Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Теңдеу шешу

23 мам 2014, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу.
Сабақтың мақсаты: Б. Құрылымы күрделі өрнекті жазып, мәнін таба білуге үйрету.
Д. Ой - өрісін есте сақтау қабілетін дамыту.
Т. Ұқыптылыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері: оқулық, үлестірмелер бойынша, слайд
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік, іздену.
Сабақтың түрі: аралас.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа әзірлік.
- Қазір қай мезгіл?
- Қыс.
- Қыста қандай мереке бар?
- Жаңа жыл мерекесі.
- Жаңа жыл мерекесінде бізге кім келеді?
- Аяз ата.
- Олай болса бүгін біздің сабағымызға аяз ата келіп отыр. Ол өзінің тапсырмаларымен келіп отыр. Аяз атаның берген тапсырмасын орындайық. Мына қағаздардан бір - бірден алың, осы бойынша ата сендерді топқа бөлмек.
Фигураларды таратып сол бойынша топқа бөлу.
1. Үшбұрыш тобы
2. Шаршы тобы
3. Тік төртбұрыш

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
№ 7, 103 бет

ІІІ. Өткенді пысықтау.
Ойын: «Кім жылдам?»
1. Үш бұрыш тобы – үшбұрыштың периметрін тап - 2см, 2см, 3см.
2. Шаршы тобы – шаршының периметрін тап – 3см, 3см, 3см, 3см
3. Тік төртбұрыш тобы – тік төртбұрыштың периметрін тап – 4см, 4см, 2см, 2см

Ойын: «Сиқырлы үшбұрыш»
- Осы желтоқсанның 16 - сында қандай мереке бар еді?
- Тәуелсіздік күні.
- Тәуелсіздік жолында құрбан болған ағаларымыздың бірі кім еді?
- Талғат Рысқұлбеков.

ІҮ. Жаңа сабақ. Теңдеу шешу.
Оқулық бойынша жұмыс.
№ 1. Теңдікті жаз.
а) 6 - 2 = 4
Азайтуды қосумен тексер
4 + 2 = 6
ә) сынап көру тәсілімен х – 30 = 7 теңдеуін шешу.
Х=7+30
Х=37
37 - 30=7
7=7. Тура санды теңдік шықты.

№ 2. теңдеуді жазу.
Х – 40 = 9
Х = 40 + 9
Х = 49
49 – 40 =9
9 =9 тура санды теңдік.
Дәптерге күннің жадын жазу.

Ү. Білімдерін тексеру.
Ойын: «Ойлы болсаң озып көр»
№3. Үш топқа бөліп орындату.
а) Сатылды - 30кг
Қалды -?, 7кг артық
Болды -?
/30 + 7 /+ 30 = 67 кг
Жауабы: 67кг
ә) Сатылды - 30кг
Қалды - 7кг Болды -?
30кг+7кг=37 кг
жауабы: 37 кг
б) Қағаздан - 25 о.
Барлығы -?
Матадан -? 10 о. кем
(25 - 10)+25=40 о.
Жауабы: 40 ойыншық

Ойын: «Кім тапқыр?»
№ 4. Үш топқа бөліп орындату.
38 + / 40 + 20 / = 98
56 + /30 + 10 / = 96
45 + /20+30/ =95

ҮІ. Сергіту сәті.
Ойын: «Ойлан тап»
№ 5. Мәні 12, 18, 14 - ке тең болатындай бір таңбалы екі санның қосындысын жаз. Үш топқа бөліп орындату.
6 + 6 ------------ 12 – 6 --------- 9 + 9 = 18 ---------- 18 – 9 =9 ------------ 5+9=14 ---------- 14 - 9=5
7+ 5 ------------- 12 – 5 --------- 6+8=14 ------------- 14 - 8=6
8 + 4 ------------ 12 - 4 ---------- 7+7=14 ------------- 14 - 7=7
9 + 3 ------------ 12 – 3
Ойын: «Тапқыр болсаң тауып көр»
№ 6. Мысалдарды шығар. Үш топқа бөліп орындату.
(57 - 7)+40=90 ---------------------- 20+(45 - 5)=60 -------------------- 35 -(28 - 8)=55
(20+60)- 10=70 --------------------- 60 -(39 - 9)=30 -------------------- 44+(30 - 10)=64
(60+9)- 40=29 ----------------------- 70+(16 - 6)=80 -------------------- 80 -(67 - 7)=20

ҮІІ. Шығармашылық тапсырма.
Жұмбақ шешу.
1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (Сызғыш)

2. Аяғы біреу, қолы жоқ,
Шиыр - шиыр жолы көп. (Қалам)

3. Қабат - қабат қаптама,
Ақылың болса аттама. (Кітап)

ҮІІІ. Қорыту.
Ойын: «Қар жинау»
Теңдеуді тап және оны шеш:
15+7
20 - 5=15
8+а
х+30=40

2+8=10
2+х=7
80+х
х - 6=2

- Бүгін не өттік?
- Қосуға кері амал қандай амал?
ІХ. Үйге тапсырма:
Х. Бағалау. Сабаққа белсенді араласқан топтарды мадақтау және бағалау.
35 618
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектептің математика пәні мұғалімі: Сейткулова Назира
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі
Сабақтың мақсат - міндеттері: А) білімділік: Оқушыларға тіктөртбұрыштың (шаршының) периметрін есептеу тәсілдерін түсіндіріп, тапсырмаларды орындау.
Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш
Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш
Қостанай қаласы, №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Есингожина Зибагүл Пішенбайқызы
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Атырау қаласы. Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын техникалық гимназияның бастауыш сынып мұғалімі Шудабаева Гульбаршин Кенжегалиевна
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Ақтөбе қаласы, № 32 мектеп - гимназия бастауыш класс мұғалімі Ахметова Элеонора Дузжасаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×