Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Г дыбысы мен әрпі

17 маусым 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Г дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: 1. Г дыбысы және әрпімен таныстыру өтілген дыбыстарды қайталау. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Балаларды буынға
бөлу туралы түсінігін дамыту.
2. Әдептілікке, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
3. Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамытып, тіл байлығын арттыра отырып сөздерді байланыстырып сөйлеуге төселдіру.
Әдісі: әңгімелесу, түсіндіру, топтастыру жұмысы.
Көрнекі құралдар: кеспе әріптер мен буындар үлестірмелі суреттер, әліппе дәптер.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгелдеу назарларын сабаққа аударып, оқу - құралдарын дайындату.
1. Өтілген әріпті еске түсіру.
«Бір айналым сөйлеу» ойынын ойнату арқылы ішіңде Ү дыбысы бар сөздерді ойлап табу.
Бір оқушы 1 сөзден жазып, айналдыра береді.
үкі, күріш, күлкі, жүзік, т. б.

ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
- Балалар қазір қай мезгіл?
- Күз мезгілі.
- Дұрыс.
- Олай болса мен сендерге «жұмбақ» жасырамын. Сол жұмбақтың шешуінен біздің бүгінгі өтілетін жаңа дыбысымыз шығады.
«Жұмбақ» шешу:
Гүлде бар,
Менде жоқ.
Шегеде бар,
Бізде жоқ (Г)
Баспа және жазбаша түрімен таныстыру, ауада жазу. Дауысты және дауыссыз екенін өздері ажыратады. Г дыбысын қайталау.
Балалар, енді мен сендерге жаңғақ ішінде, арасында ғ дыбысы немесе басында ғ дыбысы келетін сөздер айтамын.
Олай болса, «Гүлжан» деген адамның атында бірінші қандай дыбыс естіледі?
- Г дыбысы.
- Г дауыссыз дыбыс.
- Г дыбысынан аталатын адамдардың аттарын ойлап табу.
(Гүлсім, Гауһар, Гүлнар, Гүлбаршын, т. б.)
Г дыбысының таңбасы. Г әрпі тақтаға жазылады.

ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
1. Бір буынды, екі буынды сөздерді оқыту.
га, гу, ги. Е - гіз, ше - ге, е - геу, не - ге.
2. Бағандағы сөздерді оқыту. Мағынасын түсіндіру.
Г дыбысы сөздің басында, ортасында көздеседі.

ІV. Дәптермен жұмыс.
1. Жазу жолындағы әріптерді жазу.
2. Буындық диктант.
та, га, са, ра, ге, гіз.
Олар суретке және сызбаға сүйеніп сөйлем құрап жазады.
Ол – гүл. Далада, үйде өседі.
«Ойлан тап» ойыны.
Г → Гүл, Гүлсім, Гүлжан, Гүлнар

Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Сергіту жаттығуы.

Кел, балалар, ойнайық»
Тектен текке тұрмайық.
Жемістерді жинайық,
Үзіп алып бақтардан
Жолдастарға сыйлайық!

V Сөздік диктант.
Шеңгел, ауа, су, ну, ту, ана, ата.

VІ Сабақты қорытындылау, бекіту.
- Біз не үйрендік?
- Г дыбысы мен әрпі.
Балалардың білімдерін бағалау.
VІІ Үйге тапсырма беру.
Егеу, шеге суреттері
10 824
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Л дыбысы мен әрпі
Л дыбысы мен әрпі
Л, л дыбысы мен әрпімен таныстыру. Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты – дауыссыз дыбыстарды бір – бірінен ажыратуға, баспа түрде жазуға дағдыландыру. Ойын арқылы тілдерін, ой - өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Т дыбысы мен әрпі
Т дыбысы мен әрпі
Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
Ш дыбысы мен әрпі
Ш дыбысы мен әрпі
Ш дыбысы мен әрпін таныту, сөз ішіндегі ш дыбысының ерекшелігін меңгерту, ш дыбысы арқылы берілген сөздерді оқыту, жаздыру. Сөйлеу мәдениетін, сөздік қорларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Л дыбысы және әрпі
Л дыбысы және әрпі
Л дыбысы мен әрпімен таныстыру. Өтілген дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың ерекшеліктерін еске түсіру. Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол қимылын жаттықтыру.
Ж дыбысы мен әрпі
Ж дыбысы мен әрпі
Атырау облысы, Атырау қаласы, №34 лингвистикалық мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Шотаева Ақырыс Қойбағаровна
Г дыбысы мен әрпі
Г дыбысы мен әрпі
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Сазды елді мекені, № 60 Ж. Түменбаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Изкенова Мәншүк Боранбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×