Көлемді дециметрмен өлшеу. Куб дециметр
Математика
Сабақтың тақырыбы: Көлемді дециметрмен өлшеу. Куб дециметр
Сабақтың мақсаты:
1. Тік бұрышты параллелипед туралы білімін кеңейту. Көлемді дециметрмен өлшеу және куб дециметрмен есептеп табуға үйрету.
Есепті әртүрлі тәсілмен шығаруға, талдауға дағдыландыру.
Тірек сызбалар арқылы есеп шығару жолын ұғындыру.
2. Ойлау қабілетін, математикалық біліктерін, ауызша, жазбаша есептеу дағдысын, саналы түрде меңгеру үшін шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Нәтижеге ұмтылушылыққа, туған жерді сүйе білуге, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дамытпалы сабақ
Әдісі: дамыта оқыту технологиялары, сұрақ – жауап, көрнекілік әдісі, түсіндіру.
Көрнекілігі: «Математикалық лото», «Концептуалды кесте»
Акция эмблемасы
«Сиқырлы мозайка»
Формулалар
Геометриялық фигуралар
Өлшем бірліктер, тірек сызба, тірек сандар
І Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Ақжарқын мінезбен,
Риясыз күлкімен
Тілектес болайық!
Білімнің кілтімен
Өсейік бір ізбен
Тәртіпті болайық
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№9 математикалық лото
а) 88 178 б) 50 270
ә) 18 803 в) 195 680
ІІІ Үй тапсырмасын бекіту
Балалар, өткен сабақта қандай фигуралармен таныстық?
2. Концептуалдық кесте.
Даралығы Ұқсастығы
Текше □ = V = а а а бұрыштары тік
Параллелепипед □,□ V = а в с мм³, см³, дм³, мм³
«Көрнекіліктер көрмесі»
Қайсысы параллелепипед?
Қызыл параллелепипедтің көлемін қандай өлшем бірлікпен өлшеуге болады?
ІV Жаңа сабақ
Сергіту сәті
Он саусағым тынымсыз
Шаршамайды қолпаштап
Тап – таза, лас ауасыз
Қала салсақ, жол салсақ
Жаңа сабақпен таныстыру.
дм³ - дециметр куб
1 дм³ = 1000 см³
- Біздің облысымызда «Көркейе бер, туған жер» аты акция басталып, ол еліміздің басқа облыстарына үлгі болғаны белгілі. Осы акцияға біз де өз үлесімізді қосып көрейік. Сиқырлы мозайканың құпиясын шешейік.
№1
5дм, 2дм, 1дм
V= 5дм, 2дм, 1дм = 10дм³= 1000 см³
50 дм, 20 дм, 10дм = 10000 см³
№2
5дм, 3дм, 2дм
V= 5дм, 3дм, 2дм = 30 дм³
№3
Ұзындығы – 9дм
Ені – 4дм
Биіктігі – 6дм
V = 9дм •4дм • 6дм = 216дм³
Кестемен жұмыс
(40см³, 30см³, 48см³, 64см³, 48см³)
8дм³, 18дм³, 40дм³, 24дм³, 72дм³
№5
□ 5қ
7сағ -?
Т: 1сағ – 5қ
7сағ -?
□ 3қ
Ш: 1сағ – 3қ
Ш: 1) 7•5+3•7=56
2) (5+3) • 7 = 56
№6
S = 380км
t= 5 сағ
V = км/сағ
V =? км/сағ? есе жылдам
Шешуі: 19 • 5 =95(км)
380 – 95 = 285
285: 5 = 57 км/сағ
57: 19 = 3
Жауабы: 3 есе жылдам
№7
80 – х = 20 ------------------- 81712 – х = 12948
Сынап көру ----------------- х = 81712 – 12948
әдісімен ---------------------- х = 68764
80 – нен қандай ------------ 81712 – 68764 = 12948
санды азайтқанда 20 шығады?
Мозайка құпиясын ашу.
Ненің суреті?
Болашақта қаламыздың осындай көрікті болғанын қалар ма едің?
Әдемілікке қандай үлес қостыңдар?
«Кім болам» ойыны
№9
1 - қатар. 12008: 8 = 1501 әкім
2 – қатар. 14096: 8 = 1762 архитектор
3 – қатар. 22122: 9 = 2458 мұғалім
V Қорытындылау
Көлемі дм³ өлшенетін параллелепипед тәрізді заттар өте көп.
Теледидар +
Тақта -
Сүт қорабы +
Шырпы -
Радио +
Бор -
Акеанариум –
VІ Бағалау
Параллелепипед, текше жинаған балды жинау.
VІІ Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Көлемді дециметрмен өлшеу. Куб дециметр
Сабақтың мақсаты:
1. Тік бұрышты параллелипед туралы білімін кеңейту. Көлемді дециметрмен өлшеу және куб дециметрмен есептеп табуға үйрету.
Есепті әртүрлі тәсілмен шығаруға, талдауға дағдыландыру.
