Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Куб және оның көлемі

12 ақпан 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика
Сабақтың тақырыбы: «Куб және оның көлемі»
Сабақтың мақсаты:
Куб және оның көлемін табуды пысықтау.
Ауызша есептей білу дағдысын дамыту. Білімге деген қызығушылығын ояту.
Ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа, әсемдікке баули отырып тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Геометриялық денелер, текшелер, «Ешкінің үйі», «Жеті лақ» ертегісінің кейіпкерлері, қуыршақтар, текшелер, сыйымдылыққа байланысты суреттер, тірек схемалар, сиқырлы сызғыш.
Барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Өткенді қайталау мен байланыстыра отырып, жаңа сабақ – пысықтау сабағына ауысу.

Мына геометриялық денелер менің сұрағыма жауап бер деп тізіле қалыпты.
- қане, тез, қысқа жауап берейік!
Әр оқушы денелер сұрағына жауап бере бастайды.
1) – Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
=
2 ) Р=(+) х2
3) Шаршының =хЕ
4) Р=Кх4
5 ) Текшенің Б - 6
Т - 8
К - 12
Осы сұрақтарға жауап беріп болғанда астынан «Жеті лақ» деген сөйлем шығады.
- Ал, балалар бізге қай ертегі қонаққа келіпті? – Жеті лақ ертегісі! – жеті лақ ертегісі жай келмепті, көмек сұрай келіпті? Ертегіде лақтарды қалай құтқарып алушы еді? Ал бірін ешкі лақтарын құтқара алмай отыр. Қасқыр, лақтарды текшенің ішіндегі текшеге салыпты да олардың қақпағына бір – бір тапсырма жазып қойыпты. Оны ешкі шеше алмай, лақтарын босата алмай отыр.
Ал біз оларды біліміміздің арқасында босатып алуымыз керек.
- Көмектесеміз бе?
- Көмектесейік! Біз ешкіге лақты босатып береміз!
Ол өзінің сыйлығын береді.
№1 кута бірінші тапсырма берілген. Оқып алайық.
Алдарымызда куб тұр. Осы кішкене кубтың 1 қыры неше см екен, қане, өлшеп көрейік! R - 2 см екен қане кім тақтаға шығып осы кубтың көлемін табады?
У - 2 см
Е - 2 см
Б - 2 см
-? 2х2х2=8 (см3) Жауабы: кубтың көлемі 8 см3, 8 кубпен толады.
Қыры 1 см кубтан 8 куб осы кубқа сыяды.
Осы тапсырманы оқушы тиянақтайды.
Табу үшін=УхЕхБ.
Кубтың 1 қыры 2 см б/тан қыры 1 см кубтан 8 куб керек.
1 - лақтың кубтан босатып, ешкіге ешкі балаға куыршақ сыйлайды.
Келесі №2 куб тапсырманы №2 ішімізден оқып танысайық:
К - 3 см.
-? 3х3=3 см2
-? 9х6=54 см2
-? 3х3х3=27 см3
Оқушы мен – нің айырмашылығын айтады. 2 - ші лақты босатып, ешкіге қайтарамыз.
Келесі №3 куб. №3 тапсырманы 1 оқушы:
Оқып, шартын жазады.
У - 4 см
Е - 3 см
Б - 1 см.
-? 4х3х1=12см3 қабырғасы 1 см кубтан нешеуімен толтыратынын білу үшін, алдымен көлемін табамыз!
Жауабы: қорапты толтыру үшін 12 куб керек.
Үшінші лақты босаттық.
Ал, төртінші қорапта №4 – ші тапсырма.
Оқып ауызша талдайды. К - 2 см.
А) (2х2) х 6 =24 см3 бір бетінің ауданын, 6 бетінің ауданын табамыз.
Ә) (2х2) х 62=8 см3 көлемін табамыз.
Б) 2х(2 х 2)=8 см3 ауыстыру немесе терімділік заңы.
4 - ші лақты босаттық. Ешкі қуана бастады. Сергіту сәті.
Төлдер әні
Секең – секең ей, лақ,
Жүрмін саған кейіп – ақ.
Тыным тапсаң болмай ма?
Секеңдемей бір уақ.
Тыным тауып отырсақ, лақтарды біз құтқарсақ.
№5 кубтың тапсырмасы. №5 есеп.
Суретке қарап өрнектерге сәйкес есеп құр, және шығар.
78 - 10х2=ауызша.
Бөшкеде 78 л су, ал шелекте 10 литрдан су бар. Бөшкедегі су 2 шелектегі судан неше литрі артық?
35+10х2
Флякта 35 л су және 2 шелек су әкелінді, әр шелекте 10 л судан.
Барлығы қанша литр су бар?
Ф - 35 л.
Ш - 10 л.-?
Ш - 2.
35+10х3=55 л
Жауабы: барлығы 55 л су бар.
Тағы 5 - ші лақ босатылды.

6 - шы кубта №6 тапсырма теңдеу.
300: а=50
а=6
300: 6=50 Қорытып айтады.
6 - шы лақ босатылды.
Келесі №7 кубта №7 тапсырма.
8х3=24 18х3=54 28х3=84
7 - ші лақ босатылды.
Ал 8 - ші кубта бұл оқушылар ұжымдаса жұмыс істей ала ма деп «сиқырлы сызғыш» тапсырмасын беріпті.
Шарты: 2 минутта 3 тапсырма орындау керек, уақыт бітпесе ары қарай орындай бересің.
Орындап біткен балаларға шығармашылық тапсырма беріледі.
Тексеріліп текшелер таратылады.
Үйге тапсырма: №5, 1, 2, 3; №6 – 1, 3.
Ешкі барлық лақтарын қайтарып алды. Сендерге рахмет айтуда.

Қорытынды: Сонымен бізге бүгін текшенің көлемін, шаршының ауданын, қораптың көлемін, есеп теңдеу т. б тапсырмаларды орындадық, ауызша есептедік, ұйымшылдықпен сабаққа қатысып, қайырымдылық жасап, әсем қуыршақ көрдік.
Бағалау: Қуыршақ алғандар – 5
1 текшелерге – 4
2 текше алғандар – 5
Сызғыш бойынша: 3 тапсырмаға – 5
Жоғары орындағанға – 5 ерекше
2 тапсырма – 4.
28 020
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тік бұрышты параллелепипедтің және оның көлемі
Тік бұрышты параллелепипедтің және оның көлемі
Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою
Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі
Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі
Тік бұрышты параллелепипедтің, текшенің көлемін есептей білуге дағдыландыру, әртүрлі есептер шығару арқылы оқушы білімін шыңдау, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Санның дәрежесін табуға дағдыландыру.
Жеті қазынаның бірі
Жеті қазынаның бірі
Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Кубтың (текшенің) көлемін өлшеуді қайталау
Кубтың (текшенің) көлемін өлшеуді қайталау
Геометриялық фигураларды салыстыра отырып көлемін табуға үйрету. Есептерді сурет бойынша құрастыруға баулу. Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру.
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Шығыc Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Науалы ауылы, Науалы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Сулейменова Бахытгуль Абылхаковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×