Математикадан бастауыш сынып сабақ топтамасы
Математика 2 - сынып
1. Санды өрнектерді салыстыру
2. Теңдеу шығару
3. 21-ден 100-ге дейінгі сандар
Тақырыбы:
Мақсаты: 1) теңдеулерді күрделі түрінен қарапайым түріне айналдыра отырып, шығарудың тәсілдерін меңгеруге жағдай жасау; 2) шапшаң есептеу дағдыларын, геометриялық тапсырмаларды орындай білу дағдыларын дамыту;
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: ауызша және жазбаша орындауға арналған дидактикалық құралдар
Әдісі: ойын, көрнекілік, топпен жұмыс, ізденісті – проблемалық жағдаят., АКТ технологиясы.
Түрі: жаңа білім игеру сабақ.
Сабақ жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Топтар құру, Ұрандарын айтқызу
Ақылдылар: Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ!
Шапшаңдар: Білекті бірді жығады
Білімді 1000 - ды жығады!
Тапқырлар: Қына тасқа бітеді
Білім басқа бітеді!
2) – Олай болса, балалар, сабағымызды бастайық
Орындайтын есептерді
Лезде шешіп тастайық!
ІІ. Дәптермен жұмыс: Күннің жадын жазу,
1) 6, 7 цифрларынан сандар құрастырайық, оларды көркем етеп жазайық:
67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76
ІІІ. Жаңа сабақ
1) Тақырыпты табуға арналған тапсырма:
Математикалық диктант: (Стол үстінде жаупты талап етіп, әріптерді көрсететін карточкалар жатады, оқушылар тиістісін кезекпен таңдап шешеді, мұғалім оларды тақтаға жабыстырады. Бәрі дәптерге жазады):
№1. 47 - ні 3 - ке арттыр - Т,
№2. 90 - ды 3 - ке кеміт - Е,
№3. 40 пен 6 сандарының қосындысын тап - Ң,
№4. 30 бен 5 сандарының айырмасын тап - Д,
№ 5. 100 санын 20 - ға кеміт – Е,
№6. 50 мен 4 - тің қосындысы - У,
№7. Азайғыш 25, азайтқыш 10, айырманың мәні қанша? – Ш,
№ 8. 60 - ты 30 - ға кеміт - Ы,
№9.. 81 - ді 7 - ге арттыр - Ғ,
№ 10. 6 мен 40 - тың қосындысы - А,
№11. Х пен 2 - нің қосындысының мәні 9, Х – ты тап.- Р,
№ 12. 43 пен С - ның айырмасының мәні 40, С неге тең?- У.
Жауабы: 50, 87, 46, 25, 80, 54, 15, 30, 88, 46, 7, 3
Т Е Ң Д Е У Ш Ы Ғ А Р У
2).- Енді, балалар, теңдеулер құрастырайық, оларды шешейік (суреттер беріледі)
ТАҚТАҒА немесе ПЛАКАТҚА орындау (Әр топтан 1 бала орындайды)
І - ТОП:
34+Х═27+33
34+Х ═60
Х═60 - 34
Х═26
34+26═27+33
60═60
ІІ - ТОП:
34+Х ═ 100
Х═ 100 - 34
Х═66
34+66═100
100═100
ІІІ - ТОП:
Х +30 ═ 20+ 38
Х+30═58
Х═58 - 30
Х═28
28+30═20+38
58═58
(Оқушылар дәптерлерінде орындайды)
3) Ізденісті проблемалық жағдаят жасау:
Теңдеудің жаңа түрін шығарту. (Суретін көрсету)
- Осы суретке теңдеу құрастырыңдар:
(Тақта мен дәптерге жазу)
24+Х ═ 30 - Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
- Алдымен оны жеңілдету, яғни қарапайым түрге айналдыру
Х ═ 30 - 24 керек. (15+9)+Х═ 30
Х 6
(15+9) +Х ═ 30
30═30
4) ЕРЕЖЕ: → слайд №3
Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін алдымен есептеуге болатындарын орындап, оның сол жақ бөлігін жеңілдету керек.
5). Ойын: « КІМ ШАПШАҢ?»
Тақтада № 3 тапсырманы орындау:
І - ТОП:
35+23 +Х ═ 100
58+Х ═100
Х ═ 100 - 58
Х ═ 42
35+23 +42 ═100
ІІ - ТОП:
Х - ( 23 +17) ═60
Х - 40 ═ 60
Х ═ 60+40
Х ═100
100 -(23+17) ═ 60
ІІІ - ТОП:
70 - а ═ 8+9+2
70 - а ═ 19
а ═ 70 - 19
а ═ 51
70 - 51 ═ 8+9+2
ІҮ. Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір
Сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ, жаттығу оңай - ақ!
