Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу

25 ақпан 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 3 класс
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу.
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару. Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлуді түсіндіру, үйрету. Есеп шығаруды меңгерту. Шығармашылық тапсырмалар орындау, ой - өрісін, зейінін, өз бетінше шешім жасау, ойын қорытындылап, сөзбен жеткізуге, ауызша есептеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, ойшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ойын, логикалық есептер, тапсырмалар, суреттер.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дене шынықтыру.

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Күлімде күн, күлімде...
Үй тапсырмасын тексеру
х∙7=330 - 274 -------------------502+a=1000 - 98
х∙7=56 --------------------------- 502+a=902
х=56: 7 -------------------------- a=902 - 502
х=8 ------------------------------- a=400
8∙7=330 - 274 -------------------502+400=1000 - 98
56=56 --------------------------- 902=902

х∙30=365+536 ---------------- x: 4=100 - 22
x∙30=900 ---------------------- x: 4=78
x=900: 30 --------------------- x=78∙4
x=30 --------------------------- x=312
30∙30=365+535 -------------- 312: 4=100 - 22
900=900 ---------------------- 78=78
Өткенді пысықтау
«Күнді бұлттан қорғау» ойыны
Күннің бетін бұлттар басып тұрады. Күнді бұлттан қорғау үшін бұлттардың тапсырмасын орындаймыз.
(оқушылар 3 топқа бөлініп, бұлттардағы амалдарды ауызша есептеп түсіндіреді)
Ауызша есептеулер
1 бұлт 2 бұлт
45: 15= 3 ----------- 23∙3=69
36: 12=3 ----------- 41∙3=123
99: 33=3 ----------- 32∙2=64
42: 21=2 ----------- 24∙2=48
48: 24=2 ---------- 16∙3=48
3 бұлт
424: 2=212
804: 4=201
936: 3=312
903: 3=301
426: 2=213
Көркем жазу
9, 4, 2 цифрларынан ең кіші және ең үлкен үш таңбалы сандар құрастырып жаз
942, 249; 942 - 249=693
963, 369; 963 - 369=594
954, 459; 954 - 459=495
Әртүрлі тәсілмен есептеп шығар.
№ 2 (45+15) ∙5=60∙6=300
45∙5+15∙5=225+75=300
(180+140): 2=320: 2=160
180: 2+140: 2=90+70=160
№ 3 а) 9 қорапқа - әрқайсысы 15 данадан
Сонша қорапқа - әрқайсысы 18 данадан
1 күнде -?
9∙15+9∙18=135+162=297
(15+18) ∙9=33∙9=297
Жауабы: 1 күнде қораптарға 297 машина салынды.
ә) Ауызша
1 күнде - 11 және 19 бөлшек
5 күнде -? бөлшек
(11+19) •5=30∙5=150
11∙5+19•5=55+95=150
Жауабы: 5 күнде 150 бөлшек жасады.
№ 4 Амалдарды орында:
896: 2 - 672: 4+(1000 - 703)=567
438 - 168=240
240+297=567
(234∙4 - 918: 3)+(870 - 573)=927
936 - 306=630
630+297=927
Сергіту сәті

Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Беске бесті қосқанда
Болады екен он саусақ.
Жаза - жаза саусағым
Әлсіреді шаршады.
Оңға, солға бұрамыз,
Сосын қайта жазамыз.

№ 5
а) Қабырғалары 43 см болатын шаршы сыз, оның периметрін тап
43см=4см3мм
Р=4см3мм+4см3мм+4см3мм+4см3мм=17см2мм (16см12мм)
Р=4см3мм∙4=17см2мм
ә) Қабырғалары 32 мм және 27 мм болатын тіктөртбұрыш сыз.
Р=32мм+27мм+32мм+27мм=118мм=11см8мм
(32мм+27мм) ∙2=11см8мм
17см2мм - 11см8мм=54мм=5см4мм
Шаршының периметрі артық

№7
7²+60=7∙7+60=109
5²+125=5∙5+125=150
9²- 25=9∙9 - 25=56
10²- 82=10∙10 - 82=18

№8 Әжей бисквитті пирожный пісірді. Ол оның төрттен бір бөлігін шоколадпен безендірді. Қалған пирожныйдың үштен бір бөлігін жаңғақпен әсемдеді. Одан қалған пирожныйдың жартысын жемістермен және қалған 15 пирожныйды көпіршітілген қаймақпен безендірді. Әжей барлығы неше пирожный пісірді? (16 пирожный)
М: Күн шуағын бұлт торлағанда.... Б: Ренжідім, туһ!
М: Құрбыларым қателескенде.... Б: Киідім, и - и!
М: Тақтаға шықпай қалған сәтте... Б: Ашуландым, эх!
М: Тапсырмаларды мүлтіксіз орындап, білімді тереңдеткен кезде... Б: Қуандым, ия!
Сабақты қорытындылау
Бүгінгі сабақта не ұнады?
Қандай тапсырмалар болды?
Үйге тапсырма: №2 - 3 баған,№4 - 2 баған
Сабақ аяқталды!
3 743
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Геометриялық фигураларды танып, олардың элементтерін атап, маңызды белгілерін ажыратады. Тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктер түзетіледі.
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау. Ой - өрісін, сана – сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Функционалдық сауаттылығын арттыру
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу туралы білімдерін пысықтау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Қосындыны санға көбейту тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×