Қуыршақ
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қуыршақ»
Мақсаты: Балаларға өлеңді оқып беру арқылы кейіпкер әрекеттері мен мінез құлықтарын талдауға, оларды іс - әрекеттеріне сәйкес бағалауға үйрету. Сыпайылықтың қарапайым дағдыларына тәрбиелеу.
Көрнекілік: Тақырып бойынша суреттер
Әдіс - тәсілі: Мәнерлеп оқып беру, сұрақ - жауап, ойын.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық кезең
Топтық жиын:
Қуан, шаттан, алақай,
Қуанатын келді күн.
Қайырлы таң, қайырлы күн!
Күліп шыққай бүгін күн!
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, қимыл - қозғалыспен көрсетеді, сәлемдеседі.
Ұйымдастырушылық - ізденімпаздық
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балаларға жұмбақ жасыру:
Бөбектердей бүлдіршін,
Киініп тұр бір мүсін.
Ол қаз басып жүрмейді,
Сөйлемейді, күлмейді. (қуыршақ)
Осы кезде есік қағылады.
- Сәлеметсіздер ме! Бұл «Айгөлек» тобы ма? Мен «Ойыншықтар әлемінен» тапсырыстарыңызды алып келдім.
Қораптағы сыйлықты тапсыру арқылы тосын сәт ұйымдастырылады.
- Балалар, тобымыздағы Ағжанның келе жатқан туылған күніне сыйлыққа тапсырыс берген болатынмын.
- Қандай ғажап! Қандай сыйлық беріп жіберді екен, ашып көрейік.
Сыйлықты ашу.
- Балалар, қандай сыйлық екен?
- Дұрыс айтасыңдар, қуыршақ қандай әдемі.
Оның қолындағы не нәрсе екен?
Сыйқырлы таяқшаға ұқсайды екен, қуыршақты түртіп көрсек қайтеді.
Қуыршаққа жан бітіп, балаларға билеп береді.
- Балалар бүгін көркем әдебиет оқу іс - әрекетінде «Қуыршақ» өлеңін мәнерлеп оқимыз.
«Қуыршақ»
Апам маған дүкеннен,
Бір қуыршақ әкелді.
Ерегіспес үлкенмен,
Мазақтамас бөпемді.
Ойнатамын оны мен,
Жылатпаймын түртіп те.
Ең жақсысы менімен
Таласпайды кәмпитке.
Балаларға өлеңді оқып беру, мазмұнын түсіндіру.
Көрнекілікпен жұмыс.
Сурет бойынша қуыршақтың әрекеттері мен мінез құлықтарын талдау, оларды қарым - қатынас ережелеріне сәйкес бағалау. Өзін - өзі мәдениетті ұстаудың қарапайым дағдыларын әңгімелету.
Балалар қуыршақтың іс - әрекетін әңгімелейді.
Балаларға өлеңді жеке - жеке қайталатып айтқызу.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық,
Қане қанат жаяйық,
Қарлығашқа ұқсайық,
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызға қонайық
- Балалар, енді қуыршақпен бірге ойын ойнап көңілімізді көтерейік.
Дидактикалық ойын: «Қуыршақпен туған күн тойлаймыз».
Ойын шарты: Қуыршақпен туған күн тортын бөліп жеу, жақсы тілектер айтқызу, бір - біріне сыйластық, қайырымдылық дағдыларын қалыптастыру.
Көктем мезгілінің ерекшеліктерін айтуы.
Жұмбақты шешуі.
Балалар өлеңді мұқият тыңдайды.
Балардың қимылы.
Рефлексивті кезең
Оқу іс - әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау.
Қорытындылау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: кейіпкердің әрекеті мен мінез-құлқын талдай біледі.
Меңгереді: Өлеңді қайталап айтуды меңгереді.
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қуыршақ»
Мақсаты: Балаларға өлеңді оқып беру арқылы кейіпкер әрекеттері мен мінез құлықтарын талдауға, оларды іс - әрекеттеріне сәйкес бағалауға үйрету. Сыпайылықтың қарапайым дағдыларына тәрбиелеу.
Көрнекілік: Тақырып бойынша суреттер
Әдіс - тәсілі: Мәнерлеп оқып беру, сұрақ - жауап, ойын.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық кезең
Топтық жиын:
Қуан, шаттан, алақай,
Қуанатын келді күн.
Қайырлы таң, қайырлы күн!
Күліп шыққай бүгін күн!
