Тік төртбұрыштың ауданын есептеудің жалпы тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданын есептеудің жалпы тәсілі
Сабақтың мақсаты:
1. Тік төртбұрыштың ауданын таба білуге үйрету. Аудан өлшем бірлігін білу;
2. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұштау. Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге дағдыландыру;
3. Білімге деген құштарлығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, плакат, суреттер қызықты есептер, фигуралар
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
- Таңертең ұйқыдан тұрғанда нені көресіңдер?- Күнді.
- Күнді көргенде қалай қуанасыңдар? /шапалақтау/
- Күн бізге жылуын шаша ма, әлде суығын төге ме?
- Міне, күн жарқырап жылуын төгуде.
Қайырлы күн достым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн бізге
Сәттілікке толсын!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
А/ №7. 10 және 2сандарын пайдаланып, өрнек жаз.
Ә/ Тренинг «Есіңе түсір»
1. Көбейтудің компоненттерін ата.
2. Қандай геометриялық фигураларды білесің?
3. 1 жылда неше ай бар?
4. 1 сағатта неше минут бар?
5. 1кг мақта ауыр ма, 1кг темір ауыр ма?
6. Х*3=9 Бұл не?
7. а+37 Қандай өрнек?
8. Қандай санды 2-ге көбейткенде 16шығады?
9. Қызыл дөңгелек заттарды ата.
10. 28: 4=
1124 теңгенің 4-тен бір бөлігі.
12. Ойлаған санға 30-ды қосқанда 40 шықты. Ойлаған сан неше?
13. Қосудың компоненттерін ата.
14. Отызды 5 есе кеміт.
15. Периметрді қалай табамыз?
16. 5*6=
17. Тіктөртбұрыш дегеніміз не?
18. Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
19Шаршы дегеніміз не?
20. Ауданның өлшем бірлігін ата
Б/ Қандай санды көріп тұрмыз?
Көркем жазу. 8 3 6 9 0
ІІІ. Жаңа материал.
4*2=8см
Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін оның бірдей бірлікпен алынған ұзындығын еніне көбейту керек.
№2 А/ 2см және 5см
2+5+2+5=14см
2*5=10см²
Ә/ 4см және 4см
4*4=16см²
4+4+4+4=16см
Сергіту сәті
Жеке жұмыс:
А/ Қызыл тіктөртбұрышты таңда, өлше, ауданын тап.
Ә/ Көк түсті таңда, өлше, ауданын тап.
Б/ Жасыл түсті таңда, өлше, ауданын тап.
В/ Сары түсті таңда, өлше, ауданын тап.
№4
Беткі ені - 40м
Табаны -? 10есе кем
Тереңдігі -? 1м артық
Ш: 40: 10=4
4+1=5
Жауабы: тереңдігі 5метр
Қызықты есептер:
а/ Ағасында 2 дәптер, інісінде 12 дәптер. Екеуінің дәптері тең болу үшін олар дәптерді қалай бөлісу керек?
Ә/2қыз шахматты 2 сағат ойнады, олардың әрқайсысы неше сағат ойнады?
б/1тұтас алманы тең етіп 2 бөлікке бөлгенде бірінші жартысы неге ұқсайды?
Ойын: «Кім жылдам?»Ойлау қабілеттерін арттыру, шапшаңдыққа үйрету Алфавиттегі әріптерге ондықтарды қою.
5*2=
26*10=
140: 2=
2*5=
90*2=
10 - А
260 - У
70 - Д
10 - А
180 - Н Тіктөртбұрыштың ауданы
Сабақты қорыту: Біз не білдік?
Бағалау:
Үйге: Дәптердің ауданын табу
Сабақтың мақсаты:
1. Тік төртбұрыштың ауданын таба білуге үйрету. Аудан өлшем бірлігін білу;
2. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұштау. Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге дағдыландыру;
3. Білімге деген құштарлығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, плакат, суреттер қызықты есептер, фигуралар
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
- Таңертең ұйқыдан тұрғанда нені көресіңдер?- Күнді.
- Күнді көргенде қалай қуанасыңдар? /шапалақтау/
- Күн бізге жылуын шаша ма, әлде суығын төге ме?
- Міне, күн жарқырап жылуын төгуде.
Қайырлы күн достым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн бізге
Сәттілікке толсын!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
А/ №7. 10 және 2сандарын пайдаланып, өрнек жаз.
Ә/ Тренинг «Есіңе түсір»
1. Көбейтудің компоненттерін ата.
2. Қандай геометриялық фигураларды білесің?
3. 1 жылда неше ай бар?
4. 1 сағатта неше минут бар?
5. 1кг мақта ауыр ма, 1кг темір ауыр ма?
6. Х*3=9 Бұл не?
7. а+37 Қандай өрнек?
8. Қандай санды 2-ге көбейткенде 16шығады?
9. Қызыл дөңгелек заттарды ата.
10. 28: 4=
1124 теңгенің 4-тен бір бөлігі.
12. Ойлаған санға 30-ды қосқанда 40 шықты. Ойлаған сан неше?
13. Қосудың компоненттерін ата.
14. Отызды 5 есе кеміт.
15. Периметрді қалай табамыз?
16. 5*6=
17. Тіктөртбұрыш дегеніміз не?
18. Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
19Шаршы дегеніміз не?
20. Ауданның өлшем бірлігін ата
Б/ Қандай санды көріп тұрмыз?
Көркем жазу. 8 3 6 9 0
ІІІ. Жаңа материал.
4*2=8см
Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін оның бірдей бірлікпен алынған ұзындығын еніне көбейту керек.
№2 А/ 2см және 5см
2+5+2+5=14см
2*5=10см²
Ә/ 4см және 4см
4*4=16см²
4+4+4+4=16см
Сергіту сәті
Жеке жұмыс:
А/ Қызыл тіктөртбұрышты таңда, өлше, ауданын тап.
Ә/ Көк түсті таңда, өлше, ауданын тап.
Б/ Жасыл түсті таңда, өлше, ауданын тап.
В/ Сары түсті таңда, өлше, ауданын тап.
№4
Беткі ені - 40м
Табаны -? 10есе кем
Тереңдігі -? 1м артық
Ш: 40: 10=4
4+1=5
Жауабы: тереңдігі 5метр
Қызықты есептер:
а/ Ағасында 2 дәптер, інісінде 12 дәптер. Екеуінің дәптері тең болу үшін олар дәптерді қалай бөлісу керек?
Ә/2қыз шахматты 2 сағат ойнады, олардың әрқайсысы неше сағат ойнады?
б/1тұтас алманы тең етіп 2 бөлікке бөлгенде бірінші жартысы неге ұқсайды?
Ойын: «Кім жылдам?»Ойлау қабілеттерін арттыру, шапшаңдыққа үйрету Алфавиттегі әріптерге ондықтарды қою.
5*2=
26*10=
140: 2=
2*5=
90*2=
10 - А
260 - У
70 - Д
10 - А
180 - Н Тіктөртбұрыштың ауданы
Сабақты қорыту: Біз не білдік?
Бағалау:
Үйге: Дәптердің ауданын табу
Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы.
Оқушыны тік төртбұрыштың (шаршының) периметі мен ауданын табу бойынша пысықтау.
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы
Оқушылар тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды табумен танысады. Кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығарады. Есептер шешу арқылы ойлау қабілеті дамиды.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету;
Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және тең құрылымдығы
Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және тең құрылымдығы. Тік төртбұрыштың ауданы мен периметрін таба білу. Ауданын табудың жалпы тәсілімен оқушыларды таныстыру.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын есептеу
Сабақтың мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды таба білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.