Абайдың Қыс өлеңі
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Абай Қыс
Мақсаты: Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттер:
өлеңдегі кейіпкердің көңіл - күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтану;
оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету;
өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу;
қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай білуге табиғаттың сұлулығын сезінуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ - ны пайдалану, білім берудегі басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:«Миға шабуыл», «Болжау», «Жиксо - 1», Сергіту жаттығулары, «Жұптас, ойлан, бөліс», «INSERT», «RAFT» стратегиялары.
Күтілетін нәтиже:
- бейнелі сөздердің мәтінмен байланысын анықтап, ауыз екі тілде қолдана біледі;
- жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады, сыни тұрғыдан баға бере біледі;
- табиғаттың сұлулығын сезінеді, жауапкершілік сезімі нығаяды.
Қарағанды қаласы, № 82 жалпы білім беретін орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Абугалиева Самал Нұртайқызы
Абайдың Қыс өлеңі жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Абай Қыс
Мақсаты: Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Міндеттер:
өлеңдегі кейіпкердің көңіл - күйін сезіне отырып, бейнелі сөйлей білуге машықтану;
оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуіне ықпал ету;
өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды жинақтай білу;
қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатты аялай білуге табиғаттың сұлулығын сезінуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: жаңа білімді меңгеру
Қолданылатын модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ - ны пайдалану, білім берудегі басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:«Миға шабуыл», «Болжау», «Жиксо - 1», Сергіту жаттығулары, «Жұптас, ойлан, бөліс», «INSERT», «RAFT» стратегиялары.
Күтілетін нәтиже:
- бейнелі сөздердің мәтінмен байланысын анықтап, ауыз екі тілде қолдана біледі;
- жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады, сыни тұрғыдан баға бере біледі;
- табиғаттың сұлулығын сезінеді, жауапкершілік сезімі нығаяды.
Қарағанды қаласы, № 82 жалпы білім беретін орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Абугалиева Самал Нұртайқызы
Абайдың Қыс өлеңі жүктеу
Жаңалықтар
Қайнекей Жармағамбетов. Ормандағы оқиға
Ақпарат көздерін тиімді пайдалана отырып, Қайнекей Жармағамбетовтың «Ормандағы оқиға» ертегісінің мазмұны мен идеясын меңгерту.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Абай "Жазғытұры"
Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Жазғытұры» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу.
Көктем сәні. (Ертегі)
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В.И.Пацаев атындағы №2 Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бибінұр Құлмұханбетқызы Сеиітова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.