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, қимыл - қозғалыспен көрсетеді, сәлемдеседі.
Ұйымдастырушылық - ізденімпаздық
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балаларға жұмбақ жасыру:
Бөбектердей бүлдіршін,
Киініп тұр бір мүсін.
Ол қаз басып жүрмейді,
Сөйлемейді, күлмейді. (қуыршақ)
Осы кезде есік қағылады.
- Сәлеметсіздер ме! Бұл «Айгөлек» тобы ма? Мен «Ойыншықтар әлемінен» тапсырыстарыңызды алып келдім.
Қораптағы сыйлықты тапсыру арқылы тосын сәт ұйымдастырылады.
- Балалар, тобымыздағы Ағжанның келе жатқан туылған күніне сыйлыққа тапсырыс берген болатынмын.
- Қандай ғажап! Қандай сыйлық беріп жіберді екен, ашып көрейік.
Сыйлықты ашу.
- Балалар, қандай сыйлық екен?
- Дұрыс айтасыңдар, қуыршақ қандай әдемі.
Оның қолындағы не нәрсе екен?
Сыйқырлы таяқшаға ұқсайды екен, қуыршақты түртіп көрсек қайтеді.
Қуыршаққа жан бітіп, балаларға билеп береді.
- Балалар бүгін көркем әдебиет оқу іс - әрекетінде «Қуыршақ» өлеңін мәнерлеп оқимыз.
«Қуыршақ»
Апам маған дүкеннен,
Бір қуыршақ әкелді.
Ерегіспес үлкенмен,
Мазақтамас бөпемді.
Ойнатамын оны мен,
Жылатпаймын түртіп те.
Ең жақсысы менімен
Таласпайды кәмпитке.
Балаларға өлеңді оқып беру, мазмұнын түсіндіру.
Көрнекілікпен жұмыс.
Сурет бойынша қуыршақтың әрекеттері мен мінез құлықтарын талдау, оларды қарым - қатынас ережелеріне сәйкес бағалау. Өзін - өзі мәдениетті ұстаудың қарапайым дағдыларын әңгімелету.
Балалар қуыршақтың іс - әрекетін әңгімелейді.
Балаларға өлеңді жеке - жеке қайталатып айтқызу.
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық,
Қане қанат жаяйық,
Қарлығашқа ұқсайық,
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызға қонайық
- Балалар, енді қуыршақпен бірге ойын ойнап көңілімізді көтерейік.
Дидактикалық ойын: «Қуыршақпен туған күн тойлаймыз».
Ойын шарты: Қуыршақпен туған күн тортын бөліп жеу, жақсы тілектер айтқызу, бір - біріне сыйластық, қайырымдылық дағдыларын қалыптастыру.
Көктем мезгілінің ерекшеліктерін айтуы.
Жұмбақты шешуі.
Балалар өлеңді мұқият тыңдайды.
Балардың қимылы.
Рефлексивті кезең
Оқу іс - әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау.
Қорытындылау.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: кейіпкердің әрекеті мен мінез-құлқын талдай біледі.
Меңгереді: Өлеңді қайталап айтуды меңгереді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Диалогтік сөйлеуде сөздерді дұрыс, анық айтуға, сұраулы сөйлемдерді дауыс интонациясын сақтап, дұрыс айтуға жаттықтыру.
Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Үлгі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білуі білігін жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге, жаңа сөздерді меңгертуге баулу. Эстетикалық талғамын арттыру. Балаларды ойыншықтарды ұқыпты, таза ұстауға баулу. Бірін - бірі сыйлауға, кішіпейілділікке
Сүйікті ойыншықтар
Сүйікті ойыншықтары туралы әңгіме құрауға үйрету. Ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын білуге үйрету.
Қуыршақ киімдерінің түстері
Балаларға түстерді ажырата білуге үйретуді жалғастыру. Заттарды негізгі қызыл, сары, жасыл, көк төрт түске топтастыра білу дағдыларын ойын арқылы жетілдіру, сөздік қорларын дамыту. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
1, 2, 3, 4, 5 цифрлары туралы өткенді пысықтау
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы КМҚК «Айгөлек» ясли бақшасы тәрбиешісі: Талапкер Асылай Мұхамбетқызы
Менің сүйікті ойыншықтарым
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Жағабұлақ ауылы, №3 «Балауса» балабақшасы МКҚК тәрбиешісі: Абдуллина Зульфира
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.