Көктем сәні. (Ертегі)
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Көктем сәні. (Ертегі) (слайдымен)
Мақсаты: Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттер:
- өлеңдегі кейіпкердің көңіл - күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтану;
- оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету;
- өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу;
- қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай білуге табиғаттың сұлулығын сезінуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ - ны пайдалану, білім берудегі басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Мозайка, «Семантикалық карта», «Миға шабуыл», «Жүк журналы», «Синкуейн», Сергіту жаттығулары, «Ойлан, жұптас, топтас», «Біреуі үйде, үшеуі қонақта» стратегиялары.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар арасында ынтымақтастық қарым қатынас орнайды. Ертегі жолдарын топта талқылап, бір біріне түсіндіруге, өз ойын еркін айтуға үйретеді. Сыни тұрғыдан ойлай алады. Топтық жұмыс – ұйымшылдыққа, белсенділікке тәрбиелей отырып, білімге деген ынтасын арттырады
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.
Көңіл күйлерін смайлик ілу арқылы көрсетеді.
Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сендердің ше?
Әрбір күн – таңертеңнен басталады. Біз көңіл-күйімізді реттеуге тиіспіз. Бұл үшін мен психологиялық тренинг ұсынамын – бәріміз бірге:
Жер Ана саған мың алғыс!
Бар байлығын беріп тұрған.
Шуақты Күн саған мың алғыс!
Жан жылуын төгіп тұрған!
Мозайка арқылы топтарға бөлу.
1-топ жаз, 2-топ күз, 3-топ көктем,4-топ қыс.
Ә)Дәптерге күнді жаздыру.
Ақпанның он жетісі
Бағалау тәсілімен таныстыру.
Сабақтың тақырыбы: Көктем сәні. (Ертегі) (слайдымен)
Мақсаты: Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттер:
- өлеңдегі кейіпкердің көңіл - күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтану;
- оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету;
- өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу;
- қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай білуге табиғаттың сұлулығын сезінуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ - ны пайдалану, білім берудегі басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Мозайка, «Семантикалық карта», «Миға шабуыл», «Жүк журналы», «Синкуейн», Сергіту жаттығулары, «Ойлан, жұптас, топтас», «Біреуі үйде, үшеуі қонақта» стратегиялары.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар арасында ынтымақтастық қарым қатынас орнайды. Ертегі жолдарын топта талқылап, бір біріне түсіндіруге, өз ойын еркін айтуға үйретеді. Сыни тұрғыдан ойлай алады. Топтық жұмыс – ұйымшылдыққа, белсенділікке тәрбиелей отырып, білімге деген ынтасын арттырады
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.
Көңіл күйлерін смайлик ілу арқылы көрсетеді.
Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сендердің ше?
Әрбір күн – таңертеңнен басталады. Біз көңіл-күйімізді реттеуге тиіспіз. Бұл үшін мен психологиялық тренинг ұсынамын – бәріміз бірге:
Жер Ана саған мың алғыс!
Бар байлығын беріп тұрған.
Шуақты Күн саған мың алғыс!
Жан жылуын төгіп тұрған!
Мозайка арқылы топтарға бөлу.
1-топ жаз, 2-топ күз, 3-топ көктем,4-топ қыс.
Ә)Дәптерге күнді жаздыру.
Ақпанның он жетісі
Бағалау тәсілімен таныстыру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қайнекей Жармағамбетов. Ормандағы оқиға
Ақпарат көздерін тиімді пайдалана отырып, Қайнекей Жармағамбетовтың «Ормандағы оқиға» ертегісінің мазмұны мен идеясын меңгерту.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Абайдың Қыс өлеңі
Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу
Абай "Жазғытұры"
Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Жазғытұры» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.