Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қозғалысқа есептер шығару

12 ақпан 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 4 - класс

Сабақтың тақырыбы: Қозғалысқа есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1.. Жылдамдық, уақыт, қашықтыққа берілген есептер жайлы білімдерін тиянақтап пысықтау. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шығару дағдыларын қалыптастыру.
2.. Оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Өз бетінше жұмыс жасауға төселдіру, алған білімін өмірде қолдана білуге, тапқырлыққа, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Оқыту әдісі: сұрақ - жауап, талдау, салыстыру, ажырату, жинақтау, жаттықтыру, көрнекі, ізденіс әдісі, жазба жұмысы, өзіндік жұмыс,
Көрнекіліктер: слайд, сызба, деңгейліік карточка, шаңғышылар суреті
Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру
Сабақтың барысы: [center][/center]

1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалау. Зейіндерін сабаққа аудару. Қонақтармен амандасу.
Ой қозғау
- Балалар, қазір әлемнің назарын аударған қандай оқиға болып жатыр?
- Олимпиада.
- Бұл олимпиада қандай ойындарға арналаған?
- Қысқы ойындар.
- Ол қай елде болып жатыр?
- Ресейдің Сочи қаласында.
- Дұрыс айтасыңдар, биыл 2014 жылы Сочи қаласында 7 ақпанда қысқы ойындарға арналған олимпиаданың ашылу рәсімі өтті. Оған біздің елден де спортшылар қатысып жатыр.
- Қандай қысқы спорт түрлерін атап бере аласыңдар?
- Хоккей, шаңғымен сырғанау, мәнерлеп сырғанау, шорт трек, фристайл, сноуборд т. б.
- Ендеше бүгінгі сабағымызды осы олимпиадаға арнаймыз. Спортшы секілді ……
Психологиялық дайындық
С - салмақты
П - парасатты
О - озат
Р - рухты
Т - төзімді
Ш - шыныққан
Ы - ынтымақшыл болайық! Бүгінгі сабағымызда осы қасиеттер бойларынан табылады деген ойдамын. Сәттілік тілеймін!
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
№ 7, 9 тапсырманы тексеріп шығу.

ІІІ. Жаңа тақырып.
1. - Балалар, қазір әрқайсың шаңғышы болып жарысасыңдар. Әр есепті дұрыс шығарсаң шаңғышы бір бөгеттен өтіп тұрады. Сөйтіп сабақ аяғында кім озып келетінін анықтап бағалаймыз. Ойымызды жаңғыртып мынаны еске түсіріп алайық.
- Мына жазу нені білдіреді? Кім айтып береді?
S = V x t ------------ V = S: t ----------------- t = S: V
Оқушылар жылдамдық, уақыт, қашықтықты табу ережесін еске түсіреді.

2. №1 тапсырма. Слайд пен суретті пайдаланып сұрақтарға жауап беру. Дәлелдеу.
Бұл спорттың қай түрі? Біздің Ақтөбе облысынан Аслан Даумов деген жас конькиші бұл жарысқа қатысуда. 1 бөгет
3. №2 тапсырма
Бір оқушы тақтада сызбаны пайдаланып, есепті талдап береді. Шартын құрады. Шығарған есебінің дұрыстығын слайдтағы жазумен тексереді
Жүк машина V - 55км/сағ ------------------- Ш: (55+65) х3+89=449км
Жеңіл машина V - 65км/сағ ----------------- (55+65) х7+89=929км
S - 89км
t - 3 сағ S -? км
t - 7сағ S -? км
2 бөгет
4. - Енді балалар, сәл спорттан ауытқып елімізге оралайық. Биыл президент халыққа жолдауын арнады. Ол биылғы Жолдауында да баспана мәселесіне басымдық берді. Жалға берілетін тұрғын үй алаңын жыл сайын 1 миллион шаршы метрге жеткізу қажеттігін атап өтті. Баспана мәселесін шешу үшін 2011 - 2014 жылдарға арналған мемлекеттік тұрғын үй бағдарламасы түзілген болатын, қазір игілігін беріп, бір жыл ішінде 55 мың қазақстандық қоныс тойын тойлады. Ендеше келесі есебіміз осы үй құрылысына арналған.
Тақтаға келесі оқушы шығады.
№3тапсырма
6 үй – 198 пәтерлі ------------------------------- Шешуі: 198 х 6+270 х 5=2538
5 үй – 270 пәтерлі ------- 15000 --------------- 15000 – 2538 = 12462
Қалғаны -? пәтер
3 бөгет
Сергіту сәті
- Енді балалар, сәл тынығып алайық. Ол үшін мына сандарды оқиық.
753 829
46013
Бірінші санның 2 разрядында қанша бірлік болса, сонша рет аңдардың қимылын қайталаймыз. 4 разрядта? 6 разрядта? 9 разрядта?
Екінші санның 6 разрядта? 4 разрядта? 1 разрядта?
Балалар, неге бұл аңдар шықты? Оқушылардың ойын тыңдау.

4. №4тапсырма.
360+х: 3=440 -------------- х: 8+140=212 ------------ (х+25) х4=360
Х: 3=440 - 360 ------------- х: 8=212 - 140 ------------ х+25=360: 4
Х: 3=80 --------------------- х: 8=72 --------------------- х+25=90
Х=80х3 --------------------- х=72х8 -------------------- х=90 - 25
Х=240 ---------------------- х=576 ---------------------- х=65
4 бөгет
5. №5 тапсырма. Оқушылар деңгейлік тапсырманы таңдап, өз бетінше орындайды.
1. деңгей
Тік төртбұрышты кітаптың мұқабасының ені 10 см, Бұл оның ұзындығынан 2 есе кем. Кітап мұқабасының ұзындығы неше сантиметр?
2. деңгей
Сәйкес келетін санды тап:
□ х 11=957 ---------------- 92 х □ =1012
□ х 101=8787 ---------------- 92 х □ =9292
□ х 1001=87087 ---------------- 92 х □ =92092
3 деңгей
Сызба бойынша есеп құра және шығар:
52км/сағ? км/сағ
Келесі 5 бөгеттен өту.
230км
IV. Қорытынды:
6. Шығармашылық тапсырманы орындау, Жазуды аяқтау. «Кім шапшаң?»
V. Үйге тапсырма:.
VI. Бағалау: Мәреге бұрын жеткен шаңғышы бойынша мадақтау, өздерін бағалау
Естелікке олимпиаданың бойтұмар аңдарының суретін сыйлау
22 058
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді өз бетімен түрлі тәсіл арқылы шығара білуге дағдыландыру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Оқушылар бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа берілген есептерді шығаруы, қозғалыстағы денелердің жылдамдығын, уақытын, қашықтығын табуы тиіс, өзіндік іс - әрекеттер қалыптастыру арқылы білімдерін дамытуы тиіс.
Рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
Рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
Квадрат және рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығарту. Оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту.
Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Атырау қаласы, Амангелді селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Башиева Ақерке Шамилқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×