1, 2, 3 – отырамыз тып - тыныш.
- Балалар, алтын уақытымызды үнемдейік!
Ү. Баспадан шыққан дәптермен жұмыс:
- Балалар біз жаңа сағат болып иілдік, тәніміздің сымбатты болуын ұмытпадық. Енді сағатқа байланысты тапсырманы орындайық. Ол 40 - бетте.
1. ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ТАПСЫРМА
ҮІ. Оқулық материалымен жұмыс. Есептер шығару 143 бет
ПЛАКАТҚА ЖАЗДЫРУ немесе ТАҚТАҒА
№5
а) Болды – 56 м сым ----------------- Алынды - 14 м сым
Қалды – 14 м сым -------------------- Қалды -?, сонша
Алынды - х ---------------------------- Болды - х
Ш: 59 - Х ═ 14 ------------------------ Ш: Х - 14 ═ 14
Х ═ 56 - 14 ----------------------------- Х ═ 14+14
Х ═42 ----------------------------------- Х ═28
Жауабы: 42 м сым қалды. ---------- Жауабы: 28 м сым болды
ҮІІ. Өзіндік жұмыс
А) Р═ 3см +3см+3см +3см ═12см
Ә) Р═ 2см+5см+2см+5см ═ 14см
Б) Р ═1см+3см +1см+3см ═8см
Әр топтан 1 оқушы шығып шешуін айтады.
ҮІІ: Рефлексия кезеңі:
- Нені үйрендік?
- Қандай жұмыстар атқардыңдар?
- Сабақ ұнады ма?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: №4 143 бет, №41, 21 бет.
ІХ. Бағалау.
- Қай топ көп фишка жинады – солар «5» алады
аз алғандар «4» алады
өте аз алғандар «3» алады
1. Санды өрнектерді салыстыру
2. Теңдеу шығару
3. 21-ден 100-ге дейінгі сандар
Тақырыбы:
Мақсаты: 1) теңдеулерді күрделі түрінен қарапайым түріне айналдыра отырып, шығарудың тәсілдерін меңгеруге жағдай жасау; 2) шапшаң есептеу дағдыларын, геометриялық тапсырмаларды орындай білу дағдыларын дамыту;
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: ауызша және жазбаша орындауға арналған дидактикалық құралдар
Әдісі: ойын, көрнекілік, топпен жұмыс, ізденісті – проблемалық жағдаят., АКТ технологиясы.
Түрі: жаңа білім игеру сабақ.
Сабақ жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Топтар құру, Ұрандарын айтқызу
Ақылдылар: Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ!
Шапшаңдар: Білекті бірді жығады
Білімді 1000 - ды жығады!
Тапқырлар: Қына тасқа бітеді
Білім басқа бітеді!
2) – Олай болса, балалар, сабағымызды бастайық
Орындайтын есептерді
Лезде шешіп тастайық!
ІІ. Дәптермен жұмыс: Күннің жадын жазу,
1) 6, 7 цифрларынан сандар құрастырайық, оларды көркем етеп жазайық:
67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76 67 76
ІІІ. Жаңа сабақ
1) Тақырыпты табуға арналған тапсырма:
Математикалық диктант: (Стол үстінде жаупты талап етіп, әріптерді көрсететін карточкалар жатады, оқушылар тиістісін кезекпен таңдап шешеді, мұғалім оларды тақтаға жабыстырады. Бәрі дәптерге жазады):
№1. 47 - ні 3 - ке арттыр - Т,
№2. 90 - ды 3 - ке кеміт - Е,
№3. 40 пен 6 сандарының қосындысын тап - Ң,
№4. 30 бен 5 сандарының айырмасын тап - Д,
№ 5. 100 санын 20 - ға кеміт – Е,
№6. 50 мен 4 - тің қосындысы - У,
№7. Азайғыш 25, азайтқыш 10, айырманың мәні қанша? – Ш,
№ 8. 60 - ты 30 - ға кеміт - Ы,
№9.. 81 - ді 7 - ге арттыр - Ғ,
№ 10. 6 мен 40 - тың қосындысы - А,
№11. Х пен 2 - нің қосындысының мәні 9, Х – ты тап.- Р,
№ 12. 43 пен С - ның айырмасының мәні 40, С неге тең?- У.
