Төрт түліктің кеңесі
Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің кеңесі (слайдымен)
Әдебиеттік оқу 2сынып
Сабақтың мақсаты: Төрт түліктің мекенін, иесін ажырата білуі, мәтіндегі негізгі ойды анықтау. Оқушыларды төрт - түліктің мекенін ажыратуға
Міндетті: мәтіндегі негізгі ойды анықтауға, мәтінің мазмұнын өз
сөзімен баяндауға үйрету.
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар төрт түліктің мекенін ажырата алады, мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, мәтінің мазмұнын сөзімен баяндайды
Көрнекіліктер: суреттер, интернет ресурстары, слайдтар, желім, стикер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу. Төрт - түліктің суретті арқылы 4топқа бөліп аламын.(банкідегі суреттер)
Психологиялық дайындық.
«Ақ тілек. Әсем күлкі»
- Көңіл - күйлеріңіз қалай?
- Керемет!(қолдарын көтереді)
- Сабаққа дайындықтарың қалай?
- Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
- Ынталарыңыз қалай?
- Ғажап! (қолдарын көтереді)
- Ендеше сабағымызды бастайық!
- О, о, о (бас бармағын көтереді)
III. Жаңа сабақты меңгерту.
Балалар сабағымыз қандай тақырыпта? Төрт түліктің кеңесі.
- Онда мәтінмен танысып оқып шығамыз.
- Мәтіннің мазмұнын түсінеміз
Сөздік жұмысы
Мәтіндегі таныс емес сөздерді тапқызу. Кесте таратылып беріледі, сол кестедегі тапсырманы орындайды. Балалардың жауабы тыңдалып, слайдтан дұрыс нұсқасы көрсетіліп, толықтырылады.
Әдебиеттік оқу 2сынып
Сабақтың мақсаты: Төрт түліктің мекенін, иесін ажырата білуі, мәтіндегі негізгі ойды анықтау. Оқушыларды төрт - түліктің мекенін ажыратуға
Міндетті: мәтіндегі негізгі ойды анықтауға, мәтінің мазмұнын өз
сөзімен баяндауға үйрету.
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар төрт түліктің мекенін ажырата алады, мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, мәтінің мазмұнын сөзімен баяндайды
Көрнекіліктер: суреттер, интернет ресурстары, слайдтар, желім, стикер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу. Төрт - түліктің суретті арқылы 4топқа бөліп аламын.(банкідегі суреттер)
Психологиялық дайындық.
«Ақ тілек. Әсем күлкі»
- Көңіл - күйлеріңіз қалай?
- Керемет!(қолдарын көтереді)
- Сабаққа дайындықтарың қалай?
- Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)
- Ынталарыңыз қалай?
- Ғажап! (қолдарын көтереді)
- Ендеше сабағымызды бастайық!
- О, о, о (бас бармағын көтереді)
III. Жаңа сабақты меңгерту.
Балалар сабағымыз қандай тақырыпта? Төрт түліктің кеңесі.
- Онда мәтінмен танысып оқып шығамыз.
- Мәтіннің мазмұнын түсінеміз
Сөздік жұмысы
Мәтіндегі таныс емес сөздерді тапқызу. Кесте таратылып беріледі, сол кестедегі тапсырманы орындайды. Балалардың жауабы тыңдалып, слайдтан дұрыс нұсқасы көрсетіліп, толықтырылады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Төрт - түлік
М. Әбенова атындағы жалпы орта мектеп Орындаған: 1 сынып оқушысы Қасымова Несібелі Ануарбекқызы. Ғылыми жетекшісі: Алмурзаева Баян Куралбаевна
Төрт түліктің кеңесі
Ақмола облысы, Қорғалжын ауданы, Қызылту орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ильясова Гүлім Нақыпқызы
Үйшік (орыс ертегісі)
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қойшибаева Хадиша Оңғарқызы
Сүт қалай ұйықтады? О.Әубәкіров
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қойшибаева Хадиша Оңғарқызы
Әдебиеттік оқудан сабақ жоспарлары 2 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі: Тлеубаева Жанар Жолдыбекқызы
Түліктің пайдасы. Етістік
Тараз қаласы, А.С.Пушкин атындағы №41 көпсалалы гимназия қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Инкарбаева Жанар Ержанқызы Түліктің пайдасы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.