Тірек сызбалар арқылы есеп шығару жолын ұғындыру.
2. Ойлау қабілетін, математикалық біліктерін, ауызша, жазбаша есептеу дағдысын, саналы түрде меңгеру үшін шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Нәтижеге ұмтылушылыққа, туған жерді сүйе білуге, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дамытпалы сабақ
Әдісі: дамыта оқыту технологиялары, сұрақ – жауап, көрнекілік әдісі, түсіндіру.
Көрнекілігі: «Математикалық лото», «Концептуалды кесте»
Акция эмблемасы
«Сиқырлы мозайка»
Формулалар
Геометриялық фигуралар
Өлшем бірліктер, тірек сызба, тірек сандар
І Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Ақжарқын мінезбен,
Риясыз күлкімен
Тілектес болайық!
Білімнің кілтімен
Өсейік бір ізбен
Тәртіпті болайық
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
№9 математикалық лото
а) 88 178 б) 50 270
ә) 18 803 в) 195 680
ІІІ Үй тапсырмасын бекіту
Балалар, өткен сабақта қандай фигуралармен таныстық?
2. Концептуалдық кесте.
Даралығы Ұқсастығы
Текше □ = V = а а а бұрыштары тік
Параллелепипед □,□ V = а в с мм³, см³, дм³, мм³
«Көрнекіліктер көрмесі»
Қайсысы параллелепипед?
Қызыл параллелепипедтің көлемін қандай өлшем бірлікпен өлшеуге болады?
ІV Жаңа сабақ
Сергіту сәті
Он саусағым тынымсыз
Шаршамайды қолпаштап
Тап – таза, лас ауасыз
Қала салсақ, жол салсақ
Жаңа сабақпен таныстыру.
дм³ - дециметр куб
1 дм³ = 1000 см³
- Біздің облысымызда «Көркейе бер, туған жер» аты акция басталып, ол еліміздің басқа облыстарына үлгі болғаны белгілі. Осы акцияға біз де өз үлесімізді қосып көрейік. Сиқырлы мозайканың құпиясын шешейік.
№1
5дм, 2дм, 1дм
V= 5дм, 2дм, 1дм = 10дм³= 1000 см³
50 дм, 20 дм, 10дм = 10000 см³
№2
5дм, 3дм, 2дм
V= 5дм, 3дм, 2дм = 30 дм³
№3
Ұзындығы – 9дм
Ені – 4дм
Биіктігі – 6дм
V = 9дм •4дм • 6дм = 216дм³
Кестемен жұмыс
(40см³, 30см³, 48см³, 64см³, 48см³)
8дм³, 18дм³, 40дм³, 24дм³, 72дм³
№5
□ 5қ
7сағ -?
Т: 1сағ – 5қ
7сағ -?
□ 3қ
Ш: 1сағ – 3қ
Ш: 1) 7•5+3•7=56
2) (5+3) • 7 = 56
№6
S = 380км
t= 5 сағ
V = км/сағ
V =? км/сағ? есе жылдам
Шешуі: 19 • 5 =95(км)
380 – 95 = 285
285: 5 = 57 км/сағ
57: 19 = 3
Жауабы: 3 есе жылдам
№7
80 – х = 20 ------------------- 81712 – х = 12948
Сынап көру ----------------- х = 81712 – 12948
әдісімен ---------------------- х = 68764
80 – нен қандай ------------ 81712 – 68764 = 12948
санды азайтқанда 20 шығады?
Мозайка құпиясын ашу.
Ненің суреті?
Болашақта қаламыздың осындай көрікті болғанын қалар ма едің?
Әдемілікке қандай үлес қостыңдар?
«Кім болам» ойыны
№9
1 - қатар. 12008: 8 = 1501 әкім
2 – қатар. 14096: 8 = 1762 архитектор
3 – қатар. 22122: 9 = 2458 мұғалім
V Қорытындылау
Көлемі дм³ өлшенетін параллелепипед тәрізді заттар өте көп.
Теледидар +
Тақта -
Сүт қорабы +
Шырпы -
Радио +
Бор -
Акеанариум –
VІ Бағалау
Параллелепипед, текше жинаған балды жинау.
VІІ Үйге тапсырма
Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Тік бұрышты параллелепипед оның көлемі
Тік бұрышты параллелепипедтің, текшенің көлемін есептей білуге дағдыландыру, әртүрлі есептер шығару арқылы оқушы білімін шыңдау, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Санның дәрежесін табуға дағдыландыру.
Математика пәнінен 4 - класқа арналған күнделікті сабақ жоспарларының үлгілері
Мың көлеміндегі сандарды жіктеу, салыстыру, разрядтардың атауын және нөмірленуін, бірліктер класын қайталап пысықтау; Оқушылардың білім, білік, дағдыларын қайталау, тиянақтау, қалыптастыру, деңгейін анықтау
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Ұзындықты өлшеу. Метр
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.