Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бастауыш сыныптарда ұжымдық оқыту техналогиясы

22 мам 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Бастауыш сыныптарда ұжымдық оқыту технологиясы

1. Кіріспе бөлме
1. Педагогикалық инновациялардың ғылыми - теориялық негіздері.
2. Негізгі бөлім.
2. 1. Ұжымдық оқыту технологиясы.
3. Қорытынды.
1. Қазіргі кезде біздің республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігінде өнуге бағыт алуда. Бұл педагогика теориясымен оқу – тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр.
Білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, басқаша қарым - қатынас, өзгеше менталитет пайда болды.
Білім мазмұны жаңа үрдістік біліктермен ақпаратты қабылдау қабілеттерінің дамуымен, ғылымдағы шығармашылық және нарықтық жағдайындағы білім беру бағдарламаларының нақтылануымен байи түсуде.
Ақпараттық дәстүрлі әдістерді - ауызша және жазбаша, телефон және радиобайланыс - қазіргі заманғы компьютерлік құралдарға ығысып орын беруде.
Баланың жеке басын тәрбиелеуде, оның жан дүниесінің рухани баюына, тұлға ретінде қалыптасуына көңіл бөлінуде.
Мектеп, отбасы және қоршаған әлеуметтік ортаның бала тәрбиесіндегі бірлігінде ұмтылмас жасалуда.
Қоғамдық біліммен теңескен педагогикалық технологияның кеңінен қолданылуына және ғылымның рөліне мән берілуіне.
Еліміздің президенті Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан - 2030» бағдарламасында «Білім беру жүйесінің басты міндеті - тұлғаның ұлттық және жалпы адамзаттық, құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктерді негізінде қалыптасуы, дамуы және кәсіптік тұрғыда жетілуі үшін қажетті жағдайлар жасау»,- деп көрсетеді.
Ғылыми - педагогикалық әдебиеттерді зерттеу барысында мектептің жаңа жағдайларда жұмыс атқару, мұғалімдердің инновациялық - креативті технологияларды пайдалану жолдарының педогогикалық шарттарын анықтауды міндетті түрде талап етеді.
Сондықтан, әр түрлі оқыту технологияларын оқу мазмұны мен оқушылардың жас және технологиялық ерекшеліктеріне орай таңдап, тәжірибеде сынап қарауда мұғалім іс - әрекетінің мазмұны зор.»Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық технологияларын меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және де басқа көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізді. Өзін - өзі дамытып, оқу - тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі»,- деп көрсетеді С. В. Селевко.
2. Бастауыш сынып мұғалімдерінің инновациялық іс - әрекеттерінің педагогикалық шарттарын меңгеруі, бүгінгі таңдағы басты міндеттерінің бірі. Мұғалімнің өнері, сонымен қатар, оның өз сабағының композициясы мен архитектоникасын салуынан, оқу - танымдық міндеттерін шешумен бірге қарастыратын, оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруын, мектеп өміріндегі әр түрлі оқиғаларда оқушылармен қалай тіл табыса алатынынан көрінеді.
Инновация - тек педагогикалық үрдіс немесе мектеп ісін басқаруды ұйымдастырудағы қандайда бір жаңалықтардың жемісі ғана емес, ол мектептегі тәрбиелеу және оқыту жүйесінің бәрінде өзгеріс әкелген өзара әрекет бірлестігінің нәтижесі. Сондықтан, мен осындай нәтижелі еңбекті ұйымдастыруда, ұжымдық инновациялық техналогияны тәжірибеде пайдаланамын.
«Ұжымдық» оқыту дегенісіз - ұжым әр мүшесін оқытады және әрбір мүше бәрін оқытады деп түсінеміз. «Ұжым»- оқытуда әдістемелердің пайда болуы, «ұжым – бұл мұғалім мен оқушылардың қарым – қатынас барысында болатын басқармалы.»ұжым»- бұл қарым - қатынас барысында болатын басқармалары таным.
Ұжымдық өзара оқыту технологиясын ұйымдастырылған – диалог, байланыстырушы диалог, таланттар және дарындылар, оқытудың ұжымдық тәсілі, ауыстыру құралында оқушылардың жұппен жұмысыА. Г. Ривин, оның оқушылары мен ісін жалғастырушылар В. К. Дяченко, М. Д. Брайтермен, А. С. Сакалова т. б. жасап шығарған. Мұндай технологияда оқу материалын дайындау мәтіндерін, қосымша және анықтама, сабақ тақырыбы бойынша немесе сабақтар чиклі бойынша, оқу мазмұнын меңгеру

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
13 484
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жаңартылған бағдарлама - білім берудің жаңа мазмұны
Жаңартылған бағдарлама - білім берудің жаңа мазмұны
Соңғы жылдары педагогикалық теорияда және оқу - тәрбие үдерісінде айтарлықтай өзгерістер болып жатыр. Білім берудегі жаңғырту мен инновациялық үрдістердің жалғасуына ықпал етудің маңызды факторының бірі мұғалімнің кәсіби шеберлігі.
Жаңаша оқытуға - жаңаша көзқарас
Жаңаша оқытуға - жаңаша көзқарас
Қазақстан Республикасында білім берудің жаңа жүйесі дайындалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енудің батыл қадамдары жасалынуда. Бұл педагогика теориясы мен оқу - тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр.
Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру жолдары
Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру жолдары
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, «Алға мектеп - бақша» ММ бастауыш сынып мұғалімі Давлетова Шолпан Избасхановна
Сындарлы оқыту
Сындарлы оқыту
ШҚО, Семей «№13 ЖОББМ» КММ Траих пәні мұғалімі:Н. Кульджина
География сабағында СТО технологиясын пайдаланудың әдіс-тәсілдері
География сабағында СТО технологиясын пайдаланудың әдіс-тәсілдері
ШҚО, Катонқарағай ауданы, Катонқарағай ауылы, «Ленин атындағы орта мектебі» КММ география пәні мұғалімі А. Е. Мергазина
Инновациялық технологиялардың тарихты оқытудағы қажеттілігі
Инновациялық технологиялардың тарихты оқытудағы қажеттілігі
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №153 Ш. Есенов атындағы мектеп - лицейдің тарих пәні мұғалімі Битаева Салтанат Есенгелдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×