырыбы: Пішіндер.
Мақсаты: Ойындар арқылы заттардың түстері мен геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір - бірінен ажыратып атай білуге үйрету, қиял болжамдарын дамытып, қабілеттерін шыңдау. Қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілетін, көріп тану, зейінін, есте сақтау қабілеттерін ойын арқылы дамыту.
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ жауап, әңгімелеу, дамытушы ойындар.
Қолданылатын көрнекі құралдар: геометриялық пішіндер, түрлі - түсті шарлар, тиісті суреттер.

Мотивациялық қозғаушы
- Балалар, бүгінгі біздің іс - әрекетіміз ерекше, өйткені бізге қонақтар келіп отыр, барлығымыз бұрылып амандасып шығайық.
- Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Кәне барлығымыз бірге амандасайық.
Шаттық шеңбері:
Күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап.
Судай мөлдір таза көңілмен,
Бүгінгі күнімізді бастайық.
- Бүгін бізге сиқырлы хат келіпті, сол хаттың ішін - де сендерге арналған тапсырмалар бар екен, балалар тапсырмаларды орындайсыңдар ма, дайынсыңдар ма?

Ұйымдастырушы – ізденіс
1- тапсырма.
- Балалар білетін геометриялық пішіндерді естерімізге түсірейік. Қандай пішіндерді білесіңдер?
- Пішіндерді кезек - кезек тақтаға іліп, оларды дұрыс атау:
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (дөңгелекті көрсетіп).
- Дөңгелекке доп, тәрелке ұқсайды ма? (суреттерін іліп көрсету, түсіндіру)
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (үшбұрышты көрсетіп)
- Үшбұрышқа не ұқсайды? (таудың, қайықтың желкені, үйдің шатырының суреттерін іліп), олар үшбұрышқа ұқсайды ма?
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (сопақшаны көрсетіп)
- Сопақшаға не ұқсайды? (қауынның, жұмыртқаның суреттерін іліп), олар сопақшаға ұқсайды ма?
- Бұл геометриялық пішін қалай аталады? (төртбұрышты көрсетіп)
- Төртбұрышқа не ұқсайды? (теледидардың, көп - қабатты үйдің, терезенің суреттерін іліп) олар төртбұрышқа ұқсайды ма?
Дидактикалық ойын «Әдемі кілемше».
«Кілемшенің» тесіктерін керекті геометриялық пішіндермен толтыр, яғни әшекейле (геометрия - лық пішіндердің тиістісін үшбұрыш, дөңгелек, сопақша мен төртбұрышты).
2 - тапсырма.
Түрлі - түсті дөңгелек шарларды түстері бойынша тиісті ыдыстарға сал (қызыл түсті шарды - қызыл ыдысқа, сары түсті шарды - сары ыдысқа, т. с. с.)
- Әрбір түсті шарлардың түстерін сұрап отыру.
- Балалар мына шардың түсі қандай? Оны қандай түсті ыдысқа саламыз?
- Бәрекелді, жақсы балалар, тапсырманы өте жақсы орындадыңдар. Келесі тапсырма.

Сергіту сәті:
Еңкей төмен тізеден
Бостау ұстап беліңді,
Серпіл қайта үзе дем,
Көтер қолды сенімді.
3 - тапсырма.
Әтешке қарап ән салып,
Әнші болған балапан.
Әтеш болып шақырып,
Соқшы кәне алақан.
- Үшінші тапсырмамыз - мына жердегі түсті әтеш - терді көріп отырсыңдар және түсті қысқыштар бар, ал әтештерге қарасаңдар оларда не жоқ, не жетіспейді?
- Иә, дұрыс балалар олардың әдемі құйрықтары жоқ, ал сендер түсті қысқыштарды пайдалана отырып қызыл түсті әтешке қызыл түсті қысқыш - пен, сары түсті әтешке сары түсті қысқышпен әдемі құйрықтар жасайсыңдар.
Балалар тапсырманы орындауға кіріседі.
4 - тапсырма - жеке жұмыс.
Алдынан ала тақтаға көрсетіп түсіндіргеннен кейін балалар өздері орындайды, алдынан ала үшбұрыштарға балалардың назарларын аудару, фигураны атау.
Тақтаға үш түрлі жасыл түсті үшбұрыш (біреуі - ең үлкен, біреуі - кішірек, ал біреуі - ең кішкентай) қойып олардан шыршаны жинастыруға ұсыныс беру. Алдымен ең астына - ең үлкен үшбұрышты қою керек, келесі - кішірек үшбұрышты кейін - ең кішкентай үшбұрышты қойып шыршаны жасау, кейін балалар өздері үстелдің үстінде шыршаны үшбұрыштардан жинастырады.
Қорытынды жасау.
- Пішіндер мен түстерді көрсетіп сұрау.

Толық нұсқасын жүктеу
18 118
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Барлық өткен геометриялық пішіндер, түстер туралы қайталау. Оларды бір - бірінен ажырата білуге, салыстыра білуге, айналасындағы заттар арасынан геометриялық пішіндерді таба білуге үйрету. Зейін қоюға, ыждағаттылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Ойындар арқылы заттардың түстері мен геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір - бірінен ажыратып атай білуге үйрету, қиял болжамдарын дамытып, қабілеттерін шыңдау.
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Қиял болжамдарын дамытып, қабілеттерін шыңдау, таным өнерін сөздік қарым - қатынастарын байыту. Балалардың ойлау, көріп тану, зейінін, есте сақтау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, дербес іс - әрекетке тәрбиелеу.
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Семей қаласы, №38 мектеп - лицей Шағын орталық тәрбиешісі Нугуманова Айшолпан Ел – Амановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×