Жауабы: 50, 87, 46, 25, 80, 54, 15, 30, 88, 46, 7, 3
Т Е Ң Д Е У Ш Ы Ғ А Р У
2).- Енді, балалар, теңдеулер құрастырайық, оларды шешейік (суреттер беріледі)
ТАҚТАҒА немесе ПЛАКАТҚА орындау (Әр топтан 1 бала орындайды)
І - ТОП:
34+Х═27+33
34+Х ═60
Х═60 - 34
Х═26
34+26═27+33
60═60
ІІ - ТОП:
34+Х ═ 100
Х═ 100 - 34
Х═66
34+66═100
100═100
ІІІ - ТОП:
Х +30 ═ 20+ 38
Х+30═58
Х═58 - 30
Х═28
28+30═20+38
58═58
(Оқушылар дәптерлерінде орындайды)
3) Ізденісті проблемалық жағдаят жасау:
Теңдеудің жаңа түрін шығарту. (Суретін көрсету)
- Осы суретке теңдеу құрастырыңдар:
(Тақта мен дәптерге жазу)
24+Х ═ 30 - Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
- Алдымен оны жеңілдету, яғни қарапайым түрге айналдыру
Х ═ 30 - 24 керек. (15+9)+Х═ 30
Х 6
(15+9) +Х ═ 30
30═30
4) ЕРЕЖЕ: → слайд №3
Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін алдымен есептеуге болатындарын орындап, оның сол жақ бөлігін жеңілдету керек.
5). Ойын: « КІМ ШАПШАҢ?»
Тақтада № 3 тапсырманы орындау:
І - ТОП:
35+23 +Х ═ 100
58+Х ═100
Х ═ 100 - 58
Х ═ 42
35+23 +42 ═100
ІІ - ТОП:
Х - ( 23 +17) ═60
Х - 40 ═ 60
Х ═ 60+40
Х ═100
100 -(23+17) ═ 60
ІІІ - ТОП:
70 - а ═ 8+9+2
70 - а ═ 19
а ═ 70 - 19
а ═ 51
70 - 51 ═ 8+9+2
ІҮ. Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір
Сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ, жаттығу оңай - ақ!
1, 2, 3 – отырамыз тып - тыныш.
- Балалар, алтын уақытымызды үнемдейік!
Ү. Баспадан шыққан дәптермен жұмыс:
- Балалар біз жаңа сағат болып иілдік, тәніміздің сымбатты болуын ұмытпадық. Енді сағатқа байланысты тапсырманы орындайық. Ол 40 - бетте.
1. ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ТАПСЫРМА
ҮІ. Оқулық материалымен жұмыс. Есептер шығару 143 бет
ПЛАКАТҚА ЖАЗДЫРУ немесе ТАҚТАҒА
№5
а) Болды – 56 м сым ----------------- Алынды - 14 м сым
Қалды – 14 м сым -------------------- Қалды -?, сонша
Алынды - х ---------------------------- Болды - х
Ш: 59 - Х ═ 14 ------------------------ Ш: Х - 14 ═ 14
Х ═ 56 - 14 ----------------------------- Х ═ 14+14
Х ═42 ----------------------------------- Х ═28
Жауабы: 42 м сым қалды. ---------- Жауабы: 28 м сым болды
ҮІІ. Өзіндік жұмыс
А) Р═ 3см +3см+3см +3см ═12см
Ә) Р═ 2см+5см+2см+5см ═ 14см
Б) Р ═1см+3см +1см+3см ═8см
Әр топтан 1 оқушы шығып шешуін айтады.
ҮІІ: Рефлексия кезеңі:
- Нені үйрендік?
- Қандай жұмыстар атқардыңдар?
- Сабақ ұнады ма?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: №4 143 бет, №41, 21 бет.
ІХ. Бағалау.
- Қай топ көп фишка жинады – солар «5» алады
аз алғандар «4» алады
өте аз алғандар «3» алады
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Қайталау.
Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету. Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Теңдеулер және оны шешу тәсілдері
Теңдеулер және оларды шешу тәсілдеріне байланысты білімдерін пысықтау; күрделі теңдеулерді шешу жолдарын қарастыру.
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу алгоритмін, теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеру; есепті түрлендіруге және салыстыруға машықтандыру;
Теңдеулер және теңдеулер жүйесі
ШҚО, Аягөз ауданы, Сарыарқа орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жанболатова Айгүл Армияшевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.