Теңдеуді шешу
Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға теңдеуді шешу, бір амалмен және екі амалмен шығарылатын есептердің тиімді тәсілдерін меңгерту. Олардың логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Шапшаң есептеуге, мәнін табуға, өрнекті дұрыс оқуға төселдіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, ережелер, ойындар, сызбалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Оқушыларды топқа бөлу
- Оқушылар қазір мен сендерге тапсырма беремін. Әр оқушы алған тапсырмасын орындап, сол тапсырманың мәні бойынша өз тобын табады.
1 - қатар
3+5=
4+3=
1+8=
6+2=
2+7=
0+9=
2 - қатар
4+4 =
3+6=
2+5=
10 - 2=
10 - 1=
1+7=
3 - қатар
10 - 3=
4+5=
8 - 0=
9 - 2=
8 - 1=
7 - 0=
- Ал, енді 7 - ге тең болған оқушылар Төле бидің ауылына жайғассын.
- Мәні 8 - ге тең болған оқушылар Қазыбек бидің ауылына жайғассын.
- Мәні 9 - ға тең болған оқушылар Әйтеке бидің ауылына жайғассын.
Есіңе ал
- Бұл үш ауылдың иелері туралы не білеміз?
Мұғалім
- Олар билер, көсемсөз шеберлері, шешендер, дарынды, ақылды ел басқарған ірі тұлғалар
Төле би –
Қазыбек би –
Әйтеке би –
Халық олардың әділдігіне, шешендігіне, адалдығына, шыншылдығына бас иіп, мәңгі ұмытпай жадында сақтайды.
- Бүгін осы үш ауылға аталарымыздың атын тегіннен - тегін беріп отырған жоқпын. Аталарымыздың есімдерін мәңгі сақтап, атын қорғап, олардың тапқырлықтары бойларыңызға дарысын деген мақсатпен қойып отырмын.
• Әр ауылдың басшысы болады сол басшы тобындағы оқушылардың дұрыс жауап бергенін белгілеп отырады. Сабақтың соңында бағалауда ескеріп отырамын.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1 - ауыл
(57 - 7)+40 =90
(20+60)- 10=70
(60+9)- 40=29
2 - ауыл
20+(45 - 5) =60
60 -(39 - 9) =30
70+(16 - 6) =80
3 - ауыл
35 -(28 - 8) =
44+(30 - 10) =
80 -(67 - 7) =
2 - бөлім «Ойлан тап»
1 - ауыл
белгісіз санға 4 - ті қосқанда 10 шықты
Х+4=10
2 - ауыл
белгісіз саннан 4 - ті азайтқанда 10 шықты
Х - 4=10
3 - ауыл
20 - дан белгісіз санды азайтқанда 10 шықты
20 - Х =10
3 - ауылдан бір оқушыдан теңдеуді (тең) тақтаға шығарады.
1 - ауыл
Белгісіз қосылғышты табу үшін...
2 - ауыл
Белгісіз азайғышты табу үшін...
3 - ауыл
Белгісіз азайтқышты табу үшін...
3 - бөлім
- Теңдеу дегеніміз не?
- белгісіз санды табу
- теңдіктің оң жағы мен сол жағын теңестіру
- белгісіз санды тауып, орнына (теңдіктің екі) қойғанда теңдіктің екі жағы тең болу керек.
«Кітап – білім бұлағы»
1. 5 - 3=2
5 - 2=3
2+3=5
3+2=5
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға теңдеуді шешу, бір амалмен және екі амалмен шығарылатын есептердің тиімді тәсілдерін меңгерту. Олардың логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Шапшаң есептеуге, мәнін табуға, өрнекті дұрыс оқуға төселдіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, ережелер, ойындар, сызбалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Оқушыларды топқа бөлу
- Оқушылар қазір мен сендерге тапсырма беремін. Әр оқушы алған тапсырмасын орындап, сол тапсырманың мәні бойынша өз тобын табады.
1 - қатар
3+5=
4+3=
1+8=
6+2=
2+7=
0+9=
2 - қатар
4+4 =
3+6=
2+5=
10 - 2=
10 - 1=
1+7=
3 - қатар
10 - 3=
4+5=
8 - 0=
9 - 2=
8 - 1=
7 - 0=
- Ал, енді 7 - ге тең болған оқушылар Төле бидің ауылына жайғассын.
- Мәні 8 - ге тең болған оқушылар Қазыбек бидің ауылына жайғассын.
- Мәні 9 - ға тең болған оқушылар Әйтеке бидің ауылына жайғассын.
Есіңе ал
- Бұл үш ауылдың иелері туралы не білеміз?
Мұғалім
- Олар билер, көсемсөз шеберлері, шешендер, дарынды, ақылды ел басқарған ірі тұлғалар
Төле би –
Қазыбек би –
Әйтеке би –
Халық олардың әділдігіне, шешендігіне, адалдығына, шыншылдығына бас иіп, мәңгі ұмытпай жадында сақтайды.
- Бүгін осы үш ауылға аталарымыздың атын тегіннен - тегін беріп отырған жоқпын. Аталарымыздың есімдерін мәңгі сақтап, атын қорғап, олардың тапқырлықтары бойларыңызға дарысын деген мақсатпен қойып отырмын.
• Әр ауылдың басшысы болады сол басшы тобындағы оқушылардың дұрыс жауап бергенін белгілеп отырады. Сабақтың соңында бағалауда ескеріп отырамын.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1 - ауыл
(57 - 7)+40 =90
(20+60)- 10=70
(60+9)- 40=29
2 - ауыл
20+(45 - 5) =60
60 -(39 - 9) =30
70+(16 - 6) =80
3 - ауыл
35 -(28 - 8) =
44+(30 - 10) =
80 -(67 - 7) =
2 - бөлім «Ойлан тап»
1 - ауыл
белгісіз санға 4 - ті қосқанда 10 шықты
Х+4=10
2 - ауыл
белгісіз саннан 4 - ті азайтқанда 10 шықты
Х - 4=10
3 - ауыл
20 - дан белгісіз санды азайтқанда 10 шықты
20 - Х =10
3 - ауылдан бір оқушыдан теңдеуді (тең) тақтаға шығарады.
1 - ауыл
Белгісіз қосылғышты табу үшін...
2 - ауыл
Белгісіз азайғышты табу үшін...
3 - ауыл
Белгісіз азайтқышты табу үшін...
3 - бөлім
- Теңдеу дегеніміз не?
- белгісіз санды табу
- теңдіктің оң жағы мен сол жағын теңестіру
- белгісіз санды тауып, орнына (теңдіктің екі) қойғанда теңдіктің екі жағы тең болу керек.
«Кітап – білім бұлағы»
1. 5 - 3=2
5 - 2=3
2+3=5
3+2=5
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеуді және оларды шешу тәсілдерін қайталату;
Екі амалмен шығарылатын есеп
Екі амалмен шығарылған есепті шығаруға төселдіру. Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту.
Қысқа мерзімді жоспар Қазыбек би Келдібекұлы
Қазыбек бидің өмірін, еңбектерін, әңгімелерінің тәрбиелік ұғымын топтық жұмыс арқылы ұғындыру. Сабақ барысында оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйретіп, білім дағдыларын қалыптастыр
Теңдеуді шешу
1-ден 9-ға дейінгі сандардан екі таңбалы сандарды құрастыра отырып, құрамдарын айту. Мысалы; 19 - да 1 - ондық, 9 - бірлік барын айтады
Шешендік сөздер
Атырау облысы, Исатай ауданы, Хамидолла Наубетов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Қабдығалиева Майра Әбілхасымқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.